[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] W którą strone wyprasować sworzeń wachacza.
mcdrive - 15-07-2009, 21:50 Temat postu: [C52A 1.5] W którą strone wyprasować sworzeń wachacza. czyli mam na niego naciskać od góry (czyli na gwint) czy od drógiej strony? jutro bede sie za to zabierał a niechce pokrzywic wachacza;]
lipa40 - 15-07-2009, 22:33
mcdrive napisał/a: | naciskać od góry (czyli na gwint) |
ale przed wyciskaniem usuń zabezpieczenie, jeśli takowe jest
Krzyzak - 15-07-2009, 23:04
jak nie masz prasy, to mlotkiem od gory - byle nie zepsuc samego wahacza, choc sa pancerne, to jednak mozna go uszkodzic
mcdrive - 15-07-2009, 23:48
to znaczy jakie zabezpieczenie? jak sprawdzic czy jest? , a prase hydrauliczna mam ;]
Czyli mam naciskać na gwint tak? (znaczy od strony gwintu) tak?
Maretzky85 - 16-07-2009, 01:23
Przeważnie, aczkolwiek nie zawsze pod gumową osłoną sworznia jest zabezpieczenie - taki zegerek, czy jak go się tam pisze, przed demontowaniem sworznia trzeba go zdjąć. A potem ja stawiam wahacz na imadełku i walę młotkiem w gwint
mcdrive - 16-07-2009, 17:36
hehe przy wypadku takiego strzała colcik dostał ze chyba sprezyna jest krótsza bo nizej siedzi po tej stronie po wymianie wahacza a sworzeń jest luźny taka to siła była
lipa40 - 16-07-2009, 20:30
mcdrive napisał/a: | sforzeń jest luźny taka to siła była |
dlatego należy zrobić 3-4 małe "hefty" migomatem, od spodu sworznia i wszystko będzie OK,
mcdrive - 16-07-2009, 21:25
gdybym miał pewność ze juz go niebede nigdy wyciagał bym od dołu go tigiem przetopił ;]
lipa40 - 17-07-2009, 10:52
mcdrive napisał/a: | gdybym miał pewność ze juz go nie bede nigdy wyciagał |
napewno będziesz , ja mam u siebie tak zrobione, potem wystarczy kątówką przeciąć spawy i wybić sworzeń
mcdrive - 18-07-2009, 14:44
musiałem poheftać go bo był poprostu luxny i by wypadł .... , dziwne
Krzyzak - 19-07-2009, 13:27
mcdrive - to sie czesto zdarza przy tanich zamiennikach z korei
sworznie 555 czy Yamato zazwyczaj pasuja 1000x lepiej
|
|
|