| [Cari 1.8 GDI] problem z odpaleniem | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | karolinak   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 19 Kwi 2009
 Posty: 5
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2009, 18:33   [Cari 1.8 GDI] problem z odpaleniem |   
 |  
               | 
 |  
               | Witajcie!! Z góry przepraszam jeśli temat już się kiedyś pojawił.
 Jestem posiadaczką Carismy 1.8 GDI z 2002r. Od jakiegoś tygodnia mam poważny problem z odpaleniem mojej miśki, łapie za 4 a nawet 5 razem, nadmieniam, iż akumulator jest w  porządku.Zauwazyłam, że zdarza się to jak jest ciepły silnik, na zimnym kręci od razu. Podczywywałam inne wątki, i ztego co się dowiedziałam ( a może i nie
  ) to może być filtr paliwa, fajkocewki(świece w zeszłym roku wymieniałam),pompa paliwa i nie wiem co jeszcze.Bardzo proszę o pomoc i wskazówki coż to może być, a także czy powinnam jechać do mechanika czy elektryka. Z góry Dziękuję i pozdrawiam!!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ohyda666   Forumowicz
 ohyda
 
 Auto: Carisma 1.8 GDI '98
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 17 Cze 2007
 Posty: 53
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2009, 19:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie jest taka sama sytuacja. Na 99% pompa paliwa, tak się dowiedziałem u mechanika który zajmuje się przeważnie Miśkami. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcel1010   Mitsumaniak
 01070/KMM - Chełm
 
  
 Auto: Carisma 1,9TD 90KM
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 03 Kwi 2008
 Posty: 87
 Skąd: Chełm
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2009, 19:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdźcie sobie czujnik temperatury cieczy chłodzącej |  
				| _________________ jestem oznakowany i widoczny w Chełmie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | karolinak   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 19 Kwi 2009
 Posty: 5
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2009, 19:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | a ile tak orientacyjnie kosztuje pompa paliwa plus wymiana?????????? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-12-2009, 20:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pompa paliwa WC to jest wydatek rzędu kilku tysięcy, no chyba, że ohyda666, pisał o innej pompie (NC, wstępnej zamontowanej w zbiorniku, ale w tym wypadku to auto raczej wogóle by nie odpalało) |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ohyda666   Forumowicz
 ohyda
 
 Auto: Carisma 1.8 GDI '98
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 17 Cze 2007
 Posty: 53
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-12-2009, 13:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pompa wys. ciśnienia. O tej pisałem(ta co jest w komorze silnika). A gdzie znajduje się ten czujnik cieczy chłodzącej? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wazu   Mitsumaniak
 
 Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 15 razy
 Dołączył: 18 Cze 2007
 Posty: 309
 Skąd: z Polski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-12-2009, 17:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Poczytajcie TEN temat, jak zdiagnozować pompę W.C. |  
				| _________________ CIEKAWOSTKA
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marecki338   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlander 6, COLT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 15 Cze 2007
 Posty: 278
 Skąd: bartoszyce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-12-2009, 19:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | miałem tą sytuacje ostatnio . wymiana pompy zależy od jakości pompy zamiennik najtańszy kosztuje 150 zł , firmowy wkład 200 - 400 zł zależy od firmy, mnie to kosztowało wkład pompy kpl 450 zł ( oryginał  sklep oddał po kosztach co by sie pozbyć) + robocizna . można było taniej ale wyjazda miałem i fura była potrzebna na wczoraj . 
 pompa w zbiorniku paliwa dawała 2,5 bara powinna 3,5 minimum  na wolnych obr. , nie paliła jak zimny silnik i temp. poniżej 0 .
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez marecki338 20-12-2009, 20:29, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Saqu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Nissan s13, BMW e39
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 71 razy
 Dołączył: 28 Mar 2009
 Posty: 2233
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-12-2009, 19:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mowa o pompie wysokiego czy niskiego ciśnienia?  bo tak napisałeś, ale nie sprecyzowałeś, o której mowa |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | karolinak   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 19 Kwi 2009
 Posty: 5
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-12-2009, 18:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuję wszystkim za rady i wskazówki!!!!!! Dziwi mnie jednak to, że moja Miśka na zimnym silniku odpala bez problemu, nawt po staniu pod chmurką po 9 godzinach przy -11stopniach.
 Problem jest jak silnik jest ciepły, ale brak  innych problemów, tzn. nie szarpie, zasuwa jak strzałka, nawet jak dostanie  po obrotach.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | woxy   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma 1.8 GDI '97 - HB
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 05 Kwi 2006
 Posty: 204
 Skąd: okolice Chełma
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-01-2010, 19:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ohyda666 napisał/a: |  	  | U mnie jest taka sama sytuacja. Na 99% pompa paliwa, tak się dowiedziałem u mechanika który zajmuje się przeważnie Miśkami. | 
 
 U mnie też problem z odpalaniem, czasem za pierwszym a czasem za n-tym.
 Mechanicy od mitsu zdiagnozowali niby ze na 99% pompa w baku, bo daje tylko 1.5bar a powinna 3 co najmniej dawać. Dzisiaj auto nie chcialo wcale zapalić tylko kilka pojedynczych pierdnięć aż się aku rozładował. Wziąłem się w końcu za wymianę pompy tej w baku i co, wielkie g... efekt taki sam jak przed jej wymianą, jedynie na 10 kręceń silnikiem ze 2-3 pierdnięcia silnika i tyle. Dlatego te mechanikowe 99% to wielka lipa przynajmniej u mnie. Zastanawiam się co jeszcze może być (czujnik cieczy, krokowiec, przepustnica, ecu)?
 
 Gdzie znaleźć i jak zbadać czy czujnik cieczy jest OK?
 |  
				| _________________ <?php
 psql_connect('database', 'user', 'topsecret');
 SELECT * FROM carisma WHERE date >= (data - 1);
 ?>
 
 Jeśli moja wypowiedź znaleziona na forum pomogła w rozwiązaniu jakiegoś tematu to kliknij POMÓGŁ.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |