Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak podświetlenia przycisków w Galancie EA3W
Autor Wiadomość
ChrisArt
[Usunięty]

  Wysłany: 19-09-2006, 23:15   Brak podświetlenia przycisków w Galancie EA3W

Witam! Jestem nowym na tym forum, ale to dlatego, że zaledwie od czwartku jestem posiadaczem upragnionego rekina. Samochód jest używany, jednak w bardzo dobrym stanie. Wszystko dziala jak należy oprócz kilku drobnostek o których zaraz napisze. Mianowicie nie działa podświetlenie przycisków sterowania szybami od strony kierowcy, nastepnie pokrętło regulacji wysokości świateł jak i sama regulacja przednich świateł. Nie wiem co z tym robić, bo boje się, że demontując np.: przyciski moge coś uszkodzić. Może ktoś z Was miał podobny problem i wie jak go rozwiązać. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc!
Ostatnio zmieniony przez ChrisArt 23-09-2006, 13:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Python
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2006, 23:50   Re: Brak podświetlenia przycisków w Galancie EA3W

ChrisArt napisał/a:
Nie wiem co z tym robić, bo boje się, że demontując np.: przyciski moge coś uszkodzić. Może ktoś z Was miał podobny problem i wie jak go rozwiązać. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc![/b]

Witaj na forum !! Demontując przyciski od szyb niczego nie uszkodzisz wewnątrz "rączki "do zamykania drzwi jest zaślepka a pod nią jedna jedyna śrubka którą musisz odkrecić a nastepnie wyjąć cały element sterujacy uwaga na zatrzaski -delikatnie .Wszystko bedziesz miał na wierzchu w ciagu minuty w temacie regulacji świateł nie wypowiadam sie bo nic nie wiem .Pozdrawiam i miłego bezproblemowego użytkowania życze a zanim zaczniesz rozbierac elektryke sprawdz wszystkie bezpieczniki :mrgreen:
 
 
ChrisArt
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2006, 06:19   

DZIEKI SERDECZNE Python! Jeszcze dzisiaj zastosuje się do Twoich porad. Pozdrawiam!

[ Dodano: 23-09-2006, 12:57 ]
No i wymontowałem zestaw przycisków, ale niepotrzebnie, bo jest tam tylko jedna dioda, ktora podswietla tylko jeden przycisk. Tak wiec wszystko jest w porzadku i niepotrzebnie sie martwilem. Jesli chodzi o regulacje świateł, to chciałem najpierw zdobyć jakąś dokumentacje. Dzwoniłem nawet do ASO w Białymstoku, ale tam nikt nie potrafił mi udzielić informacji na ten temat. Podobno w programie serwisowym Mitsubishi nie widać, aby były jakieś silniczki w reflektorach. Czy ktoś mógłby mi pomóc w tej kwestji. Chodzi mi głównie o budowe reflektora i zasade jego działania. Może jakiś schemat, albo zdjęcia. Bede bardzo wdzięczny. Pozdrawiam!
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2006, 13:58   

W reflektorach sa silniczki, ktore podnosza/opuszczaja lampy. Regulacji powinno sie dokonywac za pomoca srub, ktore oprocz szesciokatu maja taki kolnierz zebaty - znajdziesz napewno. Mozna tez za pomoca takich czarnych jakby wystajacych imbusow, to sa chyba osie silniczkow, ale z tym to delikatnie
Tu masz jak sprawdzic elektryke lamp
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10705
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-09-2006, 21:31   

wymontowanie silniczka nie jest takie trudne...... ale jak sie ma reflektror na wierzchu, zrobiłem to beż zadnej dokumentacji. Sa takie zatrzeaski zboku, oska slniczka jest wciśnieta w plastik w odłysnik, bop to chyba w galancie odbłuśnik w środku lampy sie rusza góra dół a nie cała lampa.
Bywały wersje lamp bez regilacji elektrycznej, sprawdz czy nie były wyeminione na wałsnie takie np przy ojazji jakieś stłuczki... oby nie.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
ChrisArt
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2006, 00:45   

DZIĘKI CHŁOPAKI! Coraz bardziej się ciesze, że kupiłem właśnie Mitsubishi. Te usterki bledna w porównaniu z pomocą jaką mam dzięki Wam - mitsumaniakom! Jutro sprawdze co z tymi swiatłami. Moje auto rzeczywiście miało mała stłuczkę, co nawet udokumentowane jest zdjęciami. Poprzedni właściciel w Niemczech tak się rozpędził, ze nie wyhamował przed stojącym przed nim samochodem zaopatrzonym w hak. Przebił nim chlodnice i uszkodził zderzak oraz błotniki. Wszystkie uszkodzone elementy zostały wymienione na nowe, nawet, co dziwne przednie reflektory, chociaż nic im się nie stało. Tam z pewnością zostały silniczki do regulacji, a te nowe ich nie posiadają. Mam tylko nadzieje, że należą do wersji z elektryczną regulacją, bo silniczki można dostać. Ostatnią rzeczą, ktora mnie zastanawia w tym samochodzie jest kontrolka GDI ECO. Nigdy się jeszcze nie zapaliła, wiec postanowiłem sprawdzić czy jest tam żarówka. Wymontowałem zegary i okazało się, że jest i to sprawna. Dlaczego wiec się nie zapala w czasie jazdy, tego nie wiem, ale domyslam się, że ten model nie ma takiej opcji. W przeciwnym przypadku, jeśli była by to awaria silnika wtedy świeciłaby sie odpowiednia kontrolka. Bycmoże moje rozumowanie jest błędne, więc prosze o Waszą opinię. Jutro spróbuje podłaczyć go pod komputer, ale wątpie, aby KTS Boscha się z nim skomunikował :-) . Pozdrawiam Wszystkich i jeszcze raz wielkie dzięki dla Simonesa i Marcino!
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2006, 00:57   

Tu Ci juz za wiele nie pomoge, musisz poczekac na kogos z GDI :) ale podstawowe bledy mozesz sprawdzic na wszelki TU masz opis jak to zrobic.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24312
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-09-2006, 09:48   

ChrisArt napisał/a:
Mam tylko nadzieje, że należą do wersji z elektryczną regulacją, bo silniczki można dostać.

Jeśli są to zwykłe lampy - bez regulacji el. - to silniczki może sobie... wyrzucić. Nie da się ich tam tak zwyczajnie wstawić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.