[XX-92]Colt C50 i starsze - Problem z wysokimi obrotami:(
PABLO998 - 09-09-2009, 08:10 Temat postu: Problem z wysokimi obrotami:( Witam! Piszę bo mam dręczący mnie od kilku dni problem z wysokimi obrotami:(. Gdy silnik jest zimny to tuż po odpaleniu obroty dochodzą naewt to 3 tys., a gdy jest ciepły to po odpaleniu mają zawsze ok 2 tys, lecz po chwili spadają, ale każdy ruch kierownicą powoduje znowu wysokie obroty rzędu 2 tys. Dodam jeszcze iż gdy redukuję biegi lub auto toczy się na luzie to obroty również wachają się ok 2 tys, a gdy jadę powoli na drugim biegu to nawet nie muszę trzymać gazu bo sam sobie jedzie:(. Czyściłem już przepustnicę i ustawiałem wolne obroty, lecz zawsze po ustwieniu falują:(. Czy winny filtr powietrza??
rus_one - 09-09-2009, 08:18
Obejrzyj najpierw to co oczywiste, czyli linkę gazu czy się nie zacina gdzieś. Najprościej przy chodzącym silniku odciągnąć ręką i zobaczyć czy spadły obroty. A jak falują obroty to pewnie krokowiec nie działa, albo się zacina. Jak falowanie jest tylko na ciepłym silniku to jeszcze sonda może leżeć.
Krzyzak - 09-09-2009, 08:24
faluja, bo sa za wysokie
procedura ustawiania z mojej WWW dziala na 100%, bo:
- jest zgodna z serwisowka Mitsubishi
- jest przetestowana na wielu autach, do ktorych pasuje
reset robiles??
PABLO998 - 09-09-2009, 08:58
Tak reset robiony.
Maretzky85 - 09-09-2009, 09:27
A TPSa ustawiłeś prawidłowo ?
Krzyzak - 09-09-2009, 12:08
reguluj jeszcze raz - jak nie bedzie OK, to problem lezy gdzies indziej (czytaj - sa jakies niesprawne/niepodlaczone/zle podlaczone/itd. podzespoly)
PABLO998 - 09-09-2009, 12:53
Tps to potencjometr przepustnicy?? Jeśli tak to jest ustawiony przawidłowo na 0,5 V.
[ Dodano: 09-09-2009, 16:30 ]
Chyba w końcu ustawiłem!! I albo źle były ustawione obroty, albo linka od gazu miała zbyt mały luz. Pozdrawiam!!
|
|
|