To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] zimny odpala, ciepły nie odpala i gaśnie

Vein - 05-11-2009, 00:51
Temat postu: [C62A 1.5] zimny odpala, ciepły nie odpala i gaśnie
Witam,


Mam pewien problem (i jeszcze "kilka" wyjdzie).
Silnik 1.5 12V + lpg, wymienione kondensatory w komputerze.
Ogólnie są cyrki z tym samochodem, bo jak zimny silnik, to bez problemu odpala, pracuje gaz/benzyna, ale na ciepłym to gaśnie, jak się nie odpali "za chwilę' to już nie odpali się wcale, będzie prychał, strzelał w tłumik (raz strzelił jak z dubeltówki, echo się poniosło), czasami po odpuszczeniu rozrusznika obróci ze 3 razy silnikiem ale tak "bez werwy".

Samochód kupiłem w tym stanie, z tego co widziałem, to przewody HV są w średnim stanie (gumki na przewodach HV parcieją).

tak się zachowuje jak jest zimny:
http://www.youtube.com/watch?v=fFXXMYYIAc8
Na gazie przy średnich obrotach nie pracuje równo (co słychać)

Jak uważacie, wymiana świec, przewodów HV i kopułki powinno rozwiązać problem? Gdzie szukać (i jak) rozwiązania?

Krzyzak - 05-11-2009, 08:00

swiece i przewody WN do wymiany, kopulka jak ma zjechany grafit w srodu tez do wymiany, zawory do regulacji!!!
poza tym wiecej raczej nic nie powiem, bo wg mnie auta z LPG sa niediagnozowalne

Vein - 05-11-2009, 12:53

Witam, kupię świece i przewody, dziękuje za porady.
Przewody Seiko są OK?
Dlaczego auta z LPG są niediagnozowalne?

Owczar - 05-11-2009, 13:34

Vein, dlatego ze podczas jazdy na LPG moze wyrzucac mnostwo innych bledow, ktore nie maja wplywu na prace na PB.

Tak jak Krzyzak napisal. Na poczatek Przewody i swiece oraz kopulka.

Krzyzak - 05-11-2009, 14:04

i dlatego, ze montazu instalacji dokonal jakis "Kowalski" a nie fabryka i nie wiadomo jakie szkody poczynil tym montazem
pomijam ew. mozliwe zniszczenia silnika przez sam lpg

po raz 2 i ostatni: ZAWORY WYREGULUJ!

Vein - 05-11-2009, 14:31

ssące 0.15mm
wydechowe 0.25 mm

Czyli taki sam dla 12V jak dla 8V 4g15

Tak, wiem ze ustawiać trzeba na ciepło według informacji na Twojej stronie.
Wszystko posprawdzam.

Artii - 07-11-2009, 15:21

Vein napisał/a:
ssące 0.15mm
wydechowe 0.25 mm

Czyli taki sam dla 12V jak dla 8V 4g15


Na gazie w 4g15 12V ustawiamy takie same wartości 0,15mm i 0,25mm?

Vein - 07-11-2009, 19:47

wymieniłem kopułkę, palec, przewody i świece, samochód lata jak rakieta, luzy ustawię jak będę wymieniał uszczelniacze zaworowe.
wojmi1 - 21-12-2009, 16:43

czujnik temperatury do wymiany albo konektory do wyczyszczenia na czujniku --- poprostu na ciepłym zalewa jakbyś był na ssaniu - oczywiście regulacje i Wn kable świece nie zaszkodzi wymienić czujnik temperatury silnika nie ten co ci wskazuje temperature na wskaźniku w kabinie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group