[92-96]Colt CA0 - [CAxA] zmiana hamulcow
wenclubmx - 28-06-2009, 13:28 Temat postu: [CAxA] zmiana hamulcow witam mam pytanie??czy to duzy problem zalozyc do colta z przodu zaciski wraz z tarczami o srednicy wiekszej niz te seryje 236 mm??i z czego ewentualnie by pasowaly bez strasznej rzezby??
dzieki i pozdro:)
Anonymous - 28-06-2009, 14:06
mitsubishi evolution 1,2 lub 3 bez rzeźby tylko musisz założyć koła 15 cali
myślę że podejdą też od cari ale nie wiem czy są większe
[ Dodano: 28-06-2009, 14:08 ]
lub eclips 2 G ale one mają piasty z pięcioma śrubami
l_i_p_a - 28-06-2009, 14:19
Taniej chyba będzie kupić nowe tarcze BREMBO MAX i jakieś klocki lepsze i powinno wystarczyć jak na 1.6 ale jeśli masz inne plany to EVO tak jak mówi 4G63colt
czarnuch23 - 28-06-2009, 20:54
tarcze brembo max + klocki jurid spokojnie daja rade (od 1.6) z silnikiem GTi bo puki co jeszcze nie zmienilem na nic wiekszego. takw iec nie ma sensu kombnowac .
Jelsi inwestowac w komplet ala GTi strata czasu bo seryjne tarcze nie wiele daja wzgledem MAxow a cokolwiek ponad standard kosztuje majatek. Zaciski od Evo to raczej malo spotykany towar nawet za granicami polski.
Hamulce z cari to teoretycznie to co mial Gti ale co do rozstawu srob to nie wie czy jest to samo (chyba tam jest 4x114) niech mnie ktos poprawi jak cos.
pawela - 29-06-2009, 14:03
samo zakładanie na przód mija się z celem - świeżo przerabiałem temat. Siła hamowania idzie tak do przodu, że tył tańczy i żyje własnym życiem
wenclubmx - 30-06-2009, 10:55
no mialem tak pare razy gdy rozpedony musialem szybko dochamowac mocno a potem ostry skret no i pupa zaczela zyc wlasnym zyciem:)na szczescie szybka kontra i jade dalej;)czyli lepiej zainwestowac w dobre tarcze i klocki??:)nie bede ukrywal ze chodzi mi tez troche o aspekt wizualny, wieksze tarcze lepiej wygladaja niz te seryjne;p
co do tych tarcz to na allegro nie znalazlem brembo max do colta...
gpm72 - 01-07-2009, 20:46
to kup tarcze nawiercanie i nacinane będą ci ładnie wyglądały takie z napisem "sport";)
NYSAN - 01-07-2009, 21:01
Ja tam w swoim c53a mam założony tylko przód od evo i nie mam żadnych jakichś takich oznak tańcowania pupy , jest git .
londolut - 01-07-2009, 21:16
gpm72 napisał/a: | to kup tarcze nawiercanie i nacinane będą ci ładnie wyglądały takie z napisem "sport";) | Nawiercane i nacinane i co pół roku zmiana bo będą ósemkami przy gwałtownych hamowaniach ze 100 do 0.
NYSAN napisał/a: | Ja tam w swoim c53a mam założony tylko przód od evo i nie mam żadnych jakichś takich oznak tańcowania pupy , jest git . | A w C53 jest korektor siły hamowania?
NYSAN - 01-07-2009, 22:28
ni ma
londolut - 02-07-2009, 00:13
Pewnie dlatego tak się dzieje, że nie czujesz tańcowania tyłu
wenclubmx - 02-07-2009, 11:53
londolut,
Nawiercane i nacinane i co pół roku zmiana bo będą ósemkami przy gwałtownych hamowaniach ze 100 do 0.
Ja slyszalem ze wlasnie naweircane i nacinane sie nei krzywia i nie ma tego bici an kierownicy przy ostrym hamowaniu z duzej predkosci jak to jest w seryjnych jak sie pokrzywia...
londolut - 02-07-2009, 12:07
wenclubmx napisał/a: | slyszalem ze wlasnie naweircane i nacinane sie nei krzywia | Jak mogą się nie krzywić jak mają mniej materiału w sobie nisz zwykła wentylowana tarcza? Dużym plusem nawiercanych i nacinanych jest to, że wzorowo odprowadzają ciepło. Mikoda robi takie tarcze do 1.6 ale z tego co wiem to jedni chwalą a drudzy wymieniają na nowe bo są problemy. Ogólnie chyba zależy na jaką sztukę się trafi.
rosomak1983 - 02-07-2009, 13:14
londolut napisał/a: | Ogólnie chyba zależy na jaką sztukę się trafi. |
raczej jak sie uzytkuje i z jakimi klockami...
wenclubmx - 02-07-2009, 13:33
w nawiercanych i nacinanych najwazniejsza cecha jest odprowadzanie gazow produkowanych przez klocki podczas hamowania.tak naprawde procent chlodzenia zwiekszony przez te cale operacje jest raczej znikomy...
|
|
|