To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] wykręcenie drążków kierowniczych

tomaszdarkw1 - 08-11-2009, 16:27
Temat postu: [C62A 1.5] wykręcenie drążków kierowniczych
Witam.jaka jest najlepsza metoda wykręcenia drązków kierowniczych samodzielnie. pozdr!
Artii - 08-11-2009, 19:50

Wykręcasz i liczysz obroty, nowy wkręcasz na taką samą odległość pod warunkiem że jest taki sam jak stary a nie chcesz robić zbieżności.
Maretzky85 - 08-11-2009, 21:01

Artii, i tak trzeba zrobić zbieżność :D
Krzyzak - 09-11-2009, 08:20

ja tam odkrecilem przekladnie i wymienilem drazki w imadle - nie warto sie meczyc z tym na aucie

odkrecasz 4 srubki mocowania przekladni, 2 srubki koncowek kier. i 1 srubke mocowania wielowypustu przy pedalach i przekladnie masz na stole

ryba_84 - 09-11-2009, 09:10

Artii napisal
Cytat:
Wykręcasz i liczysz obroty, nowy wkręcasz na taką samą odległość pod warunkiem że jest taki sam jak stary a nie chcesz robić zbieżności.


Artii miał na myśli końcówki i liczenie obrotów bo drążki wkręcasz do oporu i zabezpieczasz.

rus_one - 09-11-2009, 18:07

A jeśli chodziło o wyjęcie ze zwrotnicy, to bierzesz niezbyt ciężki młotek na dość długim trzonku i walisz w zwrotnicę aż puści.



Cytat:
Odłączamy końcówkę drążka od kolumny. Do tego celu zalecane jest stosowanie odpowiedniego ściągacza. Ja poradziłem sobie bez niego uderzając młotkiem w miejsce zaznaczonym czerwoną strzałką (NIE W KOŃCÓWKĘ!)


osobiście nigdy nie urzywałem do tego ściągacza, bo z młotkiem łatwiej jak sie wprawy nabierze :biggrin:

Hugo - 09-11-2009, 21:25

rus_one napisał/a:
A jeśli chodziło o wyjęcie ze zwrotnicy, to bierzesz niezbyt ciężki młotek na dość długim trzonku i walisz w zwrotnicę aż puści.
Jednocześnie podważając czymś końcówkę.
Maretzky85 - 09-11-2009, 21:42

Hugo, nie ma takiej potrzeby :)
robertdg - 09-11-2009, 22:08

tomaszdarkw1, najlepsza metoda wykrecenia drazka kierowniczego jest uzycie klucza do drazkow kierowniczych, trzeba wpierw odkrecic koncowke drazka, to o czym wszyscy tak ladnie pisza i pokazuja na zdjeciach, wykrecasz koncowke, nastepnie nakretke kontrujaca, delikatnie zbijasz lub scinasz opaski oslony przeciw pylowej (pot. harmonijki) i zsuwasz oslone z maglownicy i drazka, jezeli nie posiadasz klucza do drazka to jak sie nie myle klucz 32 z cienka scianka powinien zalatwic sprawe, albo mocna zabka, zeby przykrecic drazek(jezeli nie posiada on jakiejs podkladki zabezpieczajacej lub kontrujacej) najlepiej dac kropelke kleju do gwintow, skladac wszystko w odwrotnej kolejnosci, jak robisz dla siebie najlepiej wymieniaj wszystko parami, jak wymieniasz drazki wymien tez koncowki, geometria nieunikniona, ustawienie bedzie cie kosztowalo 50-80zł ale za to bedziesz mial pewnosc ze nie bedzie Ci cielo opon.

Pozdrawiam i zycze powodzenia

Krzyzak - 10-11-2009, 07:56

robertdg napisał/a:
ezeli nie posiada on jakiejs podkladki zabezpieczajacej

posiada - zaginana z 2 stron



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group