| 
				
					| Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] problem z odpaleniem
 
 karolinak - 19-12-2009, 18:33
 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] problem z odpaleniem
 Witajcie!!
 Z góry przepraszam je¶li temat już się kiedy¶ pojawił.
 Jestem posiadaczk± Carismy 1.8 GDI z 2002r. Od jakiego¶ tygodnia mam poważny problem z odpaleniem mojej mi¶ki, łapie za 4 a nawet 5 razem, nadmieniam, iż akumulator jest w  porz±dku.Zauwazyłam, że zdarza się to jak jest ciepły silnik, na zimnym kręci od razu. Podczywywałam inne w±tki, i ztego co się dowiedziałam ( a może i nie
  ) to może być filtr paliwa, fajkocewki(¶wiece w zeszłym roku wymieniałam),pompa paliwa i nie wiem co jeszcze.Bardzo proszę o pomoc i wskazówki coż to może być, a także czy powinnam jechać do mechanika czy elektryka. Z góry Dziękuję i pozdrawiam!!!!
 ohyda666 - 19-12-2009, 19:07
 
 U mnie jest taka sama sytuacja. Na 99% pompa paliwa, tak się dowiedziałem u mechanika który zajmuje się przeważnie Mi¶kami.
 marcel1010 - 19-12-2009, 19:56
 
 sprawdĽcie sobie czujnik temperatury cieczy chłodz±cej
 karolinak - 19-12-2009, 19:57
 
 a ile tak orientacyjnie kosztuje pompa paliwa plus wymiana??????????
 robertdg - 19-12-2009, 20:05
 
 Pompa paliwa WC to jest wydatek rzędu kilku tysięcy, no chyba, że ohyda666, pisał o innej pompie (NC, wstępnej zamontowanej w zbiorniku, ale w tym wypadku to auto raczej wogóle by nie odpalało)
 ohyda666 - 20-12-2009, 13:19
 
 Pompa wys. ci¶nienia. O tej pisałem(ta co jest w komorze silnika). A gdzie znajduje się ten czujnik cieczy chłodz±cej?
 wazu - 20-12-2009, 17:06
 
 Poczytajcie TEN temat, jak zdiagnozować pompę W.C.
 marecki338 - 20-12-2009, 19:04
 
 miałem t± sytuacje ostatnio . wymiana pompy zależy od jako¶ci pompy zamiennik najtańszy kosztuje 150 zł , firmowy wkład 200 - 400 zł zależy od firmy, mnie to kosztowało wkład pompy kpl 450 zł ( oryginał  sklep oddał po kosztach co by sie pozbyć) + robocizna . można było taniej ale wyjazda miałem i fura była potrzebna na wczoraj .
 
 pompa w zbiorniku paliwa dawała 2,5 bara powinna 3,5 minimum  na wolnych obr. , nie paliła jak zimny silnik i temp. poniżej 0 .
 Saqu - 20-12-2009, 19:18
 
 Mowa o pompie wysokiego czy niskiego ci¶nienia?
  bo tak napisałe¶, ale nie sprecyzowałe¶, o której mowa karolinak - 22-12-2009, 18:00
 
 Dziękuję wszystkim za rady i wskazówki!!!!!!
 Dziwi mnie jednak to, że moja Mi¶ka na zimnym silniku odpala bez problemu, nawt po staniu pod chmurk± po 9 godzinach przy -11stopniach.
 Problem jest jak silnik jest ciepły, ale brak  innych problemów, tzn. nie szarpie, zasuwa jak strzałka, nawet jak dostanie  po obrotach.
 woxy - 23-01-2010, 19:48
 
 
  	  | ohyda666 napisał/a: |  	  | U mnie jest taka sama sytuacja. Na 99% pompa paliwa, tak się dowiedziałem u mechanika który zajmuje się przeważnie Mi¶kami. | 
 
 U mnie też problem z odpalaniem, czasem za pierwszym a czasem za n-tym.
 Mechanicy od mitsu zdiagnozowali niby ze na 99% pompa w baku, bo daje tylko 1.5bar a powinna 3 co najmniej dawać. Dzisiaj auto nie chcialo wcale zapalić tylko kilka pojedynczych pierdnięć aż się aku rozładował. Wzi±łem się w końcu za wymianę pompy tej w baku i co, wielkie g... efekt taki sam jak przed jej wymian±, jedynie na 10 kręceń silnikiem ze 2-3 pierdnięcia silnika i tyle. Dlatego te mechanikowe 99% to wielka lipa przynajmniej u mnie. Zastanawiam się co jeszcze może być (czujnik cieczy, krokowiec, przepustnica, ecu)?
 
 Gdzie znaleĽć i jak zbadać czy czujnik cieczy jest OK?
 
 |  | 
 |  |