Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
BRC - Sequent p&d
Autor Wiadomość
Jacek25KRK 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 52
Skąd: KRK
Wysłany: 09-07-2009, 18:42   BRC - Sequent p&d

mam pytanie, czy ktoś z was się spotkał z instalacjami BRC sequent p&d
mam gazownika, który twierdzi, że to coś lepszego niż 56
szczerze mówiąc jeszcze sie z tym p%d nie spotkałem
a cena jest 3750 do galka 2.5
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18-08-2009, 01:13   

ja mam 56 i chodzi jak miód.. nie wiem czy jest nowsza , ale nie wpakowałbym sie drugi raz w coś z tak drogim serwisem. wystarczy stag 300+ i dobre wtryski - ten sam efekt a taniej i samemu można pogrzebać.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 23-08-2009, 13:01   

Witam! Plug&Drive to bardzo dobry system(nastepca SQ56), praktycznie bezawaryjny. Dużą zaletą instalacji BRC są świetne wtryskiwacze gdzie część robocza oddzielona jest od gazu przez co jego jakość nie ma wpływu na pracę wtryskiwacza i co za tym idzie precyzje działania oraz trwałość. Czy drogi serwis? Stosunkowo drogi jest oryginalny filtr fazy lotnej ale są również dostepne zamienniki. Polecam ten system. Mój aktualny przebieg na BRC to 180000km. Podstawa to tylko znaleźć solidny warsztat. Pzdr.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-08-2009, 16:40   

wiesz - na jakość nie narzekam , można i kupić wtryskiwacze kheina i sterować je stagiem 300+ - będzie tak samo dobrze robić - a przy okazji w razie nagłego braku benzyny - a miałem kiedyś taka przyjemność w starym samochodzie ( zepsuta kontrolka rezerwy ) można zapalić na gazie(tak wiem ze to niezdrowe ) pozatym mozna sobie posterować mapami czy czymś innym , utawić parametry itd , skalibrować po wymianie np wtryskiwaczy czy reduktora.. a tak 150 PLN za wizytę ,gdzie wymienią ci filterek i powiedzą że ustawili .. ( a pali więcej niż wczesniej... ) poza tym można inne wtryskiwacze zamontować zaraz przy dolotacj poprawiając parametry .. a tutaj .. nic. po prostu nic nie możesz , kupiłeś i nie marudź.. takie podejście..
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
azja 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 18
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 08-09-2009, 09:50   

Od dziś będę jezdził pierwszy raz w życiu na gazie, zawsze były diesle, auto odbiorę z EKOCARS w Krakowie , wszystko BRC sequent Plug & Drive , butla w kole 53l i zawór w klapce, co i jak napisze pózniej jak trochę pojeżdże. Mam nadzieje że będę zadowolony:-)
_________________
nigdy nie jest tak żebyś nie mógł więcej niż myślisz
 
 
 
mastach 
Mitsumaniak
A69 Satellite Silver


Auto: '03 Galant 2.5 V6 A/T Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 73
Skąd: Radom
Wysłany: 22-07-2010, 05:26   

VirMan napisał/a:
można i kupić wtryskiwacze kheina i sterować je stagiem 300+ - będzie tak samo dobrze robić - a przy okazji w razie nagłego braku benzyny - a miałem kiedyś taka przyjemność w starym samochodzie ( zepsuta kontrolka rezerwy ) można zapalić na gazie


w BRC P&D jest możliwość zapalenia na zimnym silniku oraz na gazie bez udziału benzyny, można tak 5 razy z rzędu, potem funkcja pozostaje zablokowana celem jej nienadużywania do czasu odblokowania u montera BRC
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-07-2010, 08:06   

mastach, jestes pewny, ze w kazdym p&d :?:
Moj znajomy mial i nie mogl tego zrobic. Chyba to zalezalo od tego jaki soft mial (czy wgral) instalator (bynajmniej taka odpowiedz mialem od niego). Nie mam do czynienia z BRC dlatego pisze tylko co bylo u znajomego.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
wonsz 
Mitsumaniak
Ultras Sur


Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-01-2012, 12:08   

Czy ktoś posiada taki interfejs do swojej instalacji BRC? http://allegro.pl/interfe...2058004169.html

Chciałem się dowiedzieć co da się tam zmienić, jakie parametry itp.

Pozdrawiam.
 
 
 
mastach 
Mitsumaniak
A69 Satellite Silver


Auto: '03 Galant 2.5 V6 A/T Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 73
Skąd: Radom
Wysłany: 30-01-2012, 09:57   

Nie posiadam jeszcze interfejsu ale kusi mnie żeby kupić :)
W sierpniu kończy się gwarancja na instalację i będzie można się spokojnie podłączyć bez obaw o utratę w.w.
Jeśli ktoś posiada interfejs do BRC P&D to proszę o podzielenie się doświadczeniem, dzięki! :)
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-01-2012, 10:48   

koles montowal teraz BRC do volvo s60 ponad 200 konnego i placil wlasnie 3700.
wiec pewnie to samo - nie ma najmniejszych problemow, ja w galu 2.0 mam brc sequent 24 i tez juz smiga bez zadnego ale.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
mastach 
Mitsumaniak
A69 Satellite Silver


Auto: '03 Galant 2.5 V6 A/T Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 73
Skąd: Radom
Wysłany: 12-12-2015, 21:28   

Aktualizacja:

Już 5,5 roku śmigam na BRC P&D w galu 2.5 V6 2003r.

Nadal i wciąż żadne problemy nie wystąpiły. Instalacja nigdy nie zawiodła, autko śmiga pięknie i pali jak na benzynie.

Jeśli jest nadal ktoś mający wątpliwości czy warto zainwestować w to rozwiązanie to ja mowię:
WARTO :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.