Przesunięty przez: Jackie 29-12-2009, 22:58 |
[E33A 2.0] Świeci check engine. |
Autor |
Wiadomość |
MZKTROLOWNIA
Nowy Forumowicz
Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: DOLNYSLASK
|
Wysłany: 29-12-2009, 22:54 [E33A 2.0] Świeci check engine.
|
|
|
Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika.Dotychczas palił od pierwszego strzału obecnie trzeba pokręcić parę razy .Po uruchomieniu gaśnie check i po chwili zaczyna świecić ciągle.Przy pracy na LPG gaśnie.Kod błędu to 42.Wymieniłem przekaźnik pompy paliwa i nic się nie zmienia.Co to może być?
Nie piszemy Caps Lockiem.W temacie także.
Poza tym proszę o używanie polskich znaków.
MoRderator. |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-12-2009, 08:02, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 29-12-2009, 22:57
|
|
|
MZKTROLOWNIA.
Po pierwsze - witaj na Forum.
Po drugie, to nie ten dział - tutaj piszemy o problemach z działaniem forum itp. Dział o Twoim wózku jest tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=49 .
Po trzecie nie krzycz - duże litery oznaczają KRZYK
Pozdro |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
MZKTROLOWNIA
Nowy Forumowicz
Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: DOLNYSLASK
|
Wysłany: 29-12-2009, 23:26
|
|
|
Sorki za późno się kapłem o tym .Postaram się więcej nie grzeszyć |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-12-2009, 08:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-12-2009, 23:46
|
|
|
jesli ciezko odpala na zimnym , to moze tez byc czujnik temperatury silnika ten co odpowiada za "ssanie " |
|
|
|
 |
MZKTROLOWNIA
Nowy Forumowicz
Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: DOLNYSLASK
|
Wysłany: 30-12-2009, 00:14
|
|
|
Kod 42 pokazuje instalacje pompy paliwa a nie czujnik |
_________________
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-12-2009, 00:24
|
|
|
tzn zbyt małe cisnienie pompy paliwa najwyrazniej , czyli raczej pompa do wymiany |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-12-2009, 08:04
|
|
|
Może być też filtr paliwa zapchany. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
MZKTROLOWNIA
Nowy Forumowicz
Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: DOLNYSLASK
|
Wysłany: 30-12-2009, 16:32
|
|
|
A gdzie jest czujnik do pomiaru ciśnienia paliwa bo nie mogę zlokalizować.
Proszę o używanie polskich znaków w postach i poprawienie kultury wypowiedzi. Nie mam zamiaru edytować każdego Twojego posta.
MoRderator. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-12-2009, 21:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-12-2009, 16:51
|
|
|
MZKTROLOWNIA napisał/a: | A gdzie jesst czujnik do pomiaru cisnienia paliwa bo nie moge zlokalizowac | na listwie/szynie paliwowej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
MZKTROLOWNIA
Nowy Forumowicz
Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: DOLNYSLASK
|
Wysłany: 19-02-2010, 14:26
|
|
|
czujnik jest elektryczny czy to ten grzybek z wężykiem wygladajacy jak zawór podcisnienia |
_________________
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 20-02-2010, 11:36
|
|
|
Ten gzybek z węzykiem idącym do dolotu tuz za przepustnicę to regulator ciśnienia. Czujnik nie wiem gdzie jest(nie wiem czy wogóle jest, w schemacie elektryki non turbo nie znalazłem).
Te objawy pasuja do zapchanego filtra, dodatkowo pewnie na paliwie jest zamulony i leniwie wkręca się na obroty.
Ciśnienie paliwa jest OK póki nie wzrośnie pobór paliwa z listwy. Tuż po uruchomieniu silnika ciśnienie jest ok- czasy otwarcia wtrysków są w normie
silnik wkręca sie na 1500-1800 rpm(ssanie) pobór paliwa rośnie ciśnienie spada czsy wtrysku drastycznie rosną komputer stwierdza za niskie ciśnienie paliwa.
Jeśli nie wymieniałeś filtra, albo wyjeździłeś paliwo do zera to zacznij od jego wymiany. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
MZKTROLOWNIA
Nowy Forumowicz
Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 11 Skąd: DOLNYSLASK
|
Wysłany: 30-04-2010, 10:53
|
|
|
Tylko niewielki problem z odpalaniem dwa trzy zakręcenia reszta śmiga bez problemu.Filterek nowy, komputer zresetowany a czek dalej swieci
[ Dodano: 04-07-2010, 11:20 ]
Witam ponownie.Może ktoś coś nowego wymyślił na temat błędu 42.Wymieniłem cały motorek bo korbowodzik się skończył a błąd dalej jest.Wszystko pracuje normalnie tylko kontrolka śie świeci .Kasowałem już kilka razy
[ Dodano: 08-07-2010, 14:43 ]
Witam to dalej ja.Zgasiłem w końcu chek engine i kod 42 ale przyczyny nie moge zlokalizować.Wymieniłem całe ecu i wszystko gra ale chce dojsc co sie w nim wysypało .Na pierwszy ogień poszły osławione kondensatory.Po wymianie dalej jest to samo,robi test gaśnie a po uruchomieniu silnika zapala sie na stałe.Wychodzi bład42.
W jaki sposób sprawdzic co jest uszkodzone w ecu
[ Dodano: 13-03-2011, 08:28 ]
Padła sonda lambda jeżeli by to kogos interesowalo |
_________________
 |
|
|
|
 |
|