Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
BRAK ISKRY
Autor Wiadomość
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 27-09-2009, 18:35   BRAK ISKRY

Witam serdecznie wszystkich zmotoryzowanych nie wiedziałem gdzie umieścic ten temat i wstawiłem go tu dodam ze jestem mitsumaniakiem ale chce uruchomic auto brata jakim jest toyota camry mysle ze mi koledzy pomożecie oto problem z jakim sie borykam :
brak iskry ale dziwny gdyż iskra zanika na świecach które są wkręcone w silnik ,po wyciągnieciu kabla WN i wsadzeniu tam swiecy oraz połozeniu na masie iskra sie pokazuje ale tylko na tym kablu pozostałe 3 świece w silniku nie dostaja wysokiego napiecia dodam ze nie ma znaczenia który kabel ze swiecy wyciagne i sprawdze z luzną świecą .
Moim zdaniem iskra nie moze przeskoczyc między palcem rozdzielacza a stykiem kabla WN ale z drugiej strony czemu przeskoczy na styk kabla swiecy luzno położonej na silniku więc czym sie różni swieca wkrecona do silnika a swieca położona na silniku .
Jest to dziwne ale auto stoi juz 2 tydzien i zastanawiam sie czy nie napisac już do programu z archiwum X
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-09-2009, 20:40   

Jak dochodzi prund do świecy luźnej to dochodzi też do tej w silniku, chyba, że te świece wkręcone są jakieś lipne :) Albo wymiana świec, albo szukajcie problemu gdzie indziej.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 28-09-2009, 11:38   

i tu jest problem bo nie dochodzi w momencie wpięcia wszystkich przewodów na świece w silniku cewka nie wytwarza a raczej znika gdzieś wysokie napięcie mimo że cewka jest wzbudzana dopiero wysokie napięcie sie pokazuj na kablu do którego włoże luzną swiece wniosek jeden iskra sie traci na świecy która jest wkrecona w silnik i poddana ciśnieniu jakim jest sprężenie mieszanki wyjasnie jaszcze inaczej

ssanie sprężanie praca czyli zapłon mieszanki i wydech no i podczas pracy jest zanik iskry ale tylko na świecy wkreconej w silnik na luznej świecy iskra jest
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-09-2009, 14:19   

Może zalewa silnik i iskra nie jest w stanie przeskoczyć ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-09-2009, 15:03   

Wymień te świece.
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2009, 22:54   

to ze ci nie pali, nieznaczy ze nie masz iskry. Sprawdź czy jest paliwo i kompresja.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-09-2009, 16:32   

W jaki sposób zobaczyliście,że nie ma iskry na wkręconych świecach?
_________________

 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2009, 22:47   

ma głowice przezroczysta:)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-10-2009, 16:59   

DAREX2006, jezeli juz zakladasz taki temat to powinienes napisac jaki model camry i jaki silnik w niej jest zeby nie strzepic sobie wlosow na glowie, wiec przywolaj dane techniczne auta, silnik, rok, pojemnosc, ewentualnie oznaczenie modelowe po numerze Vin
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 02-10-2009, 12:05   

przepraszam ze sie nie odzywałem ale walczylismy z ta camry z silnikiem 2,2benz+ gaz tak więc panowie wszystko sie wyjasniło tak jak pisałem znikała iskra wiec zrobilismy to co każdy by zrobił wymiana swiec kabli i kopułki niestety iskry brak , jeden z was napisał cos o przezroczystej głowicy no nie realnie ale zrobilismy przezroczysta kopułke powycinaliśmy otwory w kopułce tak zeby było widac palec i styki kabli na które ma przeskoczyc iskra no i wyszło szydło z worka cewka która jest w aparacie w tym modelu miała przebicie normalnie jak swieca leżała na silniku to iskra przeskakiwała na styki ale jak przyszło cisnienie kompresji iskra skakała po całym aparacie a nie po stykach .Dla wyjasnieni mówi o tym jedno z praw elektrycznych prąd zawsze popłynie gdzie mu łatwiej .
Wymiana cewki i ponownie kopułki rozwiązało problem camry smiga i w tym momencie chciałem wam podziekowac ,bratu az sie głupio zrobiło ze mitsumaniaki z takim zapałem podeszli do naprawy toyoty a na forum toyoty nic sie nie dowiedział

MITSUMANIAKI GÓRĄ

Dzieki serdeczne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.