To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Problem z mocą i silnikiem??

Zakatek - 15-10-2009, 20:23
Temat postu: Problem z mocą i silnikiem??
Otóż w moim kochanym Pajero II rocznik 95 od niedawna pojawiła się dziwna usterka. Ok miesiąc temu był u mechanika. Silnik gaśnie nie wiadomo dlaczego np. po oddaniu gazu na światłach, podczas jazy pod górkę (asfalt) silnik dziwnie się męczy (przy 3tys obrotów, daje odgłos jak przy maksymalnym obciążeniu :( ). Ta sytuacja zdarza się raz na jakiś czas, chociaż dzisiaj zgasł mi aż 4 razy.... ;(. Co może być przyczyną problemu?? Brudny filtr paliwa...???

Na pewno nie jest to wina silnika, ponieważ (niezależny) mechanik zapewnił mnie, że przejadę na nim jeszcze na pewno ok. 0.5mln kilometrów. :D

P.S Proszę o jasno sformowane wypowiedzi, ponieważ jestem "zielony" w sprawach mechaniki samochodowej... :)

Faraonix - 15-10-2009, 20:49

u mnie kiedys mialem problem z moca, auto nie chcialo ruszyc ze skrzyzownia i przy tym kopcil. Winny byl zawor egr. Zawiedzal sie w pozycji otwartej. Wtedy silnik dostaje spaliny wraz z powietrzem. Ja zamiast wymieniacz czy naprawiac zaslepilem go. Sproboj zdjac wezyk podcisnienia z zaworu, tylko zatkaj wezyk na wszlki wypadek. Jezeli efekt nie bedzie wystapowal to masz odpowiedz jak nadal bedzie to musisz szukac czego innego
zbyszekm2 - 15-10-2009, 21:47
Temat postu: Re: Problem z mocą i silnikiem??
Zakatek napisał/a:
Otóż w moim kochanym Pajero II rocznik 95 od niedawna pojawiła się dziwna usterka. Ok miesiąc temu był u mechanika. Silnik gaśnie nie wiadomo dlaczego np. po oddaniu gazu na światłach, podczas jazy pod górkę (asfalt) silnik dziwnie się męczy (przy 3tys obrotów, daje odgłos jak przy maksymalnym obciążeniu :( ). Ta sytuacja zdarza się raz na jakiś czas, chociaż dzisiaj zgasł mi aż 4 razy.... ;(. Co może być przyczyną problemu?? Brudny filtr paliwa...???