[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] zimny odpala, ciepły nie odpala i gaśnie
Vein - 05-11-2009, 00:51 Temat postu: [C62A 1.5] zimny odpala, ciepły nie odpala i gaśnie Witam,
Mam pewien problem (i jeszcze "kilka" wyjdzie).
Silnik 1.5 12V + lpg, wymienione kondensatory w komputerze.
Ogólnie są cyrki z tym samochodem, bo jak zimny silnik, to bez problemu odpala, pracuje gaz/benzyna, ale na ciepłym to gaśnie, jak się nie odpali "za chwilę' to już nie odpali się wcale, będzie prychał, strzelał w tłumik (raz strzelił jak z dubeltówki, echo się poniosło), czasami po odpuszczeniu rozrusznika obróci ze 3 razy silnikiem ale tak "bez werwy".
Samochód kupiłem w tym stanie, z tego co widziałem, to przewody HV są w średnim stanie (gumki na przewodach HV parcieją).
tak się zachowuje jak jest zimny:
http://www.youtube.com/watch?v=fFXXMYYIAc8
Na gazie przy średnich obrotach nie pracuje równo (co słychać)
Jak uważacie, wymiana świec, przewodów HV i kopułki powinno rozwiązać problem? Gdzie szukać (i jak) rozwiązania?
Krzyzak - 05-11-2009, 08:00
swiece i przewody WN do wymiany, kopulka jak ma zjechany grafit w srodu tez do wymiany, zawory do regulacji!!!
poza tym wiecej raczej nic nie powiem, bo wg mnie auta z LPG sa niediagnozowalne
Vein - 05-11-2009, 12:53
Witam, kupię świece i przewody, dziękuje za porady.
Przewody Seiko są OK?
Dlaczego auta z LPG są niediagnozowalne?
Owczar - 05-11-2009, 13:34
Vein, dlatego ze podczas jazdy na LPG moze wyrzucac mnostwo innych bledow, ktore nie maja wplywu na prace na PB.
Tak jak Krzyzak napisal. Na poczatek Przewody i swiece oraz kopulka.
Krzyzak - 05-11-2009, 14:04
i dlatego, ze montazu instalacji dokonal jakis "Kowalski" a nie fabryka i nie wiadomo jakie szkody poczynil tym montazem
pomijam ew. mozliwe zniszczenia silnika przez sam lpg
po raz 2 i ostatni: ZAWORY WYREGULUJ!
Vein - 05-11-2009, 14:31
ssące 0.15mm
wydechowe 0.25 mm
Czyli taki sam dla 12V jak dla 8V 4g15
Tak, wiem ze ustawiać trzeba na ciepło według informacji na Twojej stronie.
Wszystko posprawdzam.
Artii - 07-11-2009, 15:21
Vein napisał/a: | ssące 0.15mm
wydechowe 0.25 mm
Czyli taki sam dla 12V jak dla 8V 4g15
|
Na gazie w 4g15 12V ustawiamy takie same wartości 0,15mm i 0,25mm?
Vein - 07-11-2009, 19:47
wymieniłem kopułkę, palec, przewody i świece, samochód lata jak rakieta, luzy ustawię jak będę wymieniał uszczelniacze zaworowe.
wojmi1 - 21-12-2009, 16:43
czujnik temperatury do wymiany albo konektory do wyczyszczenia na czujniku --- poprostu na ciepłym zalewa jakbyś był na ssaniu - oczywiście regulacje i Wn kable świece nie zaszkodzi wymienić czujnik temperatury silnika nie ten co ci wskazuje temperature na wskaźniku w kabinie
|
|
|