To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - Galanty 2.0 Świdnica 2.0 TD Mysłowice

olninio - 01-11-2009, 20:09
Temat postu: Galanty 2.0 Świdnica 2.0 TD Mysłowice
Jak możecie oceńcie i napiszcie
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9729110



Cena (brutto):

9 900 PLN / 2 333 EUR
Ubezpieczenie OC AC:

Oblicz i porównaj składki 12 towarzystw w naszym kalkulatorze OC AC
Typ:

Sedan / Limuzyna
Informacje:

Rok produkcji: 1998, Przegląd: 01/2010, Ubezpieczenie: 03/2010, 149 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 136 KM (100 kW), Pojemność skokowa: 1997 cm3, benzyna+LPG, srebrny-metallic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, alufelgi, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, instalacja gazowa, komputer, światła przeciwmgielne, przyciemniane szyby
Dodatkowe informacje:

garażowany, zarejestrowany w Polsce
Opis pojazdu:

Witam
Mam do sprzedania bardzo fajne autko Mitsubishi Gatant.
Autko sam sprowadziłem z niemec w marcu 2008, w maju 2008 w aucie została założona sekwancyjna instalacja gazowa firmy BRC z butlą w kole. Zrobiłem tym autkiem 40 tysiecy kilometrów i ani razu mnie nie zawiadło. Autko do 2003 roku było serwisowane w niemczech (jest ksiązka serwisowa) ostatni wpis w książce jest przy 70 tysiącach kilometrów.
Autko jest po delikatnym tiuningu w niemczech:
-lekko obniżone - obnirzenie nie spowodowało zmniejszenia komfortu jazdy (wielowachaczowe zawieszenia)
-przyciemnione szyby
-na bagarzniku został dodany elektrycznie wysuwany spoiler
-ja od siebie dodałem felgi aluminiowe chromowane firmy BROCK 17"x 8,5"

Przez czas użutkowania w aucie wymieniłem:
-sprzęgło kompletne
-tarcze
-świece
-amortyzatory z tyłu
-wachacze przednie
-wachacze tylnie
-akumulator
- i oczywiście olej i filtry co 12 tysięcy (autko jeździ na pełnym syntetyku)
Do autka dodaje komplet felg stalowych z zimówkami.
Samochód ma kilak wgnieceń i zadrapań więc wymaga wizyty u lakiernika i pomalowania kilku elementów (niestety parkuje w śródmieściu) koszt lakierowania 1600 zł
Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny 606 723 102

Polska , Świdnica (woj. dolnośląskie),
tel.: +48 606 723 102

http://otomoto.pl/mitsubi...-C10437928.html



Cena (brutto):

9 800 PLN / 2 310 EUR (do negocjacji)
Ubezpieczenie OC AC:

Oblicz i porównaj składki 12 towarzystw w naszym kalkulatorze OC AC
Typ:

Sedan / Limuzyna
Informacje:

Rok produkcji: 1997, Przegląd: 04/2010, 167 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 90 KM (66 kW), Pojemność skokowa: 1998 cm3, olej napędowy (diesel), zielony-metallic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, hak, el. szyby, el. lusterka, szyberdach, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, światła przeciwmgielne
Dodatkowe informacje:

serwisowany w ASO, sprowadzony, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:

Samochód sprowadzony bardzo ładnie utrzymany,stan tech. bdb.przebieg oryginalny-książka serwisowa do 2009 roku oraz przeglądy z poprzednich lat z wpisami przebiegu auta,poza tym wiele nowych części-rachunki,zawieszenie,silnik i skrzynia biegów bdb.opony zimowe prawie nowe więcej pytań pod tel.793 002 133

Polska , Mysłowice (woj. śląskie),
tel.: +48 793002133

fj_mike - 01-11-2009, 20:25

Przeczytaj to zanim założysz temt >>KLIK<<.
Ten pierwszy trąca wiejskim tjuningiem, ale to kwestia gustu. Nie podoba mi się zaślepka poduszki powietrznej pasażera, jakaś jakby inna :shock: . Ogólnie zdjęcia słabej jakości.

Czemu dałeś do oceny diesla i benzyniaka, jesteś niezdecydowany?
Polecam FAQ przed zakupem. Jest tam dużo o silnikach, może zweryfikujesz swoje wymagania co do jednostki napędowej.

Wszyc - 01-11-2009, 20:25

Osobiście nie brał bym diesla jak na mój gust za dużo problemów z tymi silnikami w Galach :/
Kmer - 01-11-2009, 20:32

olninio, Galant ze Świdnicy już był opisywany tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=41750 auto jest wystawione od sierpnia,czyli sam fakt o czymś świadczy.

Polecam zapoznać się także z tym tematem w celu wybrania wersji silnikowej http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803

olninio - 01-11-2009, 20:54

prędkość odpowiedzi mnie rozwaliła: :shock:
szkoda, szukam właśnie jakiegoś galanta tak do 9000 w sedanie i nic jakoś nie widać :cry:

fj_mike - 01-11-2009, 21:01

olninio napisał/a:
prędkość odpowiedzi mnie rozwaliła: :shock:
szkoda, szukam właśnie jakiegoś galanta tak do 9000 w sedanie i nic jakoś nie widać :cry:

To uzbrój się w cierpliwość, będziesz długo szukał :wink: choć może będziesz miał szczęście
Pamiętaj, kiedy dasz następnego do oceny, publikuj posta wg wzoru który podałem wcześniej, zawsze można łatwo sprawdzić czy taki misiek był już na tapecie :wink:

Kmer - 01-11-2009, 21:01

olninio, co do tego Diesla to auto jest bez klimy,nie ma ASR jak podaje sprzedający,antena elektryczna została wymieniona na zwykłą,
9k zł jak za ten rok z takim wyposażeniem to trochę za dużo moim zdaniem.

olninio - 01-11-2009, 21:06

oka, obiecuje poprawe :wink: samochody piękne i chciałbym już takim mykać ale chyba nie ma rady i trzeba czekać :cry:
radek79 - 01-11-2009, 21:14

witam gal za 9tyś to kolejne 2 tyś do włożenia a jak ktoś sprzedaje auto za tą kasę to pewnie opłaca mu się sprzedać taniej niż inwestować a auto
robertdg - 02-11-2009, 22:50

radek79, 2 tyś? ja bym to pomnozyl razy 2. jezeli ktos sprzedaje Gala za taką cene i pisze ze w idealnym stanie, to mozna sie spodziewac tylko jednego, cos tutaj jest nie tak, oczywiscie nie ma reguly, bo mozna kupic Gala za 15tys i wrzucic w niego 4tys., ale te oba Gale to na odstrzal, srebrny strasznie wyglada, tandetne przerobki, kijowe zdjecia, Diesel engines is for a senior citizens ;-) , tak na powaznie jak mialbym jezdzic dieslem ktory na miescie zjadlby mi 8l ON to wole benzyne, w dieslu jak nie zacznie sie cos dziac z wtryskami, to zas z pompa, to glowica, biorac pod uwage fakt ze dosc rzadki to egzemlarz a kupno czesci uzywanych do tego silnika graniczy z cudem, odpuscilbym sobie klekota.
Owczar - 03-11-2009, 13:48

A najśmieszniejsze jest to, że negatywne opinie na temat diesla pochodzą od osób które w Galancie z dieslem nawet nie siedziały, a nie mówiąc już że jeździły :twisted:
robertdg - 03-11-2009, 16:08

Owczar, moge Cie uspokoic odnosnie mojej opini gdyz mialem okazje przejechac sie takim Galem zanim kupilem swojego, siedzi sie jak w kazdm niemalze Galu, roznica polega na welurze lub skorze, jazda hmmm.... dla dwóch osob dynamika nienajgorsza, ale biorac pod uwage fakt, odnosnie juz poruszanych tematow na forum odnosnie deisla, awaryjnosc ukladu chłodzenia, pekajace glowice, no i spalanie, w granicach 7,5l lub wiecej w miescie, nie jest to rewelacja, jak na motor o pojemnosci 2l i mocy 90km, zrozumialbym gdyby mial conajmniej 115KM, ponadto nie podwazysz tego ze dostepnosc czesci do silnika diesla, zwlaszcza uzywanych to jest jak dostepnosc pakietu Avance, albo drogo, albo wogole nie ma. Dlatego jakbym mial polecic komus to auto, to tylko osobie ktora nie ma problemow z kasa i woli ON od Pb, oraz takiej ktora bez samochodu bedzie potrafila sobie poradzic, bo jak cos sie zepsuje to niestety trzeba troche czasu i pieniedzy zeby cos naprawic w dieslu, zwlaszcza jezeli chodzi o glowice i zasilanie paliwem (pompa, wtryski, etc.,), nie wspominajac o turbinie.
Kmer - 03-11-2009, 17:11

Owczar napisał/a:
A najśmieszniejsze jest to, że negatywne opinie na temat diesla pochodzą od osób które w Galancie z dieslem nawet nie siedziały, a nie mówiąc już że jeździły :twisted:


Dlatego ja Marcin wszystkich odsyłam do Ciebie o porady,jako znawce i użytkownika Diesla :D :D :D

Andrew - 03-11-2009, 17:43

Jeśli chodzi o diesla w galu, to nie jest on taki straszny jak większość uważa. Na tle szwabskich dieslów jego praca jest o niebo cichsza, no i jak na te 90 KM i na tą masę to według mnie całkiem nieźle zbiera. Spalanie zależy od tego jaką kto ma nogę :twisted: Ale każdy ma swoje zdanie. Ja ze swojego jak narazie jestem zadowolony. olninio, powodzenia w owocnych poszukiwaniach gala :) Pozdrowionka
Owczar - 04-11-2009, 19:19

Owszem dostępność części jest gorsza niż do benzyny, ale co do awaryjności to byłbym wstrzemięźliwy. Owszem te głowice padają, ale jak ktoś nie patrzy na wskaźnik temp i przegrzewa auto, a potem się dziwi, że głowica pękła. Poza tym jak mechanik nie potrafi wymienić uszczelki jak należy to też nie ma się co dziwić że potem problemy.
Chyba większym mankamentem jest skrzynia, ale to już nie tylko w dieslu. Tutaj tylko synchro są gorsze.

Co do turbin i pomp paliwa to naprawdę sporadyczne przypadki. A jest sporo użytkowników którzy jeżdżą tym dieslem i nie mają żadnych problemów, więc nawet na forum nie piszą. Pewien użytkownik z Wawy miał w ciągu 3 lat tylko usterkę elastycznego łącznika ciegna.

W TDi VW pada dwumasa, czujnik położenia przepustnicy, pompo wtryski i inne cuda. W fordzie pada pompa, przewody od IC itd. Owszem w Galu diesel jest starą konstrukcją i pomimo jego wad bedę go bronił ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group