[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Regulacja zaworów... problem
auxtech - 03-11-2009, 20:19 Temat postu: [CA1A 1.3] Regulacja zaworów... problem Witam. Chciałbym wyregulować zawory w moim mitsu. CA1A 1,3 12v 75 km 4 pkt wtrysk 1993 rok. Ma ktoś jakaś instrukcej regulacji zaworów? Z góry dzięki i pozdrawiam
Pexu - 03-11-2009, 20:32
Tu masz trochę o regulacji zaworów:
http://forum.mitsumaniaki...t=42923&start=0
http://forum.mitsumaniaki...lacja+zawor%F3w
http://forum.mitsumaniaki...t=29026&start=0
http://forum.mitsumaniaki...lacja+zawor%F3w
auxtech - 03-11-2009, 20:47
Czyli rozumiem ze w tym silniku na ssących ma być 0,20 mm a na wydechowych 0,25 mm tak? Jest ktos pewien na 100%?
Miroslaw1305 - 03-11-2009, 20:59
pamiętaj że inne wartości są na ciepłym silniku ,a inne na zimnym
auxtech - 03-11-2009, 21:02
Nawet nie myślałem zeby regulować na ciepłym silniku...
Pexu - 03-11-2009, 21:03
auxtech napisał/a: | Czyli rozumiem ze w tym silniku na ssących ma być 0,20 mm a na wydechowych 0,25 mm tak? |
Tak
Miroslaw1305 napisał/a: | pamiętaj że inne wartości są na ciepłym silniku ,a inne na zimnym |
Reguluje się na ciepłym i to są wartości do regulacji na ciepłym właśnie.
auxtech - 03-11-2009, 21:04
Regulacja zaworów na ciepłym silniku?? raczej nie... a jesli tak to jak ciepłym 30stopni 60 stopni czy jak sie wiatrak załączy?? przy każdej z temperatur metal zmienia swoją gestość... i rozszerza sie bądz kurczy
Pexu - 03-11-2009, 21:08
auxtech napisał/a: | a jesli tak to jak ciepłym 30stopni 60 stopni czy jak sie wiatrak załączy?? |
Ja u siebie miałem dwu czy trzykrotnie regulowane. Zawsze na ciepłym. I chwilę po przyjechaniu do garażu/warsztatu. Nigdy też nie miałem później z tym kłopotów. Ale zrobisz jak uważasz
auxtech - 03-11-2009, 21:10
ok dzięki za podpowiedzi i pokmoc
maciej 63 - 03-11-2009, 21:19 Temat postu: zawory jeśli masz wątpliwość co do wartosci luzów zaworowych to podnieś maskę i na niej po wewnętrznej stronie powinna być wklejona naklejka co prawda po angielsku ale jednak , są na niej luzy zaworów
i wyprzedzenie zapłonu
pozdrawiam
Hugo - 03-11-2009, 22:13
Jak ustawisz takie wartości luzów zaworowych na zimnym silniku to Twój silnik będzie pracował jak zajechany czołg . W silnikach Mitsubishi zawory reguluje się na ROZGRZANYM silniku.
auxtech - 03-11-2009, 22:27
a jak mocno rozgrzany?
Pexu - 04-11-2009, 07:39
auxtech napisał/a: | a jak mocno rozgrzany? |
Temperatura robocza. Już Ci pisałem...
auxtech - 04-11-2009, 12:09
ok dzięki.. zaworki wyregulowane.... ale nadal problem z miesznka i odpalaniem
Maretzky85 - 08-11-2009, 12:23
auxtech, 90 stopni i masz około godziny w pomieszczeniu z temperaturą pokojową żeby to zrobić.
|
|
|