 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] zimny odpala, ciepły nie odpala i gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
Vein
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 05-11-2009, 00:51 [C62A 1.5] zimny odpala, ciepły nie odpala i gaśnie
|
|
|
Witam,
Mam pewien problem (i jeszcze "kilka" wyjdzie).
Silnik 1.5 12V + lpg, wymienione kondensatory w komputerze.
Ogólnie są cyrki z tym samochodem, bo jak zimny silnik, to bez problemu odpala, pracuje gaz/benzyna, ale na ciepłym to gaśnie, jak się nie odpali "za chwilę' to już nie odpali się wcale, będzie prychał, strzelał w tłumik (raz strzelił jak z dubeltówki, echo się poniosło), czasami po odpuszczeniu rozrusznika obróci ze 3 razy silnikiem ale tak "bez werwy".
Samochód kupiłem w tym stanie, z tego co widziałem, to przewody HV są w średnim stanie (gumki na przewodach HV parcieją).
tak się zachowuje jak jest zimny:
http://www.youtube.com/watch?v=fFXXMYYIAc8
Na gazie przy średnich obrotach nie pracuje równo (co słychać)
Jak uważacie, wymiana świec, przewodów HV i kopułki powinno rozwiązać problem? Gdzie szukać (i jak) rozwiązania? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-11-2009, 08:00
|
|
|
swiece i przewody WN do wymiany, kopulka jak ma zjechany grafit w srodu tez do wymiany, zawory do regulacji!!!
poza tym wiecej raczej nic nie powiem, bo wg mnie auta z LPG sa niediagnozowalne |
|
|
|
 |
Vein
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 05-11-2009, 12:53
|
|
|
Witam, kupię świece i przewody, dziękuje za porady.
Przewody Seiko są OK?
Dlaczego auta z LPG są niediagnozowalne? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-11-2009, 13:34
|
|
|
Vein, dlatego ze podczas jazdy na LPG moze wyrzucac mnostwo innych bledow, ktore nie maja wplywu na prace na PB.
Tak jak Krzyzak napisal. Na poczatek Przewody i swiece oraz kopulka. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-11-2009, 14:04
|
|
|
i dlatego, ze montazu instalacji dokonal jakis "Kowalski" a nie fabryka i nie wiadomo jakie szkody poczynil tym montazem
pomijam ew. mozliwe zniszczenia silnika przez sam lpg
po raz 2 i ostatni: ZAWORY WYREGULUJ! |
|
|
|
 |
Vein
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 05-11-2009, 14:31
|
|
|
ssące 0.15mm
wydechowe 0.25 mm
Czyli taki sam dla 12V jak dla 8V 4g15
Tak, wiem ze ustawiać trzeba na ciepło według informacji na Twojej stronie.
Wszystko posprawdzam. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 07-11-2009, 15:21
|
|
|
Vein napisał/a: | ssące 0.15mm
wydechowe 0.25 mm
Czyli taki sam dla 12V jak dla 8V 4g15
|
Na gazie w 4g15 12V ustawiamy takie same wartości 0,15mm i 0,25mm? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Vein
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-11-2009, 19:47
|
|
|
wymieniłem kopułkę, palec, przewody i świece, samochód lata jak rakieta, luzy ustawię jak będę wymieniał uszczelniacze zaworowe. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 21-12-2009, 16:43
|
|
|
czujnik temperatury do wymiany albo konektory do wyczyszczenia na czujniku --- poprostu na ciepłym zalewa jakbyś był na ssaniu - oczywiście regulacje i Wn kable świece nie zaszkodzi wymienić czujnik temperatury silnika nie ten co ci wskazuje temperature na wskaźniku w kabinie |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|