[3.0 V6] Przycisk "a/t mode" |
Autor |
Wiadomość |
valdi.kasia
Mitsumaniak valdi_sport
Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 19-08-2009, 09:19 [3.0 V6] Przycisk "a/t mode"
|
|
|
Na desce rozdzielczej jest przycisk "a/t mode" i nie bardzo wiem do czego on słuzy. po nacisnieciu na desce zapala sie kontrolka "HOLD" i pozatym nie ma innych zmain. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
STANMARK
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero sport
Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 7 Skąd: polska
|
Wysłany: 14-09-2009, 16:14
|
|
|
Przycisk ten sluży do przelanczania skrzyni biegow z trybu sportowego (przełacznik wyłaczony) na tryb drogowy(przełącznik włączony) Chodzi tu konkretnie o to ,że w momencie gdy kontrolka sie nie swieci masz krótsze przełożenia podczas zmiany biegow co daje wieksza szybkość i co stwierdzilem na wlasnej skorze większe spalanie. |
|
|
|
 |
valdi.kasia
Mitsumaniak valdi_sport
Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 14-09-2009, 22:03
|
|
|
A ja jak sprawdzalem to różnice czuć tylko przy ruszaniu. Nie driftuje nawet na szutrach. |
_________________ waldek
 |
|
|
|
 |
turbolax
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008 Posty: 79 Skąd: Turek
|
Wysłany: 15-09-2009, 16:29
|
|
|
Hehe to auto nie jest do driftu, i sportowy tryb w takim samochodzie jak napisał kolega wyżej służy do zmiany przełożeń na krótsze żebyś mógł szybciej bieg wrzucić. |
|
|
|
 |
valdi.kasia
Mitsumaniak valdi_sport
Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 31 Skąd: kraków
|
Wysłany: 21-09-2009, 18:00
|
|
|
Może sie nie nadaje ale drift wychodzi. Tico sie nie nadaje do jazdy a jezdzi. czesciej sie teraz bawie ale jeszcze nie sprawdzalem jak wyglada paliwozernosc smoka. |
_________________ waldek
 |
|
|
|
 |
seb100
Forumowicz
Auto: Pajero III 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2018 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-10-2018, 15:38
|
|
|
Odgrzewajc troche kotleta prosze o doprecyzowanie:
przelacznik w pozycji srodkowej - wyzsze obroty, wyzsze spalanie
przelacznik w pozycji -PWR ?
przelacznik w pozycji HOLD nizsze obroty, nizsze spalanie (czyli jadac asfaltem w tej pozcji przelacznika powinna pracowac skrzynia?)
Pytanie dodatkowe przycisk na lewarku ODT w czasie jazdy po asfalcie ma byc wlaczony czy wylaczony? |
|
|
|
 |
|