[XX-92]Galant E3xA i starsze - Brak podświetlenia przycisków w Galancie EA3W
Anonymous - 19-09-2006, 23:15 Temat postu: Brak podświetlenia przycisków w Galancie EA3W Witam! Jestem nowym na tym forum, ale to dlatego, że zaledwie od czwartku jestem posiadaczem upragnionego rekina. Samochód jest używany, jednak w bardzo dobrym stanie. Wszystko dziala jak należy oprócz kilku drobnostek o których zaraz napisze. Mianowicie nie działa podświetlenie przycisków sterowania szybami od strony kierowcy, nastepnie pokrętło regulacji wysokości świateł jak i sama regulacja przednich świateł. Nie wiem co z tym robić, bo boje się, że demontując np.: przyciski moge coś uszkodzić. Może ktoś z Was miał podobny problem i wie jak go rozwiązać. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc!
Anonymous - 19-09-2006, 23:50 Temat postu: Re: Brak podświetlenia przycisków w Galancie EA3W
ChrisArt napisał/a: | Nie wiem co z tym robić, bo boje się, że demontując np.: przyciski moge coś uszkodzić. Może ktoś z Was miał podobny problem i wie jak go rozwiązać. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc![/b] |
Witaj na forum !! Demontując przyciski od szyb niczego nie uszkodzisz wewnątrz "rączki "do zamykania drzwi jest zaślepka a pod nią jedna jedyna śrubka którą musisz odkrecić a nastepnie wyjąć cały element sterujacy uwaga na zatrzaski -delikatnie .Wszystko bedziesz miał na wierzchu w ciagu minuty w temacie regulacji świateł nie wypowiadam sie bo nic nie wiem .Pozdrawiam i miłego bezproblemowego użytkowania życze a zanim zaczniesz rozbierac elektryke sprawdz wszystkie bezpieczniki
Anonymous - 20-09-2006, 06:19
DZIEKI SERDECZNE Python! Jeszcze dzisiaj zastosuje się do Twoich porad. Pozdrawiam!
[ Dodano: 23-09-2006, 12:57 ]
No i wymontowałem zestaw przycisków, ale niepotrzebnie, bo jest tam tylko jedna dioda, ktora podswietla tylko jeden przycisk. Tak wiec wszystko jest w porzadku i niepotrzebnie sie martwilem. Jesli chodzi o regulacje świateł, to chciałem najpierw zdobyć jakąś dokumentacje. Dzwoniłem nawet do ASO w Białymstoku, ale tam nikt nie potrafił mi udzielić informacji na ten temat. Podobno w programie serwisowym Mitsubishi nie widać, aby były jakieś silniczki w reflektorach. Czy ktoś mógłby mi pomóc w tej kwestji. Chodzi mi głównie o budowe reflektora i zasade jego działania. Może jakiś schemat, albo zdjęcia. Bede bardzo wdzięczny. Pozdrawiam!
Anonymous - 24-09-2006, 13:58
W reflektorach sa silniczki, ktore podnosza/opuszczaja lampy. Regulacji powinno sie dokonywac za pomoca srub, ktore oprocz szesciokatu maja taki kolnierz zebaty - znajdziesz napewno. Mozna tez za pomoca takich czarnych jakby wystajacych imbusow, to sa chyba osie silniczkow, ale z tym to delikatnie
Tu masz jak sprawdzic elektryke lamp
Marcino - 24-09-2006, 21:31
wymontowanie silniczka nie jest takie trudne...... ale jak sie ma reflektror na wierzchu, zrobiłem to beż zadnej dokumentacji. Sa takie zatrzeaski zboku, oska slniczka jest wciśnieta w plastik w odłysnik, bop to chyba w galancie odbłuśnik w środku lampy sie rusza góra dół a nie cała lampa.
Bywały wersje lamp bez regilacji elektrycznej, sprawdz czy nie były wyeminione na wałsnie takie np przy ojazji jakieś stłuczki... oby nie.
POzdrawiam
Anonymous - 25-09-2006, 00:45
DZIĘKI CHŁOPAKI! Coraz bardziej się ciesze, że kupiłem właśnie Mitsubishi. Te usterki bledna w porównaniu z pomocą jaką mam dzięki Wam - mitsumaniakom! Jutro sprawdze co z tymi swiatłami. Moje auto rzeczywiście miało mała stłuczkę, co nawet udokumentowane jest zdjęciami. Poprzedni właściciel w Niemczech tak się rozpędził, ze nie wyhamował przed stojącym przed nim samochodem zaopatrzonym w hak. Przebił nim chlodnice i uszkodził zderzak oraz błotniki. Wszystkie uszkodzone elementy zostały wymienione na nowe, nawet, co dziwne przednie reflektory, chociaż nic im się nie stało. Tam z pewnością zostały silniczki do regulacji, a te nowe ich nie posiadają. Mam tylko nadzieje, że należą do wersji z elektryczną regulacją, bo silniczki można dostać. Ostatnią rzeczą, ktora mnie zastanawia w tym samochodzie jest kontrolka GDI ECO. Nigdy się jeszcze nie zapaliła, wiec postanowiłem sprawdzić czy jest tam żarówka. Wymontowałem zegary i okazało się, że jest i to sprawna. Dlaczego wiec się nie zapala w czasie jazdy, tego nie wiem, ale domyslam się, że ten model nie ma takiej opcji. W przeciwnym przypadku, jeśli była by to awaria silnika wtedy świeciłaby sie odpowiednia kontrolka. Bycmoże moje rozumowanie jest błędne, więc prosze o Waszą opinię. Jutro spróbuje podłaczyć go pod komputer, ale wątpie, aby KTS Boscha się z nim skomunikował . Pozdrawiam Wszystkich i jeszcze raz wielkie dzięki dla Simonesa i Marcino!
Anonymous - 25-09-2006, 00:57
Tu Ci juz za wiele nie pomoge, musisz poczekac na kogos z GDI ale podstawowe bledy mozesz sprawdzic na wszelki TU masz opis jak to zrobic.
Krzyzak - 25-09-2006, 09:48
ChrisArt napisał/a: | Mam tylko nadzieje, że należą do wersji z elektryczną regulacją, bo silniczki można dostać. |
Jeśli są to zwykłe lampy - bez regulacji el. - to silniczki może sobie... wyrzucić. Nie da się ich tam tak zwyczajnie wstawić.
|
|
|