Inne modele Mitsubishi - Mitsubishi Mirage
said - 13-09-2009, 19:16 Temat postu: Mitsubishi Mirage Witam
Jestem młodym kierowcą, mam zamiar nabyć swój pierwszy pojazd tak się zdarzyło ze mam okazję zakupić Mitsubishi Mirage 1992 1.5 z klimatyzacja zasatnawiam sie nad ewentualnymi naprawami w tym pojeździe bo części nie są zbyt popularne, mam pytanie jak wygląda exploatacja tego modelu i jak duże problemy są z cześciami do teho modelu
pozdrwawiam
//nazywaj tematy zgodnie z regulaminem
tomusn - 13-09-2009, 21:05
zapodaj zdjęcie lub numer aukcji ;D Mirage w Europie nazywał się Colt lub Lancer (w USA szedł pod jedną nazwą). rok 1992 jest rokiem przejściowym, możesz mieć model który zakończono produkować czyli Colt C5x lub nowy w tym roku model CAx
Niektóre części na pewno się dopasuje z europejskich modeli, a inne na pewno można sprowadzić, poczekaj na opinie posiadaczy
said - 13-09-2009, 21:40
wrzucam szczegóły proszę o opinię na co szczególnie zwrócić uwagę i czy warto?
http://moto.allegro.pl/it...shi_mirage.html
Hubeeert - 13-09-2009, 22:38
Fajny - w Europie to był Lancer
emilok - 14-09-2009, 13:02
said,
Twój samochód to amerykański odpowiednik Mitsubishi Lancera z lat 88-92 o nazwie kodowej C6x, myślę że wiele informacji o nim możesz właśnie znaleźć w dziale dotyczącym lancera C6x. Na pewno nie jest w 100% zgodny z europejską wersją, ale pewne podobieństwa musi mieć
Możesz przepatrzeć na początek ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18860
edit, tomusn oczywiście masz rację, dostałem jakiejś pomroczności .... moja pomyłka
tomusn - 14-09-2009, 13:03
emilok napisał/a: | Twój samochód to amerykański odpowiednik Mitsubishi Lancera z lat 88-92 o nazwie kodowej CB0, myślę że wiele informacji o nim możesz właśnie znaleźć w dziale dotyczącym lancera CB0 |
oj kolego... ten Lancer to C6x!!!
Grabi - 16-09-2009, 21:03