Carisma - Ogólne - Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów 
						
												 mateuszksc - 08-01-2010, 17:29 Temat postu: Glosna praca Klawiatury chydrauliki zaworów Moze mi ktos powidziec co trzeba zrobic ze by to naprawic ?? albo co sie stanie jak nic z tym problemem nie zrobie moze dojsc do uszkodzenie silnika ??? PLX    Prosze PISAC !! WAZNE
												 Andrew - 08-01-2010, 17:46
  Witam. Po pierwsze sprawdź poziom oleju w silniku, później luzy zaworowe. A później pomyślimy co dalej...
												 mateuszksc - 08-01-2010, 17:52
  Dzieki ale tam sa zawory chydrauliczne samo regulujace sie      
												 Bartek - 08-01-2010, 17:53
  Sprecyzuj jakie masz auto typ silnika, model rok.....
												 mateuszksc - 08-01-2010, 17:53
  a olej jest nie wiem co moze byc przyczyna jak cos bedziesz wiedział to daj znac ! 
 
 
[ Dodano: 08-01-2010, 17:54 ]
 
Carisma 1.8 GDI rok 2000 przebieg 170tys
												 Bartek - 08-01-2010, 17:55
  Hydraulika - zapamiętaj    
 
 
[ Dodano: 08-01-2010, 18:00 ]
 
Klepanie zaworów w GDi to niestety norma. Walczyć z tym można wymieniając kasowniki luzu (ok. 70 zł/szt x 16 szt.), myjąc przy okazji kanały olejowe w głowicy ze złogów oleju, sprawdzając wałki rozrządu, czy nie są wytarte i po operacji polecam wymianę oleju co max 10 000 km. Duża robota, którą warto połączyć z myciem dolotu i wymianą kompletu rozrządu...
												 mateuszksc - 08-01-2010, 18:05
  dzieki wielkie  
												 rasiak1980 - 09-01-2010, 16:59
  to jest właśnie wina słabych jakościowo olei, zbyt długich przebiegów na oleju i wszelakich uszlachetniaczy typu cermizer doń dodawanych powoduje to wytrącanie się związków siarki i narastanie w kanałach olejowych szlamu, ponoć dobrym rozwiązaniem jest raz na jakiś czas zalać samochód olejem do diesla i po przejechaniu 500-1000 km wymienić taki olej lepiej wypłukuje złogi smalcu który zalega w kanałach
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |