To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Jaka najwiksza moc.

Anonymous - 31-01-2010, 23:19
Temat postu: Jaka najwiksza moc.
Czy ktos sie orientuje jaka najwieksza moc mozna wzciagnac z klipera 2G Turbo,tzn.fabryczne turbo itd.
zenek_bb - 01-02-2010, 18:16

heh a ile chcesz zainwestować pieniędzy podstawowe pytanie
Anonymous - 01-02-2010, 21:23

Sprecyzuje to inaczej,ile koni można pociągnąć na fabrycznym 2G turbo?
(zenek_bb, prawie 400 konny silnik to ja już mam,interesuje mnie ile fabryczna suszarka dmuchnie po otwarciu wydechu i dolotu plus intercooler i boost controler EBC)

HouseM - 01-02-2010, 22:27

14 - 18 PSI na stock-owej pompie paliwa i wtryskiwaczach. Do 22 PSI jeśli wymienisz te części na coś wydajniejszego. (Oczywiście mowa tu o granicach bezpieczeństwa dla fabrycznego silnika)

Ile z tego uzyskasz mocy na kołach to tak abstrakcyjne pytanie ze względu na mnogość czynników ,że dyskusja na ten temat wydaje mi się bezsensowna. :confused2:
Zresztą od tego właśnie jest hamownia żeby się przekonać

info via DSMtuners.com

zenek_bb - 01-02-2010, 23:47

przepraszam za offtop ale co to za 400 konny potworek?

myślę że na stock ślimaku i idealnym silniczku koło 230 nie więcej, ale po co inwestować w wydech, porting, EBC itp? duży koszt a marny przyrost moim zdaniem

może lepszy IC + dmuchawka + ew. odprężyć troche uszczelką, myślę że na stock wtryskach może nawet by do 260 poszło, ale niejestem pewien czy nie trzeba by jeszcze w pompke paliwa zainwestować...

moje 2 grosze dorzuciłem ;p

barteski - 02-02-2010, 09:48

ja obstawiam ze wiecej jak 250km 2gz ori suszarka niedmuchnie a jak dmuchnie to itak przez chwile bo puzniej itak dlawic sie bedzie goracym powietrzem
morze napisz doczego to pytanie skoro masz juz 400 ??
jeno jest pewne seryjna turbawcia szybko sie skonczy po podkreceniu ...

Anonymous - 04-02-2010, 19:52

Chcę coś do normalnej jazdy.

[ Dodano: 04-02-2010, 20:00 ]
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

barteski - 05-02-2010, 10:02

4g63colt, powiem ci bomba
swietny pomysł i realizacja
kiedys myslałem nad swoim wrazie dzwona zrobic taki projekt ale ja myslałem o tej wczesniejszej budzie gti
auta z napedem na cztery łapki zawsze przy ruszaniu tył m kleka a ten widze niema nato czasu odrazu startóje jak z procy fajnie fajnie jeszcze tylko ubrac go agresywnie i naprawde egzeplarz na miare nogrody
z kolega zrobił civica 94 3d 1.6vtiturbo t3/t4 niewiemy ile ma koni ale trakcji wcale 3bieg i dalej tylko kopie ale jak juz sie wczepi to jest masakra tu filmik z zegarów
http://www.youtube.com/watch?v=K-FtRRGiMGI

Anonymous - 06-02-2010, 09:19

barteski, Dzięki.
MATi1G - 06-02-2010, 16:09

230-240 koni przy dobrych wiatrach z tym ze seryjne turbina znika powyzej 5500-6000 obrotów i zaczynać puchnąć one ciagną dobrze od dołu,
Anonymous - 06-02-2010, 22:01

MATi1G napisał/a:
one ciagną dobrze od dołu,

i o to mi chodzi,dzięki.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group