Jaka najwiksza moc. |
Autor |
Wiadomość |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2010, 23:19 Jaka najwiksza moc.
|
|
|
Czy ktos sie orientuje jaka najwieksza moc mozna wzciagnac z klipera 2G Turbo,tzn.fabryczne turbo itd. |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-02-2010, 18:16
|
|
|
heh a ile chcesz zainwestować pieniędzy podstawowe pytanie |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2010, 21:23
|
|
|
Sprecyzuje to inaczej,ile koni można pociągnąć na fabrycznym 2G turbo?
(zenek_bb, prawie 400 konny silnik to ja już mam,interesuje mnie ile fabryczna suszarka dmuchnie po otwarciu wydechu i dolotu plus intercooler i boost controler EBC) |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 01-02-2010, 22:27
|
|
|
14 - 18 PSI na stock-owej pompie paliwa i wtryskiwaczach. Do 22 PSI jeśli wymienisz te części na coś wydajniejszego. (Oczywiście mowa tu o granicach bezpieczeństwa dla fabrycznego silnika)
Ile z tego uzyskasz mocy na kołach to tak abstrakcyjne pytanie ze względu na mnogość czynników ,że dyskusja na ten temat wydaje mi się bezsensowna.
Zresztą od tego właśnie jest hamownia żeby się przekonać
info via DSMtuners.com |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-02-2010, 23:47
|
|
|
przepraszam za offtop ale co to za 400 konny potworek?
myślę że na stock ślimaku i idealnym silniczku koło 230 nie więcej, ale po co inwestować w wydech, porting, EBC itp? duży koszt a marny przyrost moim zdaniem
może lepszy IC + dmuchawka + ew. odprężyć troche uszczelką, myślę że na stock wtryskach może nawet by do 260 poszło, ale niejestem pewien czy nie trzeba by jeszcze w pompke paliwa zainwestować...
moje 2 grosze dorzuciłem ;p |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 02-02-2010, 09:48
|
|
|
ja obstawiam ze wiecej jak 250km 2gz ori suszarka niedmuchnie a jak dmuchnie to itak przez chwile bo puzniej itak dlawic sie bedzie goracym powietrzem
morze napisz doczego to pytanie skoro masz juz 400 ??
jeno jest pewne seryjna turbawcia szybko sie skonczy po podkreceniu ... |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 05-02-2010, 10:02
|
|
|
4g63colt, powiem ci bomba
swietny pomysł i realizacja
kiedys myslałem nad swoim wrazie dzwona zrobic taki projekt ale ja myslałem o tej wczesniejszej budzie gti
auta z napedem na cztery łapki zawsze przy ruszaniu tył m kleka a ten widze niema nato czasu odrazu startóje jak z procy fajnie fajnie jeszcze tylko ubrac go agresywnie i naprawde egzeplarz na miare nogrody
z kolega zrobił civica 94 3d 1.6vtiturbo t3/t4 niewiemy ile ma koni ale trakcji wcale 3bieg i dalej tylko kopie ale jak juz sie wczepi to jest masakra tu filmik z zegarów
http://www.youtube.com/watch?v=K-FtRRGiMGI |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2010, 09:19
|
|
|
barteski, Dzięki. |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 06-02-2010, 16:09
|
|
|
230-240 koni przy dobrych wiatrach z tym ze seryjne turbina znika powyzej 5500-6000 obrotów i zaczynać puchnąć one ciagną dobrze od dołu, |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2010, 22:01
|
|
|
MATi1G napisał/a: | one ciagną dobrze od dołu, |
i o to mi chodzi,dzięki. |
|
|
|
 |
|