To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Regulacja zaworów... problem

auxtech - 03-11-2009, 20:19
Temat postu: [CA1A 1.3] Regulacja zaworów... problem
Witam. Chciałbym wyregulować zawory w moim mitsu. CA1A 1,3 12v 75 km 4 pkt wtrysk 1993 rok. Ma ktoś jakaś instrukcej regulacji zaworów? Z góry dzięki i pozdrawiam
Pexu - 03-11-2009, 20:32

Tu masz trochę o regulacji zaworów:
http://forum.mitsumaniaki...t=42923&start=0
http://forum.mitsumaniaki...lacja+zawor%F3w
http://forum.mitsumaniaki...t=29026&start=0
http://forum.mitsumaniaki...lacja+zawor%F3w

auxtech - 03-11-2009, 20:47

Czyli rozumiem ze w tym silniku na ssących ma być 0,20 mm a na wydechowych 0,25 mm tak? Jest ktos pewien na 100%?
Miroslaw1305 - 03-11-2009, 20:59

pamiętaj że inne wartości są na ciepłym silniku ,a inne na zimnym :rolleyes:
auxtech - 03-11-2009, 21:02

Nawet nie myślałem zeby regulować na ciepłym silniku...
Pexu - 03-11-2009, 21:03

auxtech napisał/a:
Czyli rozumiem ze w tym silniku na ssących ma być 0,20 mm a na wydechowych 0,25 mm tak?

Tak :)

Miroslaw1305 napisał/a:
pamiętaj że inne wartości są na ciepłym silniku ,a inne na zimnym :rolleyes:

Reguluje się na ciepłym i to są wartości do regulacji na ciepłym właśnie.

auxtech - 03-11-2009, 21:04

Regulacja zaworów na ciepłym silniku?? raczej nie... a jesli tak to jak ciepłym 30stopni 60 stopni czy jak sie wiatrak załączy?? przy każdej z temperatur metal zmienia swoją gestość... i rozszerza sie bądz kurczy
Pexu - 03-11-2009, 21:08

auxtech napisał/a:
a jesli tak to jak ciepłym 30stopni 60 stopni czy jak sie wiatrak załączy??

Ja u siebie miałem dwu czy trzykrotnie regulowane. Zawsze na ciepłym. I chwilę po przyjechaniu do garażu/warsztatu. Nigdy też nie miałem później z tym kłopotów. Ale zrobisz jak uważasz ;)

auxtech - 03-11-2009, 21:10

ok dzięki za podpowiedzi i pokmoc :)
maciej 63 - 03-11-2009, 21:19
Temat postu: zawory
jeśli masz wątpliwość co do wartosci luzów zaworowych to podnieś maskę i na niej po wewnętrznej stronie powinna być wklejona naklejka co prawda po angielsku ale jednak , są na niej luzy zaworów
i wyprzedzenie zapłonu
pozdrawiam

Hugo - 03-11-2009, 22:13

Jak ustawisz takie wartości luzów zaworowych na zimnym silniku to Twój silnik będzie pracował jak zajechany czołg :wink: . W silnikach Mitsubishi zawory reguluje się na ROZGRZANYM silniku.
auxtech - 03-11-2009, 22:27

a jak mocno rozgrzany?
Pexu - 04-11-2009, 07:39

auxtech napisał/a:
a jak mocno rozgrzany?

Temperatura robocza. Już Ci pisałem...

auxtech - 04-11-2009, 12:09

ok dzięki.. zaworki wyregulowane.... ale nadal problem z miesznka i odpalaniem :(
Maretzky85 - 08-11-2009, 12:23

auxtech, 90 stopni i masz około godziny w pomieszczeniu z temperaturą pokojową żeby to zrobić. :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group