Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka najwiksza moc.
Autor Wiadomość
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2010, 23:19   Jaka najwiksza moc.

Czy ktos sie orientuje jaka najwieksza moc mozna wzciagnac z klipera 2G Turbo,tzn.fabryczne turbo itd.
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-02-2010, 18:16   

heh a ile chcesz zainwestować pieniędzy podstawowe pytanie
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2010, 21:23   

Sprecyzuje to inaczej,ile koni można pociągnąć na fabrycznym 2G turbo?
(zenek_bb, prawie 400 konny silnik to ja już mam,interesuje mnie ile fabryczna suszarka dmuchnie po otwarciu wydechu i dolotu plus intercooler i boost controler EBC)
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 01-02-2010, 22:27   

14 - 18 PSI na stock-owej pompie paliwa i wtryskiwaczach. Do 22 PSI jeśli wymienisz te części na coś wydajniejszego. (Oczywiście mowa tu o granicach bezpieczeństwa dla fabrycznego silnika)

Ile z tego uzyskasz mocy na kołach to tak abstrakcyjne pytanie ze względu na mnogość czynników ,że dyskusja na ten temat wydaje mi się bezsensowna. :confused2:
Zresztą od tego właśnie jest hamownia żeby się przekonać

info via DSMtuners.com
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-02-2010, 23:47   

przepraszam za offtop ale co to za 400 konny potworek?

myślę że na stock ślimaku i idealnym silniczku koło 230 nie więcej, ale po co inwestować w wydech, porting, EBC itp? duży koszt a marny przyrost moim zdaniem

może lepszy IC + dmuchawka + ew. odprężyć troche uszczelką, myślę że na stock wtryskach może nawet by do 260 poszło, ale niejestem pewien czy nie trzeba by jeszcze w pompke paliwa zainwestować...

moje 2 grosze dorzuciłem ;p
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 02-02-2010, 09:48   

ja obstawiam ze wiecej jak 250km 2gz ori suszarka niedmuchnie a jak dmuchnie to itak przez chwile bo puzniej itak dlawic sie bedzie goracym powietrzem
morze napisz doczego to pytanie skoro masz juz 400 ??
jeno jest pewne seryjna turbawcia szybko sie skonczy po podkreceniu ...
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2010, 19:52   

Chcę coś do normalnej jazdy.

[ Dodano: 04-02-2010, 20:00 ]
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 05-02-2010, 10:02   

4g63colt, powiem ci bomba
swietny pomysł i realizacja
kiedys myslałem nad swoim wrazie dzwona zrobic taki projekt ale ja myslałem o tej wczesniejszej budzie gti
auta z napedem na cztery łapki zawsze przy ruszaniu tył m kleka a ten widze niema nato czasu odrazu startóje jak z procy fajnie fajnie jeszcze tylko ubrac go agresywnie i naprawde egzeplarz na miare nogrody
z kolega zrobił civica 94 3d 1.6vtiturbo t3/t4 niewiemy ile ma koni ale trakcji wcale 3bieg i dalej tylko kopie ale jak juz sie wczepi to jest masakra tu filmik z zegarów
http://www.youtube.com/watch?v=K-FtRRGiMGI
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2010, 09:19   

barteski, Dzięki.
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 06-02-2010, 16:09   

230-240 koni przy dobrych wiatrach z tym ze seryjne turbina znika powyzej 5500-6000 obrotów i zaczynać puchnąć one ciagną dobrze od dołu,
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2010, 22:01   

MATi1G napisał/a:
one ciagną dobrze od dołu,

i o to mi chodzi,dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.