To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Pajero 3.5 V6 96r uszczelniacz wału

behemot - 23-11-2009, 19:25

jak miło czytac takie posty. Moje Pajero mimo sędziwego wieku 93 r potrzebuje tylko paliwa i powietrza. :twisted: sorry
zbyszekm2 - 23-11-2009, 21:24

A może nieodpowietrzona skrzynia korbowa?
1405 - 23-11-2009, 22:20

zbyszekm2 napisał/a:
A może nieodpowietrzona skrzynia korbowa?
To by była dobra podpowiedz...trzeba by było sprawdzić czy jakiś zaworek nie stoi i czy nie robi się jakieś ciśnienie w komorze korbowej. Jak zmieniasz ten uszczelniacz to podklejasz go silikonem? Moze głupie to pytanie ale montaż uszczelniacza bez podklejenia czasami może się tak kończyć zwłaszcza jak wcześniej dokładnie się nie odtłuści jakim rozcieńczalnikiem gniazda.
Osobiście polecam NITRO-nie ma nic lepszego. Masz LPG?
Jak dobrze że są jeszcze tacy szczęściarze których samochody potrzebują tylko powietrza i paliwa... :lol:

1405 - 24-11-2009, 19:35

tomek5 napisał/a:
Witam. Jutro z rana rozbieram rozrząd i zmieniam uszczelniacz.Jak się wszystko uda to napisze co było nie tak.Zaznaczam że ostatnie dwa uszczelniacze były firmy ERLING niby pisało na nich madein japan.Trzeba będzie troche skrócić spręrzynke.Przy każdej zmianie silikonuje uszczelniacz po zewnętrznej.LPG nie posiadam i nigdy nie zainstaluje do rzadnego samochodu.Nie uważam takich wynalazków.Jeszcze stać mnie na bęzyne a jak nie będzie stać to sobie kupie płaskacza o poj.0.9 lit.Pozdrowienia dla wszystkich Tomek.

Nie uważam aby była potrzeba skracania sprężynki...jak uszczelniacz jest nowy to po co to robić? Oczyść dokładnie otwór pod uszczelniacz żeby nie było żadnych pozostałości po sylikonie czy innym wynalazku i odtłuść bo silikon nie lubi tłustego. Powodzenia :wink:
Ja śmigam na gazie i nie widzę różnicy no chyba że w kieszeni.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group