LPG - BRC - Sequent p&d
Jacek25KRK - 09-07-2009, 18:42 Temat postu: BRC - Sequent p&d mam pytanie, czy ktoś z was się spotkał z instalacjami BRC sequent p&d
mam gazownika, który twierdzi, że to coś lepszego niż 56
szczerze mówiąc jeszcze sie z tym p%d nie spotkałem
a cena jest 3750 do galka 2.5
VirMan - 18-08-2009, 01:13
ja mam 56 i chodzi jak miód.. nie wiem czy jest nowsza , ale nie wpakowałbym sie drugi raz w coś z tak drogim serwisem. wystarczy stag 300+ i dobre wtryski - ten sam efekt a taniej i samemu można pogrzebać.
mariusz_2050 - 23-08-2009, 13:01
Witam! Plug&Drive to bardzo dobry system(nastepca SQ56), praktycznie bezawaryjny. Dużą zaletą instalacji BRC są świetne wtryskiwacze gdzie część robocza oddzielona jest od gazu przez co jego jakość nie ma wpływu na pracę wtryskiwacza i co za tym idzie precyzje działania oraz trwałość. Czy drogi serwis? Stosunkowo drogi jest oryginalny filtr fazy lotnej ale są również dostepne zamienniki. Polecam ten system. Mój aktualny przebieg na BRC to 180000km. Podstawa to tylko znaleźć solidny warsztat. Pzdr.
VirMan - 23-08-2009, 16:40
wiesz - na jakość nie narzekam , można i kupić wtryskiwacze kheina i sterować je stagiem 300+ - będzie tak samo dobrze robić - a przy okazji w razie nagłego braku benzyny - a miałem kiedyś taka przyjemność w starym samochodzie ( zepsuta kontrolka rezerwy ) można zapalić na gazie(tak wiem ze to niezdrowe ) pozatym mozna sobie posterować mapami czy czymś innym , utawić parametry itd , skalibrować po wymianie np wtryskiwaczy czy reduktora.. a tak 150 PLN za wizytę ,gdzie wymienią ci filterek i powiedzą że ustawili .. ( a pali więcej niż wczesniej... ) poza tym można inne wtryskiwacze zamontować zaraz przy dolotacj poprawiając parametry .. a tutaj .. nic. po prostu nic nie możesz , kupiłeś i nie marudź.. takie podejście..
azja - 08-09-2009, 09:50
Od dziś będę jezdził pierwszy raz w życiu na gazie, zawsze były diesle, auto odbiorę z EKOCARS w Krakowie , wszystko BRC sequent Plug & Drive , butla w kole 53l i zawór w klapce, co i jak napisze pózniej jak trochę pojeżdże. Mam nadzieje że będę zadowolony:-)
mastach - 22-07-2010, 05:26
VirMan napisał/a: | można i kupić wtryskiwacze kheina i sterować je stagiem 300+ - będzie tak samo dobrze robić - a przy okazji w razie nagłego braku benzyny - a miałem kiedyś taka przyjemność w starym samochodzie ( zepsuta kontrolka rezerwy ) można zapalić na gazie |
w BRC P&D jest możliwość zapalenia na zimnym silniku oraz na gazie bez udziału benzyny, można tak 5 razy z rzędu, potem funkcja pozostaje zablokowana celem jej nienadużywania do czasu odblokowania u montera BRC
KaWu - 22-07-2010, 08:06
mastach, jestes pewny, ze w kazdym p&d
Moj znajomy mial i nie mogl tego zrobic. Chyba to zalezalo od tego jaki soft mial (czy wgral) instalator (bynajmniej taka odpowiedz mialem od niego). Nie mam do czynienia z BRC dlatego pisze tylko co bylo u znajomego.
wonsz - 28-01-2012, 12:08
Czy ktoś posiada taki interfejs do swojej instalacji BRC? http://allegro.pl/interfe...2058004169.html
Chciałem się dowiedzieć co da się tam zmienić, jakie parametry itp.
Pozdrawiam.
mastach - 30-01-2012, 09:57
Nie posiadam jeszcze interfejsu ale kusi mnie żeby kupić
W sierpniu kończy się gwarancja na instalację i będzie można się spokojnie podłączyć bez obaw o utratę w.w.
Jeśli ktoś posiada interfejs do BRC P&D to proszę o podzielenie się doświadczeniem, dzięki!
Pieraś - 30-01-2012, 10:48
koles montowal teraz BRC do volvo s60 ponad 200 konnego i placil wlasnie 3700.
wiec pewnie to samo - nie ma najmniejszych problemow, ja w galu 2.0 mam brc sequent 24 i tez juz smiga bez zadnego ale.
mastach - 12-12-2015, 21:28
Aktualizacja:
Już 5,5 roku śmigam na BRC P&D w galu 2.5 V6 2003r.
Nadal i wciąż żadne problemy nie wystąpiły. Instalacja nigdy nie zawiodła, autko śmiga pięknie i pali jak na benzynie.
Jeśli jest nadal ktoś mający wątpliwości czy warto zainwestować w to rozwiązanie to ja mowię:
WARTO
|
|
|