Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to jest przycisk HOLD- proszę o odpowiedz
Autor Wiadomość
adlerkm
[Usunięty]

  Wysłany: 08-09-2006, 15:43   Co to jest przycisk HOLD- proszę o odpowiedz

Proszę odpowiedzieć mi na banalne pytanie , co to jest przycisk HOLD w mojej Carismie ? Mam Carismę z 99 r silnik 1,8 GDI i w automacie. Czy owy przycisk ma coś wspólnego z tempomatem ?
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 08-09-2006, 16:07   

Hold służy do zablokowania mechanizmu różnicowego, nie ma efektu ślizgania się kół.
O ile dobrze pamietam rusza z 2-ki :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 08-09-2006, 16:14   

adlerkm, sciagnij sobie instrukcje obslugi --> tutaj

Na stonach 5-17 i 5-18 jest opisany ten przycisk
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-09-2006, 16:16   

roch_27 napisał/a:
Hold służy do zablokowania mechanizmu różnicowego

No ja bym polemizował. Jak dla mnie HOLD służy do jazdy na poszczególnych biegach. Automat ile może wstrzymuje zmienę na wyższy/niższy - przydatne zimą.

http://www.mitsubishi-gra...&highlight=hold - wałkowane 6 razy - tu jak klikniesz w link dostaniesz jedną z odpowiedzi.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 08-09-2006, 16:21   

Hubeeert napisał/a:
Jak dla mnie HOLD służy do jazdy na poszczególnych biegach
ale to możesz zrobić recznie przełaczając na dany bieg :wink: czyli jak zatrzymasz dźwignię zamiany biegów np. na 3 to automat nie zmieni na wyższy.

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-09-2006, 16:25   

roch_27 napisał/a:
czyli jak zatrzymasz dźwignię zamiany biegów np. na 3 to automat nie zmieni na wyższy


No taaaa
ale ja używałem HOLD przy położeniu D ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 08-09-2006, 16:29   

Dobra Hubert każdy jeździ jak lubi :mrgreen:





pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-09-2006, 16:39   

Tatusiu Rafała mi chodziło tylko o to że to bezedura.:
roch_27 napisał/a:
Hold służy do zablokowania mechanizmu różnicowego, nie ma efektu ślizgania się kół.


:wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 08-09-2006, 16:46   

Hubeeert napisał/a:
Tatusiu Rafała mi chodziło tylko o to że to bezedura.:
roch_27 napisał/a:
Hold służy do zablokowania mechanizmu różnicowego, nie ma efektu ślizgania się kół.


:wink:

:mrgreen: :mrgreen: dobra tak to nazwałem :oops: :P
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 08-09-2006, 23:44   

roch_27 napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
Jak dla mnie HOLD służy do jazdy na poszczególnych biegach
ale to możesz zrobić recznie przełaczając na dany bieg :wink: czyli jak zatrzymasz dźwignię zamiany biegów np. na 3 to automat nie zmieni na wyższy.

pozdro

Ale jak ruszasz mając włączony bieg np. trzeci to i tak ruszy z pierwszego zmieni na drugi i następnie na trzeci . I nie inaczej - wciskając Hold na np. trzecim biegu to najpierw włacza się drugi bieg a następnie trzeci (pomija bieg pierwszy)
I nie blokuje mechanizmu, przetestowane . Szoruje kołami niezależnie wyszło mi jak jechałem na Hold jednym kołem na lodzie a drugim na asfalcie . To aż tak sprytne to nie jest :)
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-09-2006, 01:02   

zasadniczo dzial to tak: jak normalnie trooooche ciagnie gume ;) to przy wcisnietym holdzie baaaaaaaaaaaaardzo ciagnie gume i jest jakby lepiej. U mnie normalnie jak jest mokro zrywa przyczepnosc nawet przy lekkim wcisnieciu gazu, przy holdzie jest spox :D
co prawda jeszcze zima tego nie testowalem (nie bylo kiedy) ale mam nadziej, ze to przezyje :lol:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.