Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
stalowa/kuta uszczelka pod głowicę 1G 2.0 turbo
Autor Wiadomość
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 31-10-2009, 17:57   stalowa/kuta uszczelka pod głowicę 1G 2.0 turbo

Witam
Gdzie mozna w polsce nabyć stalowa uszczelkę do eclipsa 2.0 dohc turbo rok 90'? szukam w necie sklepow i brak takiej oferty. Poza tym jaką firmę uszczelki wybrać.
pozdrawiam

ps. jaka może być dopuszczalna tolerancja na bloku aby taka uszczelkę założyć? Czy to prawda że pół milimetra?
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2009, 08:11   

dolar2dolar2, Widzę ze poszukujesz uszczelki kutej sprawdź tutaj

http://www.tanioidobrze.p...katalogi-czesci
polecam uszczelki Ehrling są naprawdę dobre jeśli będziesz miał problem ze znalezieniem daj znać ściągniemy z poza naszych granic
a tolerancja może być mniejsza na założenie takiej uszczelki , te uszczelki sa 3 warstwowe w momencie dokręcania prasują się
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2009, 17:13   

Dziękuję za pomoc
Nie do końca zrozumiałe że " tolerancja może być mniejsza" mam na bloku właśnie niemal taką różnicę pół milmetra. czy taka uszczelka która jest warstwowa i metalowa może zostać w moim przypadku założona bez szlifowania bloku?

pozdrawiam
Piotrek
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-11-2009, 19:23   

Źadna uszczelka przy takim wichrze bloku nie utrzyma się długo. Blok do planowania, głowica prawdopodobnie też....

Takie krzywienie bloku powstaje przy koszmarnym przegrzaniu silnika - należy sprawdzić stan pierścieni i gładzi - tam też miże być niewesoło......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 03-11-2009, 14:22   

dolar2dolar2, napisz tutaj www.topendpower.pl i bierz uszczelke "cometic" jest tam jeszcze uszczelka HKS ale Cometic najlepszy z tym ze swoje bedzie kosztował :p
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2009, 16:59   

Od siebie dodam że fabryczna norma planowania głowicy to 0,2mm
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2009, 17:28   

Dziękuję za informacje.

Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd z różnicą na bloku ma ona 0,05mm a nie 0.5mm
Zdecydowałem się na erlinga nie kutego. W sumie nie tuninguję motoru tloki , turbo i intercooler mam seryjne więc nie będę szalał a że i miejsce u mechanika chcę zwolnić jak najszybciej (a musiałbym czekać parę dni na przesyłkę) bo mam drugie auto do roboty zostanę przy zwykłej uszczelce.

dziękuje za pomoc raz jeszcze

pozdro
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2009, 17:54   

dolar2dolar2 jeszcze jedna informacja, myślę, że istotna. Na głowicy masz fabryczne znaki do których możesz ją planować.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2009, 19:59   

Głowicę juz mam splanowaną i nie pojechałem dalej niż znak. Człowiek który planował sam o tym mówił. Martwił mnie blok bo oznacza to wyjmowanie motoru. Słyszałem że 0,05mm jest dopuszczalne.
dzięki i pozdro
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-11-2009, 20:14   

dolar2dolar2 napisał/a:
Słyszałem że 0,05mm jest dopuszczalne.


Dobrze słyszałeś. Suma odchyłek nie może przekraczać 0.2 mm
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.