Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Przerobka swiatel dalekosieżnych na halogeny?
Kubica - 04-01-2010, 20:08 Temat postu: [1G 90-94] Przerobka swiatel dalekosieżnych na halogeny? Witam! Jak w najprostszy sposob przerwobic swiatla dalekosieznetak aby wlaczaly sie na przycisk bez dlugich z swiatlami mijania, i na dlugich automatycznie po ich wlaczeniu na dlugie?
Adaho_krak - 04-01-2010, 20:33
To są halogeny dalekosiężne, nie szkoda Ci dowodu rej. ?? Proponuje taką przeróbkę.: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=13586 to ma sens.
Kubica - 04-01-2010, 22:12
etam, dowodu odrazu nie zabieraja. Jednak prosilbym o rozwiazanie. a ja niestety nie mam przeźroczystych swiatel postojowych wiec lipa z jazda przy zamknietych na dziennych.
Adaho_krak - 05-01-2010, 09:03
Kubica napisał/a: | etam, dowodu odrazu nie zabieraja. Jednak prosilbym o rozwiazanie. |
Jeszcze nikt tego nie robił, ponieważ nie ma sensu. To tak jakbyś jeżdził w dzień na długich, równiez oślepiasz innych kierowców.
POMYŚL O INNYCH UŻYTKOWNIKACH DROGI, NIE TYLKO O SOBIE !!!
Kazber - 06-01-2010, 21:27
zamiast przerabiać te halogeny dokup sobie światła do jazdy dziennej np. takie http://allegro.pl/item847...nnej_wesem.html i zamontuj sobie na zderzaku we wlocie i masz problem z głowy. Ewentualnie sleeping eyes http://farm4.static.flick...736fc6881_o.jpg
Anonymous - 09-01-2010, 22:56
Imho pomysł przerabiania świateł dalekosiężnych na dzienne jest równie zły, co montowanie "ksenonów" z allegro. W obu przypadkach oślepiasz jadących z naprzeciwka, nawet w słoneczny dzień.
Cytat: | a ja niestety nie mam przeźroczystych swiatel postojowych wiec lipa z jazda przy zamknietych na dziennych. |
Wcale nie musisz mieć przezroczystych postojówek made in USA, przynajmniej stockowo . Wystarczy wyciąć z postojówek EDM czarne plastiki, tak mniej więcej na szerokość lampy. Następnie odkręcasz plastik przy nogach kierowcy i znajdujesz kostkę, z której odcinasz kabelek odpowiedzialny za automatyczne wysuwanie się świateł przy zapalaniu. Do tego kabla dolutowujesz kawałek swojego z prostym włącznikiem ON/OFF. Efekt? Przy włączonym wszystko działa tak, jak dawniej. Przy wyłączonym zapalasz światła, ale nie są podnoszone. Czyli nie dość, że świecą przez zawczasu wycięte postojówki, to jeszcze przy odrobinie wyczucia nauczysz się robić sobie sleeping eyes, które w 1G wyglądają świetnie
Jedyną wadą jest to, że czasami w postojówkach może Ci się gromadzić nieco wilgoci. Jeśli zmienisz żarówki na białe-diodowe, nawet tego nie zauważysz. Za to na pewno spodoba Ci się piękne przejście z koloru białego na żółty widoczne po zmierzchu
Jeżdżę tak już od ponad roku, w Polsce Anglii i Szkocji, policja nigdy nie zwróciła mi uwagi. Warto? Jak na koszt przeróbki-jakieś 5zł za włącznik, chyba warto
Zresztą, po co ja się produkuję-tutaj masz linka z gotowym przepisem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=13586
barteski - 10-01-2010, 10:42
chciałes powiedziec ze WSZYSTKIE XENONY OSLEPIAJA nie tylko alegrowe niemówie juz jak jedziesz niskim samochodem
wuerce - 10-01-2010, 11:45
...barteski zgodzę się a najgorsze są takie które mają równy punkt odcięcia tzn. wysokość linii oświetlenia można wskazać w konkretnym miejscu. Jak tak wyposażony kolo jedzie za tobą to masz wrażenie, że nie dość że jedzie na długich to jeszcze ci mruga. Masakra.
norb weź nie proponuj tu takiej druciarni. Nie mówiąc już o tym, że to ciągle poza przepisami. Usańskie postojówki mają odpowiednio zaprojektowany klosz tak, aby światła świeciły na drogę, a nie gdzie popadnie. Co do przełącznika ON/OFF do zrobienia sleeping eyes to znam dwóch ludzi, którzy podążyli tą drogą i oboje przeklinają ten pomysł jak tylko mogą. Odkąd tak zrobili mają problemy z podnoszeniem świateł w ogóle. Wygląda to na pewno fajnie, ale po ich doświadczeniach i opowieściach ja wolę nie ryzykować.
Co do przejścia z koloru białego na żółty to już kwestia gustu - dla mnie to wygląda tragicznie. Tak jakbyś miał jeden kierunek żółty, a drugi biały. Tak samo jak wielu ludzi montuje niebieskie postojówki to seryjnych H4, albo na odwrót - zwykłe postojówki to żarówek np. philips blue vision i wtedy mamy taką wszystkokolorową choinkę w lampie. Dla mnie po prostu wieś, ale jak mówię - kwestia gustu, a z tymi jest jak z dziurami w d**** - każdy ma swoją.
Adaho_krak - 10-01-2010, 17:59
wuerce napisał/a: | Co do przełącznika ON/OFF do zrobienia sleeping eyes to znam dwóch ludzi, którzy podążyli tą drogą i oboje przeklinają ten pomysł jak tylko mogą. |
Czyli zrobili to źle, ja znam troje Eclipsów w Krakowie które mają to zrobione w/g moje metody opisanej na forum i są zadowoleni, sam mam wyłącznik od dwóch lat
MATi1G - 11-01-2010, 17:15
wuerce napisał/a: | Odkąd tak zrobili mają problemy z podnoszeniem świateł w ogóle. Wygląda to na pewno fajnie, ale po ich doświadczeniach i opowieściach ja wolę nie ryzykować. | To nie sprawdza przekaźnik i silniczki/cięgna lamp
Kazber - 12-01-2010, 17:25
ja mam sleeping eyes i zero problemów w zasadzie nie wiem skąd się to może brać skoro przeróbka jest banalna
|
|
|