Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Przycisk "a/t mode"
Autor Wiadomość
valdi.kasia 
Mitsumaniak
valdi_sport

Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 31
Skąd: kraków
Wysłany: 19-08-2009, 09:19   [3.0 V6] Przycisk "a/t mode"

Na desce rozdzielczej jest przycisk "a/t mode" i nie bardzo wiem do czego on słuzy. po nacisnieciu na desce zapala sie kontrolka "HOLD" i pozatym nie ma innych zmain.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-08-2009, 10:14   

Prosze przejrzec ten temat: http://forum.mitsumaniaki...5f1123d093a5e0c
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
STANMARK 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero sport
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 7
Skąd: polska
  Wysłany: 14-09-2009, 16:14   

Przycisk ten sluży do przelanczania skrzyni biegow z trybu sportowego (przełacznik wyłaczony) na tryb drogowy(przełącznik włączony) Chodzi tu konkretnie o to ,że w momencie gdy kontrolka sie nie swieci masz krótsze przełożenia podczas zmiany biegow co daje wieksza szybkość i co stwierdzilem na wlasnej skorze większe spalanie.
 
 
 
valdi.kasia 
Mitsumaniak
valdi_sport

Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 31
Skąd: kraków
Wysłany: 14-09-2009, 22:03   

A ja jak sprawdzalem to różnice czuć tylko przy ruszaniu. Nie driftuje nawet na szutrach.
_________________
waldek
 
 
turbolax 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 79
Skąd: Turek
Wysłany: 15-09-2009, 16:29   

Hehe to auto nie jest do driftu, i sportowy tryb w takim samochodzie jak napisał kolega wyżej służy do zmiany przełożeń na krótsze żebyś mógł szybciej bieg wrzucić. :p
 
 
 
valdi.kasia 
Mitsumaniak
valdi_sport

Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 31
Skąd: kraków
Wysłany: 21-09-2009, 18:00   

Może sie nie nadaje ale drift wychodzi. Tico sie nie nadaje do jazdy a jezdzi. czesciej sie teraz bawie ale jeszcze nie sprawdzalem jak wyglada paliwozernosc smoka.
_________________
waldek
 
 
seb100 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2018
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2018, 15:38   

Odgrzewajc troche kotleta prosze o doprecyzowanie:

przelacznik w pozycji srodkowej - wyzsze obroty, wyzsze spalanie
przelacznik w pozycji -PWR ?
przelacznik w pozycji HOLD nizsze obroty, nizsze spalanie (czyli jadac asfaltem w tej pozcji przelacznika powinna pracowac skrzynia?)

Pytanie dodatkowe przycisk na lewarku ODT w czasie jazdy po asfalcie ma byc wlaczony czy wylaczony?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.