Pajero 3.5 V6 96r uszczelniacz wału |
Autor |
Wiadomość |
behemot
Forumowicz bubu

Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 88 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-11-2009, 19:25
|
|
|
jak miło czytac takie posty. Moje Pajero mimo sędziwego wieku 93 r potrzebuje tylko paliwa i powietrza. sorry |
_________________ Stokrotka |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 23-11-2009, 21:24
|
|
|
A może nieodpowietrzona skrzynia korbowa? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 23-11-2009, 22:20
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | A może nieodpowietrzona skrzynia korbowa? | To by była dobra podpowiedz...trzeba by było sprawdzić czy jakiś zaworek nie stoi i czy nie robi się jakieś ciśnienie w komorze korbowej. Jak zmieniasz ten uszczelniacz to podklejasz go silikonem? Moze głupie to pytanie ale montaż uszczelniacza bez podklejenia czasami może się tak kończyć zwłaszcza jak wcześniej dokładnie się nie odtłuści jakim rozcieńczalnikiem gniazda.
Osobiście polecam NITRO-nie ma nic lepszego. Masz LPG?
Jak dobrze że są jeszcze tacy szczęściarze których samochody potrzebują tylko powietrza i paliwa... |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 24-11-2009, 19:35
|
|
|
tomek5 napisał/a: | Witam. Jutro z rana rozbieram rozrząd i zmieniam uszczelniacz.Jak się wszystko uda to napisze co było nie tak.Zaznaczam że ostatnie dwa uszczelniacze były firmy ERLING niby pisało na nich madein japan.Trzeba będzie troche skrócić spręrzynke.Przy każdej zmianie silikonuje uszczelniacz po zewnętrznej.LPG nie posiadam i nigdy nie zainstaluje do rzadnego samochodu.Nie uważam takich wynalazków.Jeszcze stać mnie na bęzyne a jak nie będzie stać to sobie kupie płaskacza o poj.0.9 lit.Pozdrowienia dla wszystkich Tomek. |
Nie uważam aby była potrzeba skracania sprężynki...jak uszczelniacz jest nowy to po co to robić? Oczyść dokładnie otwór pod uszczelniacz żeby nie było żadnych pozostałości po sylikonie czy innym wynalazku i odtłuść bo silikon nie lubi tłustego. Powodzenia
Ja śmigam na gazie i nie widzę różnicy no chyba że w kieszeni. |
|
|
|
 |
|