Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] zimny odpala, ciepły nie odpala i gaśnie
Autor Wiadomość
Vein 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 05-11-2009, 00:51   [C62A 1.5] zimny odpala, ciepły nie odpala i gaśnie

Witam,


Mam pewien problem (i jeszcze "kilka" wyjdzie).
Silnik 1.5 12V + lpg, wymienione kondensatory w komputerze.
Ogólnie są cyrki z tym samochodem, bo jak zimny silnik, to bez problemu odpala, pracuje gaz/benzyna, ale na ciepłym to gaśnie, jak się nie odpali "za chwilę' to już nie odpali się wcale, będzie prychał, strzelał w tłumik (raz strzelił jak z dubeltówki, echo się poniosło), czasami po odpuszczeniu rozrusznika obróci ze 3 razy silnikiem ale tak "bez werwy".

Samochód kupiłem w tym stanie, z tego co widziałem, to przewody HV są w średnim stanie (gumki na przewodach HV parcieją).

tak się zachowuje jak jest zimny:
http://www.youtube.com/watch?v=fFXXMYYIAc8
Na gazie przy średnich obrotach nie pracuje równo (co słychać)

Jak uważacie, wymiana świec, przewodów HV i kopułki powinno rozwiązać problem? Gdzie szukać (i jak) rozwiązania?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-11-2009, 08:00   

swiece i przewody WN do wymiany, kopulka jak ma zjechany grafit w srodu tez do wymiany, zawory do regulacji!!!
poza tym wiecej raczej nic nie powiem, bo wg mnie auta z LPG sa niediagnozowalne
 
 
Vein 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 05-11-2009, 12:53   

Witam, kupię świece i przewody, dziękuje za porady.
Przewody Seiko są OK?
Dlaczego auta z LPG są niediagnozowalne?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-11-2009, 13:34   

Vein, dlatego ze podczas jazdy na LPG moze wyrzucac mnostwo innych bledow, ktore nie maja wplywu na prace na PB.

Tak jak Krzyzak napisal. Na poczatek Przewody i swiece oraz kopulka.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-11-2009, 14:04   

i dlatego, ze montazu instalacji dokonal jakis "Kowalski" a nie fabryka i nie wiadomo jakie szkody poczynil tym montazem
pomijam ew. mozliwe zniszczenia silnika przez sam lpg

po raz 2 i ostatni: ZAWORY WYREGULUJ!
 
 
Vein 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 05-11-2009, 14:31   

ssące 0.15mm
wydechowe 0.25 mm

Czyli taki sam dla 12V jak dla 8V 4g15

Tak, wiem ze ustawiać trzeba na ciepło według informacji na Twojej stronie.
Wszystko posprawdzam.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 07-11-2009, 15:21   

Vein napisał/a:
ssące 0.15mm
wydechowe 0.25 mm

Czyli taki sam dla 12V jak dla 8V 4g15


Na gazie w 4g15 12V ustawiamy takie same wartości 0,15mm i 0,25mm?
_________________

 
 
 
Vein 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-11-2009, 19:47   

wymieniłem kopułkę, palec, przewody i świece, samochód lata jak rakieta, luzy ustawię jak będę wymieniał uszczelniacze zaworowe.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 21-12-2009, 16:43   

czujnik temperatury do wymiany albo konektory do wyczyszczenia na czujniku --- poprostu na ciepłym zalewa jakbyś był na ssaniu - oczywiście regulacje i Wn kable świece nie zaszkodzi wymienić czujnik temperatury silnika nie ten co ci wskazuje temperature na wskaźniku w kabinie
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.