Modyfikacja przepustnicy |
Autor |
Wiadomość |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 16-01-2010, 14:23 Modyfikacja przepustnicy
|
|
|
Co myslicie o modyfikacji przepustnicy?? tj.chodzi mi o to zeby powiekszyc srednice wlotu i wstawic wieksza tą klapke(czy jakto tam technicznie sie nazywa ) dałoby to cos?? |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 16-01-2010, 15:18
|
|
|
kup przepustnice od polifta.... jest spoooro wieksza |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-01-2010, 15:26
|
|
|
kochajj, kochaj ma rację, większa przepustnica + rozwiercony ssak i na pewno będzie lepiej |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-01-2010, 21:45
|
|
|
W Krzysiowym manualu jest chyba już taka jak w FL.
Większe były już tylko chyba w MIVEC-ach (VR-M). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:38
|
|
|
no czyli dało by to cos?? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:40
|
|
|
Trochę tak, ale w sumie niewiele. I tak masz wąskie gardło na kanałach dolotowych. Intercooler zwiększ i zrób hardpipe, to ulżysz turbinom bardziej.
Tu masz podpowiedź:
http://www.rpw.com.au/sho...emart&Itemid=31
Wynika z tego, ze 6a12 mivec jest jeszcze mniejsze. Nie pozostaje nic innego jak samemu, albo zamówić. Droga zabawa. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 16-01-2010, 22:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:45
|
|
|
u nas w CK robi to "Kałuża motorsport" kolo 100zl ta zabawa,chyba mozna sprobowac?? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:47
|
|
|
A będziesz miał czym ogarnąć zmieniony afr na mapach? Na seryjnym ecu załatwisz silnik. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:50
|
|
|
acha myslałem ze bedzie bez wiekszego kombinowania a tu prosze... zawsze pod gorke |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:54
|
|
|
Bo w Galancie n/a by dało radę, a w 6a13TT jakiekolwiek zmiany "na ubogo" w średnim i górnym zakresie i masz bum w silniku.
Dlatego trzeba dziada kontrolować |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2010, 16:29
|
|
|
Jak masz przedliftowego manuala to sa niestety duze szanse ze przegrzebanie map okaze sie niemozliwe ogolniedostepnymi metodami flashowania |
|
|
|
 |
|