Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Jackie
29-12-2009, 22:58
[E33A 2.0] Świeci check engine.
Autor Wiadomość
MZKTROLOWNIA 
Nowy Forumowicz

Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: DOLNYSLASK
  Wysłany: 29-12-2009, 22:54   [E33A 2.0] Świeci check engine.

Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika.Dotychczas palił od pierwszego strzału obecnie trzeba pokręcić parę razy .Po uruchomieniu gaśnie check i po chwili zaczyna świecić ciągle.Przy pracy na LPG gaśnie.Kod błędu to 42.Wymieniłem przekaźnik pompy paliwa i nic się nie zmienia.Co to może być?

Nie piszemy Caps Lockiem.W temacie także.
Poza tym proszę o używanie polskich znaków.
MoRderator.
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-12-2009, 08:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 29-12-2009, 22:57   

MZKTROLOWNIA.
Po pierwsze - witaj na Forum.
Po drugie, to nie ten dział - tutaj piszemy o problemach z działaniem forum itp. Dział o Twoim wózku jest tutaj :arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=49 .
Po trzecie nie krzycz - duże litery oznaczają KRZYK :!: ;)
Pozdro :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
MZKTROLOWNIA 
Nowy Forumowicz

Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: DOLNYSLASK
Wysłany: 29-12-2009, 23:26   

Sorki za późno się kapłem o tym .Postaram się więcej nie grzeszyć
_________________

Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-12-2009, 08:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-12-2009, 23:46   

jesli ciezko odpala na zimnym , to moze tez byc czujnik temperatury silnika ten co odpowiada za "ssanie "
 
 
MZKTROLOWNIA 
Nowy Forumowicz

Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: DOLNYSLASK
Wysłany: 30-12-2009, 00:14   

Kod 42 pokazuje instalacje pompy paliwa a nie czujnik
_________________

 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-12-2009, 00:24   

tzn zbyt małe cisnienie pompy paliwa najwyrazniej , czyli raczej pompa do wymiany
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-12-2009, 08:04   

Może być też filtr paliwa zapchany.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
MZKTROLOWNIA 
Nowy Forumowicz

Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: DOLNYSLASK
Wysłany: 30-12-2009, 16:32   

A gdzie jest czujnik do pomiaru ciśnienia paliwa bo nie mogę zlokalizować.

Proszę o używanie polskich znaków w postach i poprawienie kultury wypowiedzi. Nie mam zamiaru edytować każdego Twojego posta.
MoRderator.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-12-2009, 21:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-12-2009, 16:51   

MZKTROLOWNIA napisał/a:
A gdzie jesst czujnik do pomiaru cisnienia paliwa bo nie moge zlokalizowac
na listwie/szynie paliwowej
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MZKTROLOWNIA 
Nowy Forumowicz

Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: DOLNYSLASK
Wysłany: 19-02-2010, 14:26   

czujnik jest elektryczny czy to ten grzybek z wężykiem wygladajacy jak zawór podcisnienia
_________________

 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 20-02-2010, 11:36   

Ten gzybek z węzykiem idącym do dolotu tuz za przepustnicę to regulator ciśnienia. Czujnik nie wiem gdzie jest(nie wiem czy wogóle jest, w schemacie elektryki non turbo nie znalazłem).

Te objawy pasuja do zapchanego filtra, dodatkowo pewnie na paliwie jest zamulony i leniwie wkręca się na obroty.
Ciśnienie paliwa jest OK póki nie wzrośnie pobór paliwa z listwy. Tuż po uruchomieniu silnika ciśnienie jest ok- czasy otwarcia wtrysków są w normie
silnik wkręca sie na 1500-1800 rpm(ssanie) pobór paliwa rośnie ciśnienie spada czsy wtrysku drastycznie rosną komputer stwierdza za niskie ciśnienie paliwa.

Jeśli nie wymieniałeś filtra, albo wyjeździłeś paliwo do zera to zacznij od jego wymiany.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
MZKTROLOWNIA 
Nowy Forumowicz

Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: DOLNYSLASK
Wysłany: 30-04-2010, 10:53   

Tylko niewielki problem z odpalaniem dwa trzy zakręcenia reszta śmiga bez problemu.Filterek nowy, komputer zresetowany a czek dalej swieci

[ Dodano: 04-07-2010, 11:20 ]
Witam ponownie.Może ktoś coś nowego wymyślił na temat błędu 42.Wymieniłem cały motorek bo korbowodzik się skończył a błąd dalej jest.Wszystko pracuje normalnie tylko kontrolka śie świeci .Kasowałem już kilka razy

[ Dodano: 08-07-2010, 14:43 ]
Witam to dalej ja.Zgasiłem w końcu chek engine i kod 42 ale przyczyny nie moge zlokalizować.Wymieniłem całe ecu i wszystko gra ale chce dojsc co sie w nim wysypało .Na pierwszy ogień poszły osławione kondensatory.Po wymianie dalej jest to samo,robi test gaśnie a po uruchomieniu silnika zapala sie na stałe.Wychodzi bład42.
W jaki sposób sprawdzic co jest uszkodzone w ecu

[ Dodano: 13-03-2011, 08:28 ]
Padła sonda lambda jeżeli by to kogos interesowalo
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.