To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - stalowa/kuta uszczelka pod głowicę 1G 2.0 turbo

Anonymous - 31-10-2009, 17:57
Temat postu: stalowa/kuta uszczelka pod głowicę 1G 2.0 turbo
Witam
Gdzie mozna w polsce nabyć stalowa uszczelkę do eclipsa 2.0 dohc turbo rok 90'? szukam w necie sklepow i brak takiej oferty. Poza tym jaką firmę uszczelki wybrać.
pozdrawiam

ps. jaka może być dopuszczalna tolerancja na bloku aby taka uszczelkę założyć? Czy to prawda że pół milimetra?

Anonymous - 01-11-2009, 08:11

dolar2dolar2, Widzę ze poszukujesz uszczelki kutej sprawdź tutaj

http://www.tanioidobrze.p...katalogi-czesci
polecam uszczelki Ehrling są naprawdę dobre jeśli będziesz miał problem ze znalezieniem daj znać ściągniemy z poza naszych granic
a tolerancja może być mniejsza na założenie takiej uszczelki , te uszczelki sa 3 warstwowe w momencie dokręcania prasują się

Anonymous - 01-11-2009, 17:13

Dziękuję za pomoc
Nie do końca zrozumiałe że " tolerancja może być mniejsza" mam na bloku właśnie niemal taką różnicę pół milmetra. czy taka uszczelka która jest warstwowa i metalowa może zostać w moim przypadku założona bez szlifowania bloku?

pozdrawiam
Piotrek

Bartek - 01-11-2009, 19:23

Źadna uszczelka przy takim wichrze bloku nie utrzyma się długo. Blok do planowania, głowica prawdopodobnie też....

Takie krzywienie bloku powstaje przy koszmarnym przegrzaniu silnika - należy sprawdzić stan pierścieni i gładzi - tam też miże być niewesoło......

MATi1G - 03-11-2009, 14:22

dolar2dolar2, napisz tutaj www.topendpower.pl i bierz uszczelke "cometic" jest tam jeszcze uszczelka HKS ale Cometic najlepszy z tym ze swoje bedzie kosztował :p
Hubeeert - 03-11-2009, 16:59

Od siebie dodam że fabryczna norma planowania głowicy to 0,2mm
Anonymous - 03-11-2009, 17:28

Dziękuję za informacje.

Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd z różnicą na bloku ma ona 0,05mm a nie 0.5mm
Zdecydowałem się na erlinga nie kutego. W sumie nie tuninguję motoru tloki , turbo i intercooler mam seryjne więc nie będę szalał a że i miejsce u mechanika chcę zwolnić jak najszybciej (a musiałbym czekać parę dni na przesyłkę) bo mam drugie auto do roboty zostanę przy zwykłej uszczelce.

dziękuje za pomoc raz jeszcze

pozdro

Hubeeert - 03-11-2009, 17:54

dolar2dolar2 jeszcze jedna informacja, myślę, że istotna. Na głowicy masz fabryczne znaki do których możesz ją planować.
Anonymous - 03-11-2009, 19:59

Głowicę juz mam splanowaną i nie pojechałem dalej niż znak. Człowiek który planował sam o tym mówił. Martwił mnie blok bo oznacza to wyjmowanie motoru. Słyszałem że 0,05mm jest dopuszczalne.
dzięki i pozdro

Bartek - 03-11-2009, 20:14

dolar2dolar2 napisał/a:
Słyszałem że 0,05mm jest dopuszczalne.


Dobrze słyszałeś. Suma odchyłek nie może przekraczać 0.2 mm



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group