| Modyfikacja przepustnicy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Krzys   Forumowicz
 SYLVER
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 04 Kwi 2007
 Posty: 470
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 14:23   Modyfikacja przepustnicy |   
 |  
               | 
 |  
               | Co myslicie o modyfikacji przepustnicy?? tj.chodzi mi o to zeby powiekszyc srednice wlotu i wstawic wieksza tą klapke(czy jakto tam technicznie sie nazywa  ) dałoby to cos?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kochajj   Mitsumaniak
 
  
 Auto: NISSAN
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 20 razy
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2024
 Skąd: z daleka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 15:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | kup przepustnice od polifta.... jest spoooro wieksza   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawela   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 330i & ix20
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 45 razy
 Dołączył: 01 Lut 2007
 Posty: 3478
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 15:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | kochajj, kochaj ma rację, większa przepustnica + rozwiercony ssak i na pewno będzie lepiej |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 21:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | W Krzysiowym manualu jest chyba już taka jak w FL. Większe były już tylko chyba w MIVEC-ach (VR-M).
 |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzys   Forumowicz
 SYLVER
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 04 Kwi 2007
 Posty: 470
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 22:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | no czyli dało by to cos?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 22:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Trochę tak, ale w sumie niewiele. I tak masz wąskie gardło na kanałach dolotowych. Intercooler zwiększ i zrób hardpipe, to ulżysz turbinom bardziej. 
 Tu masz podpowiedź:
 http://www.rpw.com.au/sho...emart&Itemid=31
 Wynika z tego, ze 6a12 mivec jest jeszcze mniejsze. Nie pozostaje nic innego jak samemu, albo zamówić. Droga zabawa.
 |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 16-01-2010, 22:46, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzys   Forumowicz
 SYLVER
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 04 Kwi 2007
 Posty: 470
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 22:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | u nas w CK robi to "Kałuża motorsport" kolo 100zl ta zabawa,chyba mozna sprobowac??   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 22:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | A będziesz miał czym ogarnąć zmieniony afr na mapach? Na seryjnym ecu załatwisz silnik. |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzys   Forumowicz
 SYLVER
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 04 Kwi 2007
 Posty: 470
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 22:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | acha  myslałem ze bedzie bez wiekszego kombinowania a tu prosze... zawsze pod gorke   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 22:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bo w Galancie n/a by dało radę, a w 6a13TT jakiekolwiek zmiany "na ubogo" w średnim i górnym zakresie i masz bum w silniku. Dlatego trzeba dziada kontrolować
   |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PLPynton [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2010, 16:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak masz przedliftowego manuala to sa niestety duze szanse ze przegrzebanie map okaze sie niemozliwe ogolniedostepnymi metodami flashowania |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |