BRC - Sequent p&d |
Autor |
Wiadomość |
Jacek25KRK
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 52 Skąd: KRK
|
Wysłany: 09-07-2009, 18:42 BRC - Sequent p&d
|
|
|
mam pytanie, czy ktoś z was się spotkał z instalacjami BRC sequent p&d
mam gazownika, który twierdzi, że to coś lepszego niż 56
szczerze mówiąc jeszcze sie z tym p%d nie spotkałem
a cena jest 3750 do galka 2.5 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 18-08-2009, 01:13
|
|
|
ja mam 56 i chodzi jak miód.. nie wiem czy jest nowsza , ale nie wpakowałbym sie drugi raz w coś z tak drogim serwisem. wystarczy stag 300+ i dobre wtryski - ten sam efekt a taniej i samemu można pogrzebać. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 23-08-2009, 13:01
|
|
|
Witam! Plug&Drive to bardzo dobry system(nastepca SQ56), praktycznie bezawaryjny. Dużą zaletą instalacji BRC są świetne wtryskiwacze gdzie część robocza oddzielona jest od gazu przez co jego jakość nie ma wpływu na pracę wtryskiwacza i co za tym idzie precyzje działania oraz trwałość. Czy drogi serwis? Stosunkowo drogi jest oryginalny filtr fazy lotnej ale są również dostepne zamienniki. Polecam ten system. Mój aktualny przebieg na BRC to 180000km. Podstawa to tylko znaleźć solidny warsztat. Pzdr. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 23-08-2009, 16:40
|
|
|
wiesz - na jakość nie narzekam , można i kupić wtryskiwacze kheina i sterować je stagiem 300+ - będzie tak samo dobrze robić - a przy okazji w razie nagłego braku benzyny - a miałem kiedyś taka przyjemność w starym samochodzie ( zepsuta kontrolka rezerwy ) można zapalić na gazie(tak wiem ze to niezdrowe ) pozatym mozna sobie posterować mapami czy czymś innym , utawić parametry itd , skalibrować po wymianie np wtryskiwaczy czy reduktora.. a tak 150 PLN za wizytę ,gdzie wymienią ci filterek i powiedzą że ustawili .. ( a pali więcej niż wczesniej... ) poza tym można inne wtryskiwacze zamontować zaraz przy dolotacj poprawiając parametry .. a tutaj .. nic. po prostu nic nie możesz , kupiłeś i nie marudź.. takie podejście.. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
azja
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 18 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 08-09-2009, 09:50
|
|
|
Od dziś będę jezdził pierwszy raz w życiu na gazie, zawsze były diesle, auto odbiorę z EKOCARS w Krakowie , wszystko BRC sequent Plug & Drive , butla w kole 53l i zawór w klapce, co i jak napisze pózniej jak trochę pojeżdże. Mam nadzieje że będę zadowolony:-) |
_________________ nigdy nie jest tak żebyś nie mógł więcej niż myślisz
 |
|
|
|
 |
mastach
Mitsumaniak A69 Satellite Silver

Auto: '03 Galant 2.5 V6 A/T Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 73 Skąd: Radom
|
Wysłany: 22-07-2010, 05:26
|
|
|
VirMan napisał/a: | można i kupić wtryskiwacze kheina i sterować je stagiem 300+ - będzie tak samo dobrze robić - a przy okazji w razie nagłego braku benzyny - a miałem kiedyś taka przyjemność w starym samochodzie ( zepsuta kontrolka rezerwy ) można zapalić na gazie |
w BRC P&D jest możliwość zapalenia na zimnym silniku oraz na gazie bez udziału benzyny, można tak 5 razy z rzędu, potem funkcja pozostaje zablokowana celem jej nienadużywania do czasu odblokowania u montera BRC |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 22-07-2010, 08:06
|
|
|
mastach, jestes pewny, ze w kazdym p&d
Moj znajomy mial i nie mogl tego zrobic. Chyba to zalezalo od tego jaki soft mial (czy wgral) instalator (bynajmniej taka odpowiedz mialem od niego). Nie mam do czynienia z BRC dlatego pisze tylko co bylo u znajomego. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
wonsz
Mitsumaniak Ultras Sur

Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
mastach
Mitsumaniak A69 Satellite Silver

Auto: '03 Galant 2.5 V6 A/T Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 73 Skąd: Radom
|
Wysłany: 30-01-2012, 09:57
|
|
|
Nie posiadam jeszcze interfejsu ale kusi mnie żeby kupić
W sierpniu kończy się gwarancja na instalację i będzie można się spokojnie podłączyć bez obaw o utratę w.w.
Jeśli ktoś posiada interfejs do BRC P&D to proszę o podzielenie się doświadczeniem, dzięki! |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 30-01-2012, 10:48
|
|
|
koles montowal teraz BRC do volvo s60 ponad 200 konnego i placil wlasnie 3700.
wiec pewnie to samo - nie ma najmniejszych problemow, ja w galu 2.0 mam brc sequent 24 i tez juz smiga bez zadnego ale. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
mastach
Mitsumaniak A69 Satellite Silver

Auto: '03 Galant 2.5 V6 A/T Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 73 Skąd: Radom
|
Wysłany: 12-12-2015, 21:28
|
|
|
Aktualizacja:
Już 5,5 roku śmigam na BRC P&D w galu 2.5 V6 2003r.
Nadal i wciąż żadne problemy nie wystąpiły. Instalacja nigdy nie zawiodła, autko śmiga pięknie i pali jak na benzynie.
Jeśli jest nadal ktoś mający wątpliwości czy warto zainwestować w to rozwiązanie to ja mowię:
WARTO |
|
|
|
 |
|