Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] zmiana hamulcow
Autor Wiadomość
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28-06-2009, 13:28   [CAxA] zmiana hamulcow

witam mam pytanie??czy to duzy problem zalozyc do colta z przodu zaciski wraz z tarczami o srednicy wiekszej niz te seryje 236 mm??i z czego ewentualnie by pasowaly bez strasznej rzezby??
dzieki i pozdro:)
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2009, 14:06   

mitsubishi evolution 1,2 lub 3 bez rzeźby tylko musisz założyć koła 15 cali
myślę że podejdą też od cari ale nie wiem czy są większe

[ Dodano: 28-06-2009, 14:08 ]
lub eclips 2 G ale one mają piasty z pięcioma śrubami
 
 
l_i_p_a 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 93
Skąd: Płock/Warszawa
Wysłany: 28-06-2009, 14:19   

Taniej chyba będzie kupić nowe tarcze BREMBO MAX i jakieś klocki lepsze i powinno wystarczyć jak na 1.6 :) ale jeśli masz inne plany to EVO tak jak mówi 4G63colt
_________________

Made in Japan

 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 28-06-2009, 20:54   

tarcze brembo max + klocki jurid spokojnie daja rade (od 1.6) z silnikiem GTi bo puki co jeszcze nie zmienilem na nic wiekszego. takw iec nie ma sensu kombnowac .
Jelsi inwestowac w komplet ala GTi strata czasu bo seryjne tarcze nie wiele daja wzgledem MAxow a cokolwiek ponad standard kosztuje majatek. Zaciski od Evo to raczej malo spotykany towar nawet za granicami polski.
Hamulce z cari to teoretycznie to co mial Gti ale co do rozstawu srob to nie wie czy jest to samo (chyba tam jest 4x114) niech mnie ktos poprawi jak cos.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-06-2009, 14:03   

samo zakładanie na przód mija się z celem - świeżo przerabiałem temat. Siła hamowania idzie tak do przodu, że tył tańczy i żyje własnym życiem
_________________
 
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 30-06-2009, 10:55   

no mialem tak pare razy gdy rozpedony musialem szybko dochamowac mocno a potem ostry skret no i pupa zaczela zyc wlasnym zyciem:)na szczescie szybka kontra i jade dalej;)czyli lepiej zainwestowac w dobre tarcze i klocki??:)nie bede ukrywal ze chodzi mi tez troche o aspekt wizualny, wieksze tarcze lepiej wygladaja niz te seryjne;p

co do tych tarcz to na allegro nie znalazlem brembo max do colta...
 
 
 
gpm72 
Forumowicz

Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 72
Skąd: LBN
Wysłany: 01-07-2009, 20:46   

to kup tarcze nawiercanie i nacinane będą ci ładnie wyglądały takie z napisem "sport";)
 
 
NYSAN 
Forumowicz

Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 98
Skąd: lublinozouki
Wysłany: 01-07-2009, 21:01   

Ja tam w swoim c53a mam założony tylko przód od evo i nie mam żadnych jakichś takich oznak tańcowania pupy , jest git .
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-07-2009, 21:16   

gpm72 napisał/a:
to kup tarcze nawiercanie i nacinane będą ci ładnie wyglądały takie z napisem "sport";)
Nawiercane i nacinane i co pół roku zmiana bo będą ósemkami przy gwałtownych hamowaniach ze 100 do 0.
NYSAN napisał/a:
Ja tam w swoim c53a mam założony tylko przód od evo i nie mam żadnych jakichś takich oznak tańcowania pupy , jest git .
A w C53 jest korektor siły hamowania?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
NYSAN 
Forumowicz

Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 98
Skąd: lublinozouki
Wysłany: 01-07-2009, 22:28   

ni ma
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-07-2009, 00:13   

Pewnie dlatego tak się dzieje, że nie czujesz tańcowania tyłu :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 02-07-2009, 11:53   

londolut,
Nawiercane i nacinane i co pół roku zmiana bo będą ósemkami przy gwałtownych hamowaniach ze 100 do 0.

Ja slyszalem ze wlasnie naweircane i nacinane sie nei krzywia i nie ma tego bici an kierownicy przy ostrym hamowaniu z duzej predkosci jak to jest w seryjnych jak sie pokrzywia...
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-07-2009, 12:07   

wenclubmx napisał/a:
slyszalem ze wlasnie naweircane i nacinane sie nei krzywia
Jak mogą się nie krzywić jak mają mniej materiału w sobie nisz zwykła wentylowana tarcza? Dużym plusem nawiercanych i nacinanych jest to, że wzorowo odprowadzają ciepło. Mikoda robi takie tarcze do 1.6 ale z tego co wiem to jedni chwalą a drudzy wymieniają na nowe bo są problemy. Ogólnie chyba zależy na jaką sztukę się trafi.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-07-2009, 13:14   

londolut napisał/a:
Ogólnie chyba zależy na jaką sztukę się trafi.

raczej jak sie uzytkuje i z jakimi klockami...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 02-07-2009, 13:33   

w nawiercanych i nacinanych najwazniejsza cecha jest odprowadzanie gazow produkowanych przez klocki podczas hamowania.tak naprawde procent chlodzenia zwiekszony przez te cale operacje jest raczej znikomy...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.