To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Świeci check engine.

MZKTROLOWNIA - 29-12-2009, 22:54
Temat postu: [E33A 2.0] Świeci check engine.
Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika.Dotychczas palił od pierwszego strzału obecnie trzeba pokręcić parę razy .Po uruchomieniu gaśnie check i po chwili zaczyna świecić ciągle.Przy pracy na LPG gaśnie.Kod błędu to 42.Wymieniłem przekaźnik pompy paliwa i nic się nie zmienia.Co to może być?

Nie piszemy Caps Lockiem.W temacie także.
Poza tym proszę o używanie polskich znaków.
MoRderator.

londolut - 29-12-2009, 22:57

MZKTROLOWNIA.
Po pierwsze - witaj na Forum.
Po drugie, to nie ten dział - tutaj piszemy o problemach z działaniem forum itp. Dział o Twoim wózku jest tutaj :arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=49 .
Po trzecie nie krzycz - duże litery oznaczają KRZYK :!: ;)
Pozdro :)

MZKTROLOWNIA - 29-12-2009, 23:26

Sorki za późno się kapłem o tym .Postaram się więcej nie grzeszyć
deejay - 29-12-2009, 23:46

jesli ciezko odpala na zimnym , to moze tez byc czujnik temperatury silnika ten co odpowiada za "ssanie "
MZKTROLOWNIA - 30-12-2009, 00:14

Kod 42 pokazuje instalacje pompy paliwa a nie czujnik
deejay - 30-12-2009, 00:24

tzn zbyt małe cisnienie pompy paliwa najwyrazniej , czyli raczej pompa do wymiany
Maretzky85 - 30-12-2009, 08:04

Może być też filtr paliwa zapchany.
MZKTROLOWNIA - 30-12-2009, 16:32

A gdzie jest czujnik do pomiaru ciśnienia paliwa bo nie mogę zlokalizować.

Proszę o używanie polskich znaków w postach i poprawienie kultury wypowiedzi. Nie mam zamiaru edytować każdego Twojego posta.
MoRderator.

robertdg - 30-12-2009, 16:51

MZKTROLOWNIA napisał/a:
A gdzie jesst czujnik do pomiaru cisnienia paliwa bo nie moge zlokalizowac
na listwie/szynie paliwowej
MZKTROLOWNIA - 19-02-2010, 14:26

czujnik jest elektryczny czy to ten grzybek z wężykiem wygladajacy jak zawór podcisnienia
Zajc3w - 20-02-2010, 11:36

Ten gzybek z węzykiem idącym do dolotu tuz za przepustnicę to regulator ciśnienia. Czujnik nie wiem gdzie jest(nie wiem czy wogóle jest, w schemacie elektryki non turbo nie znalazłem).

Te objawy pasuja do zapchanego filtra, dodatkowo pewnie na paliwie jest zamulony i leniwie wkręca się na obroty.
Ciśnienie paliwa jest OK póki nie wzrośnie pobór paliwa z listwy. Tuż po uruchomieniu silnika ciśnienie jest ok- czasy otwarcia wtrysków są w normie
silnik wkręca sie na 1500-1800 rpm(ssanie) pobór paliwa rośnie ciśnienie spada czsy wtrysku drastycznie rosną komputer stwierdza za niskie ciśnienie paliwa.

Jeśli nie wymieniałeś filtra, albo wyjeździłeś paliwo do zera to zacznij od jego wymiany.

MZKTROLOWNIA - 30-04-2010, 10:53

Tylko niewielki problem z odpalaniem dwa trzy zakręcenia reszta śmiga bez problemu.Filterek nowy, komputer zresetowany a czek dalej swieci

[ Dodano: 04-07-2010, 11:20 ]
Witam ponownie.Może ktoś coś nowego wymyślił na temat błędu 42.Wymieniłem cały motorek bo korbowodzik się skończył a błąd dalej jest.Wszystko pracuje normalnie tylko kontrolka śie świeci .Kasowałem już kilka razy

[ Dodano: 08-07-2010, 14:43 ]
Witam to dalej ja.Zgasiłem w końcu chek engine i kod 42 ale przyczyny nie moge zlokalizować.Wymieniłem całe ecu i wszystko gra ale chce dojsc co sie w nim wysypało .Na pierwszy ogień poszły osławione kondensatory.Po wymianie dalej jest to samo,robi test gaśnie a po uruchomieniu silnika zapala sie na stałe.Wychodzi bład42.
W jaki sposób sprawdzic co jest uszkodzone w ecu

[ Dodano: 13-03-2011, 08:28 ]
Padła sonda lambda jeżeli by to kogos interesowalo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group