To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - BRAK ISKRY

DAREX2006 - 27-09-2009, 18:35
Temat postu: BRAK ISKRY
Witam serdecznie wszystkich zmotoryzowanych nie wiedziałem gdzie umieścic ten temat i wstawiłem go tu dodam ze jestem mitsumaniakiem ale chce uruchomic auto brata jakim jest toyota camry mysle ze mi koledzy pomożecie oto problem z jakim sie borykam :
brak iskry ale dziwny gdyż iskra zanika na świecach które są wkręcone w silnik ,po wyciągnieciu kabla WN i wsadzeniu tam swiecy oraz połozeniu na masie iskra sie pokazuje ale tylko na tym kablu pozostałe 3 świece w silniku nie dostaja wysokiego napiecia dodam ze nie ma znaczenia który kabel ze swiecy wyciagne i sprawdze z luzną świecą .
Moim zdaniem iskra nie moze przeskoczyc między palcem rozdzielacza a stykiem kabla WN ale z drugiej strony czemu przeskoczy na styk kabla swiecy luzno położonej na silniku więc czym sie różni swieca wkrecona do silnika a swieca położona na silniku .
Jest to dziwne ale auto stoi juz 2 tydzien i zastanawiam sie czy nie napisac już do programu z archiwum X

Maretzky85 - 27-09-2009, 20:40

Jak dochodzi prund do świecy luźnej to dochodzi też do tej w silniku, chyba, że te świece wkręcone są jakieś lipne :) Albo wymiana świec, albo szukajcie problemu gdzie indziej.
DAREX2006 - 28-09-2009, 11:38

i tu jest problem bo nie dochodzi w momencie wpięcia wszystkich przewodów na świece w silniku cewka nie wytwarza a raczej znika gdzieś wysokie napięcie mimo że cewka jest wzbudzana dopiero wysokie napięcie sie pokazuj na kablu do którego włoże luzną swiece wniosek jeden iskra sie traci na świecy która jest wkrecona w silnik i poddana ciśnieniu jakim jest sprężenie mieszanki wyjasnie jaszcze inaczej

ssanie sprężanie praca czyli zapłon mieszanki i wydech no i podczas pracy jest zanik iskry ale tylko na świecy wkreconej w silnik na luznej świecy iskra jest

Maretzky85 - 28-09-2009, 14:19

Może zalewa silnik i iskra nie jest w stanie przeskoczyć ?
Hugo - 28-09-2009, 15:03

Wymień te świece.
Anonymous - 28-09-2009, 22:54

to ze ci nie pali, nieznaczy ze nie masz iskry. Sprawdź czy jest paliwo i kompresja.
jacek11 - 30-09-2009, 16:32

W jaki sposób zobaczyliście,że nie ma iskry na wkręconych świecach?
Anonymous - 30-09-2009, 22:47

ma głowice przezroczysta:)
robertdg - 01-10-2009, 16:59

DAREX2006, jezeli juz zakladasz taki temat to powinienes napisac jaki model camry i jaki silnik w niej jest zeby nie strzepic sobie wlosow na glowie, wiec przywolaj dane techniczne auta, silnik, rok, pojemnosc, ewentualnie oznaczenie modelowe po numerze Vin
DAREX2006 - 02-10-2009, 12:05

przepraszam ze sie nie odzywałem ale walczylismy z ta camry z silnikiem 2,2benz+ gaz tak więc panowie wszystko sie wyjasniło tak jak pisałem znikała iskra wiec zrobilismy to co każdy by zrobił wymiana swiec kabli i kopułki niestety iskry brak , jeden z was napisał cos o przezroczystej głowicy no nie realnie ale zrobilismy przezroczysta kopułke powycinaliśmy otwory w kopułce tak zeby było widac palec i styki kabli na które ma przeskoczyc iskra no i wyszło szydło z worka cewka która jest w aparacie w tym modelu miała przebicie normalnie jak swieca leżała na silniku to iskra przeskakiwała na styki ale jak przyszło cisnienie kompresji iskra skakała po całym aparacie a nie po stykach .Dla wyjasnieni mówi o tym jedno z praw elektrycznych prąd zawsze popłynie gdzie mu łatwiej .
Wymiana cewki i ponownie kopułki rozwiązało problem camry smiga i w tym momencie chciałem wam podziekowac ,bratu az sie głupio zrobiło ze mitsumaniaki z takim zapałem podeszli do naprawy toyoty a na forum toyoty nic sie nie dowiedział

MITSUMANIAKI GÓRĄ

Dzieki serdeczne



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group