Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Modyfikacja przepustnicy
Krzys - 16-01-2010, 14:23 Temat postu: Modyfikacja przepustnicy Co myslicie o modyfikacji przepustnicy?? tj.chodzi mi o to zeby powiekszyc srednice wlotu i wstawic wieksza t± klapke(czy jakto tam technicznie sie nazywa ) dałoby to cos??
kochajj - 16-01-2010, 15:18
kup przepustnice od polifta.... jest spoooro wieksza
pawela - 16-01-2010, 15:26
kochajj, kochaj ma rację, większa przepustnica + rozwiercony ssak i na pewno będzie lepiej
swinks_UK - 16-01-2010, 21:45
W Krzysiowym manualu jest chyba już taka jak w FL.
Większe były już tylko chyba w MIVEC-ach (VR-M).
Krzys - 16-01-2010, 22:38
no czyli dało by to cos??
swinks_UK - 16-01-2010, 22:40
Trochę tak, ale w sumie niewiele. I tak masz w±skie gardło na kanałach dolotowych. Intercooler zwiększ i zrób hardpipe, to ulżysz turbinom bardziej.
Tu masz podpowiedĽ:
http://www.rpw.com.au/sho...emart&Itemid=31
Wynika z tego, ze 6a12 mivec jest jeszcze mniejsze. Nie pozostaje nic innego jak samemu, albo zamówić. Droga zabawa.
Krzys - 16-01-2010, 22:45
u nas w CK robi to "Kałuża motorsport" kolo 100zl ta zabawa,chyba mozna sprobowac??
swinks_UK - 16-01-2010, 22:47
A będziesz miał czym ogarn±ć zmieniony afr na mapach? Na seryjnym ecu załatwisz silnik.
Krzys - 16-01-2010, 22:50
acha myslałem ze bedzie bez wiekszego kombinowania a tu prosze... zawsze pod gorke
swinks_UK - 16-01-2010, 22:54
Bo w Galancie n/a by dało radę, a w 6a13TT jakiekolwiek zmiany "na ubogo" w ¶rednim i górnym zakresie i masz bum w silniku.
Dlatego trzeba dziada kontrolować
Anonymous - 18-01-2010, 16:29
Jak masz przedliftowego manuala to sa niestety duze szanse ze przegrzebanie map okaze sie niemozliwe ogolniedostepnymi metodami flashowania
|
|
|