[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] problemów ciąg dalszy ...
wrummm - 22-01-2010, 08:10 Temat postu: [E55A 2.0] problemów ciąg dalszy ... Zaczęło się od braku paliwa i zatarcia pompki paliwowej , po wymianie pompki auto nadal nie paliło na benzynie , więc mmechaniorzy stwierdzili ze wtryski się zatarły. Wymienili całą listwę ale nadal nie było to , to o co chodziło więc szukali dalej. Winy szukali również w aparacie zapłonowym więc i go wymienili no i nadal nie ma rezultatów. Czy ktoś może mi powiedzieć co to może być , albo może spotkał się już ktoś z takim problemem? proszę o jakiekolwiek wiadomości bo jak na razie to 2 m-ce mój "miszczu" stoi wybebeszony na warsztacie a mnie krew zalewa ...
hubert_galant - 22-01-2010, 08:14
podłączali go już pod lapka?? ogólnie po przekręceniu stacyjki nie zapalają się kontrolki?? czy tylko nie zakręci... zczytywali błedy z ecu??
wrummm - 22-01-2010, 09:08
Ogólnie auto miało juz 3 elektryków a auto kręci i pali tyle że na gazie , a na des.rozdziel. jara się (przynajmniej jarała jak oddawałem) czerwona kontrolka "Check Engine"
avangarda - 22-01-2010, 10:10
To jak pali się Check to ci "mechanicy" powinni chyba zacząć od zczytania błędów a nie wymieniać po kolei co popadnie, byłoby pewnie łatwiej, w końcu po coś ta kontrolka się świeci...
hubert_galant - 22-01-2010, 10:36
wiesz. tak jest jak oddaje się samochód do pana Henia lepiej samemu zczytać błedy i dopiero pojechać powiedzieć co nie tak xD
gronostaj - 23-01-2010, 19:22
a może poprostu jest zapowietrzony układ doprowadzający paliwko....
hubert_galant - 24-01-2010, 15:43
gronostaj napisał/a: | a może poprostu jest zapowietrzony układ doprowadzający paliwko.... |
to by się nie paliła kontrolka check engine a tak apropo to chyba napompować paliwo pompką każdy umie??
wrummm - 28-01-2010, 12:40
Właśnie w tym problem , paliwo leje się elegancko tyle ze nie chce silnik na nim pracować a przypominam ze na gazie trybi
tom11 - 28-01-2010, 18:07
To zczytałeś te błędy czy nie?
wrummm - 29-01-2010, 09:01
Nie jeszcze, dałem mechanikom czas do końca tygodnia. Poza tym muszę obczaić w którym warsztacie w Elblągu mi sczytają te błędy , bo to chyba trzeba mieć odpowiedni program do japońców ?! czy nie ?!
ireks - 19-02-2010, 20:25
Po remoncie ciężki rozruch silnika w mitsubishi galant 2.0 td , rozrząd ustawiony dobrze , pompa paliwo na wtryski podaje świece nowe ...co jest przyczyną ciężkiego rozruchu ??
robertdg - 19-02-2010, 21:01
Opisz ten ciezki rozruch, jak sie objawia
jacek11 - 19-02-2010, 22:04
Sprawdzałeś czy idzie prąd na świece?
robertdg - 19-02-2010, 22:12
jacek11 napisał/a: | Sprawdzałeś czy idzie prąd na świece? | Chyba miałeś na mysli napiecie, prąd wytwarza się dopiero w momencie obciążenia.
jacek11 - 20-02-2010, 09:04
robertdg napisał/a: | Chyba miałeś na mysli napiecie, prąd wytwarza się dopiero w momencie obciążenia. |
Oczywiście masz rację.A pytam o to,bo często się zdarza,że pada przekaźnik świec.
Pozdro.
|
|
|