To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Co to jest przycisk HOLD- proszę o odpowiedz

Anonymous - 08-09-2006, 15:43
Temat postu: Co to jest przycisk HOLD- proszę o odpowiedz
Proszę odpowiedzieć mi na banalne pytanie , co to jest przycisk HOLD w mojej Carismie ? Mam Carismę z 99 r silnik 1,8 GDI i w automacie. Czy owy przycisk ma coś wspólnego z tempomatem ?
roch_27 - 08-09-2006, 16:07

Hold służy do zablokowania mechanizmu różnicowego, nie ma efektu ślizgania się kół.
O ile dobrze pamietam rusza z 2-ki :wink:

pozdro

Cezar - 08-09-2006, 16:14

adlerkm, sciagnij sobie instrukcje obslugi --> tutaj

Na stonach 5-17 i 5-18 jest opisany ten przycisk

Hubeeert - 08-09-2006, 16:16

roch_27 napisał/a:
Hold służy do zablokowania mechanizmu różnicowego

No ja bym polemizował. Jak dla mnie HOLD służy do jazdy na poszczególnych biegach. Automat ile może wstrzymuje zmienę na wyższy/niższy - przydatne zimą.

http://www.mitsubishi-gra...&highlight=hold - wałkowane 6 razy - tu jak klikniesz w link dostaniesz jedną z odpowiedzi.

roch_27 - 08-09-2006, 16:21

Hubeeert napisał/a:
Jak dla mnie HOLD służy do jazdy na poszczególnych biegach
ale to możesz zrobić recznie przełaczając na dany bieg :wink: czyli jak zatrzymasz dźwignię zamiany biegów np. na 3 to automat nie zmieni na wyższy.

pozdro

Hubeeert - 08-09-2006, 16:25

roch_27 napisał/a:
czyli jak zatrzymasz dźwignię zamiany biegów np. na 3 to automat nie zmieni na wyższy


No taaaa
ale ja używałem HOLD przy położeniu D ;-)

roch_27 - 08-09-2006, 16:29

Dobra Hubert każdy jeździ jak lubi :mrgreen:





pozdro

Hubeeert - 08-09-2006, 16:39

Tatusiu Rafała mi chodziło tylko o to że to bezedura.:
roch_27 napisał/a:
Hold służy do zablokowania mechanizmu różnicowego, nie ma efektu ślizgania się kół.


:wink:

roch_27 - 08-09-2006, 16:46

Hubeeert napisał/a:
Tatusiu Rafała mi chodziło tylko o to że to bezedura.:
roch_27 napisał/a:
Hold służy do zablokowania mechanizmu różnicowego, nie ma efektu ślizgania się kół.


:wink:

:mrgreen: :mrgreen: dobra tak to nazwałem :oops: :P

luk_szc - 08-09-2006, 23:44

roch_27 napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
Jak dla mnie HOLD służy do jazdy na poszczególnych biegach
ale to możesz zrobić recznie przełaczając na dany bieg :wink: czyli jak zatrzymasz dźwignię zamiany biegów np. na 3 to automat nie zmieni na wyższy.

pozdro

Ale jak ruszasz mając włączony bieg np. trzeci to i tak ruszy z pierwszego zmieni na drugi i następnie na trzeci . I nie inaczej - wciskając Hold na np. trzecim biegu to najpierw włacza się drugi bieg a następnie trzeci (pomija bieg pierwszy)
I nie blokuje mechanizmu, przetestowane . Szoruje kołami niezależnie wyszło mi jak jechałem na Hold jednym kołem na lodzie a drugim na asfalcie . To aż tak sprytne to nie jest :)

piwkotom - 09-09-2006, 01:02

zasadniczo dzial to tak: jak normalnie trooooche ciagnie gume ;) to przy wcisnietym holdzie baaaaaaaaaaaaardzo ciagnie gume i jest jakby lepiej. U mnie normalnie jak jest mokro zrywa przyczepnosc nawet przy lekkim wcisnieciu gazu, przy holdzie jest spox :D
co prawda jeszcze zima tego nie testowalem (nie bylo kiedy) ale mam nadziej, ze to przezyje :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group