Pajero Sport - [3.0 V6] Przycisk "a/t mode"
valdi.kasia - 19-08-2009, 09:19 Temat postu: [3.0 V6] Przycisk "a/t mode" Na desce rozdzielczej jest przycisk "a/t mode" i nie bardzo wiem do czego on słuzy. po nacisnieciu na desce zapala sie kontrolka "HOLD" i pozatym nie ma innych zmain.
Gene - 19-08-2009, 10:14
Prosze przejrzec ten temat: http://forum.mitsumaniaki...5f1123d093a5e0c
STANMARK - 14-09-2009, 16:14
Przycisk ten sluży do przelanczania skrzyni biegow z trybu sportowego (przełacznik wyłaczony) na tryb drogowy(przełącznik włączony) Chodzi tu konkretnie o to ,że w momencie gdy kontrolka sie nie swieci masz krótsze przełożenia podczas zmiany biegow co daje wieksza szybkość i co stwierdzilem na wlasnej skorze większe spalanie.
valdi.kasia - 14-09-2009, 22:03
A ja jak sprawdzalem to różnice czuć tylko przy ruszaniu. Nie driftuje nawet na szutrach.
turbolax - 15-09-2009, 16:29
Hehe to auto nie jest do driftu, i sportowy tryb w takim samochodzie jak napisał kolega wyżej służy do zmiany przełożeń na krótsze żebyś mógł szybciej bieg wrzucić.
valdi.kasia - 21-09-2009, 18:00
Może sie nie nadaje ale drift wychodzi. Tico sie nie nadaje do jazdy a jezdzi. czesciej sie teraz bawie ale jeszcze nie sprawdzalem jak wyglada paliwozernosc smoka.
seb100 - 15-10-2018, 15:38
Odgrzewajc troche kotleta prosze o doprecyzowanie:
przelacznik w pozycji srodkowej - wyzsze obroty, wyzsze spalanie
przelacznik w pozycji -PWR ?
przelacznik w pozycji HOLD nizsze obroty, nizsze spalanie (czyli jadac asfaltem w tej pozcji przelacznika powinna pracowac skrzynia?)
Pytanie dodatkowe przycisk na lewarku ODT w czasie jazdy po asfalcie ma byc wlaczony czy wylaczony?
|
|
|