To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] zablokowane koło

sinky18 - 25-11-2009, 07:46
Temat postu: [CAxA] zablokowane koło
pewnein czas temu jechalem ,pekła mi opona ( nie wiedzialem czemu ) zmienilem na dojazdówke i kolo bylo jagby przyblokowane ,nie krecilo się ,jak moze byc przyczyna, mowimy o tylnym prawym kole
Hugo - 25-11-2009, 08:08

hamulce tarczowe czy bębnowe?
sinky18 - 25-11-2009, 08:20

bębny

[ Dodano: 25-11-2009, 08:27 ]
a tak w nawisie ,nie wiedziedziec czemu przednie ( w tym wypadku tarcze ) rowniez sie nie kreci czyzby przegub ?? czy cos w stylu scisnietych szczęk ( nie kreci sie rowiez na luzie , drugie normalnie )

[ Dodano: 25-11-2009, 08:29 ]
całosc tylko po prawej stronie ( obydwa kola prawe ) POMOCY !

Arti_Ca0 - 25-11-2009, 08:55

ja sie niejako podepne, przy zdjetych kolach (przod) wszystko sie tam kreci jakos, ale tak opornie. czy tak ma byc, bo wydaje mi sie ze to sie powinno krecic bez wiekszych oporow
sinky18 - 25-11-2009, 10:50

Arti_Ca0 napisał/a:
ja sie niejako podepne, przy zdjetych kolach (przod) wszystko sie tam kreci jakos, ale tak opornie. czy tak ma byc, bo wydaje mi sie ze to sie powinno krecic bez wiekszych oporow



ale własnie prawe stoi w mcu . na wrzycoinym biegu tak samo . ......

auxtech - 25-11-2009, 11:27

Wydaje mi sie ze cos z hamulacmi a dokładniej płynem hamulocowym. Kręci sie jedno koło bo mechanizm różnicowy tym steruje ( to koło które ma lżej sie kręci) jeszcze jedna możliwość jest taka ze półośka wypadła ze skrzyni (złap za półośke i spróbój nią porószac góra, dół - nie powinna miec luzów), kolejna możliwość ze przegub wypluło (sprawdz gumy czy są całe). Jesli chodzi o tylnie koło to musisz zobaczyc czy szczęką hamulcowa nie jest zapieczona w bębnie. możeli linka od recznego jest zaciągnięta i nie chce puścic (korozja).

[ Dodano: 25-11-2009, 11:28 ]
hmm teraz doczytałem ze nie kręci sie równiez na luzie wiec półośka odpada i przegób tez. problem tkwi w hamulcach. moze serwo albo wężyki

Muri - 25-11-2009, 17:42

Spróbuj odpowietrzyć hamulce na początek, stawiałbym na serwo.


Pozdro

robertdg - 25-11-2009, 17:48

Arti_Ca0 napisał/a:
przy zdjetych kolach (przod) wszystko sie tam kreci jakos, ale tak opornie. czy tak ma byc
ma tak byc bo piasty sa obciazone oporem skrzyni, czyli mechanizmu napedowego
sinky18 napisał/a:
a tak w nawisie ,nie wiedziedziec czemu przednie ( w tym wypadku tarcze ) rowniez sie nie kreci czyzby przegub

nastepujace przyczyny: zapieczone klocki, zapieczone prowadnice, spuchniety wezyk od srodka (wezyk elastyczny) nie puszcza plynu spowrotem i utrzymuje hamulec zacisniety - efekty kolopowinno sie grzac, przy dluzszej jezdzie mozliwe przegrzanie piasty i lozyska, ktore bedzie nadawalo sie do wymiany
sinky18 napisał/a:
zmienilem na dojazdówke i kolo bylo jagby przyblokowane ,nie krecilo się ,jak moze byc przyczyna, mowimy o tylnym prawym kole

mozliwe przyczyny, zablokowana linka recznego w pancerzu, odklejona okladzina cierna od szczeki, spuchniety wezyk od srodka (wezyk elastyczny) nie puszcza plynu spowrotem i utrzymuje hamulec zacisniety, dalsza jazda grozi uszkodzeniem piast i lozyska.

mirekbdeblin - 25-11-2009, 22:12

roberto nie uszkodzą łożysk bo mają padniete bo nigdy nie mieniali,przednie kupujcie z piastą bo bez prasy nic nie zdziała a i z nią pół dnia człowiek się naklnie
pozdro

sinky18 - 25-11-2009, 23:34

zobaczymy wkortce dam obejrzec to fachowemu oku ,licze zeby to bylo tylko to bo się przywiążałem do mojego pierwszego samochodu ...heeh


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group