To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Problem ze sprzęgłem

Anonymous - 20-09-2006, 22:46
Temat postu: Problem ze sprzęgłem
colt C5 4g15 8v
Mam dziwny objaw ze sprzęglem jeszcze się z takim nie spotkałem. Chyba że to skrzynia pada ale nie wydaje mi się.
Jak puszczam powoli sprzęgło to jest taki dziwny dźwięk krutkie piśnięcie słyszalne w kabinie ale ie za każdym razem i nieraz jakby coś buczało przez chwilę. Odrazu powiem że skrzyni nie słychać podczas jazdy i sprzęgło nie ciągnie. Spotkał się już ktoś z czymś takim. Narazie nie mam kasy żeby rozbierać sprzęgło bo robię kapitalkę silnika. może wie ktoś czy to coś groźnego?

josie - 20-09-2006, 22:56

Sprawdź dokładnie skąd piszczy - prawdopodobnie pompka sprzęgła.
Regeneracja na str Krzyżaka.

Anonymous - 20-09-2006, 23:02

pompka chodzi bez problemów, juz sprawdzałem na stronie krzyzaka, wzasadzie to było pierwsze co zrobiłem.
josie - 20-09-2006, 23:08

Pozostaje sprawdzić gdzie piszczy. Czy w skrzynce czy na zewnątrz
Anonymous - 20-09-2006, 23:12

i tu pojawia się problem bo to jest tylko przy ruszaniu i to nie zawsze i tylko na niskich obrotach. pojechałbym na rolki ale jak akurat nie będzie piszczało to strata czasu.
Krzyzak - 21-09-2006, 08:54

Najczęściej buczy łożysko sprzęgła - właśnie przy ruszaniu, szczególnie pierwszym - porannym. Tak na odległość, to ciężka diagnoza.
Anonymous - 21-09-2006, 09:33

Dzięki krzyżak, też podejrzewałem łorzysko tylko chciałem się upewnić. Teraz jestem pewny że jeszcze trochę pochodzi.
Anonymous - 21-09-2006, 09:45
Temat postu: Re: Problem ze sprzęgłem
kostuch napisał/a:
c.
Jak puszczam powoli sprzęgło to jest taki dziwny dźwięk krutkie piśnięcie słyszalne w kabinie ale ie za każdym razem i nieraz jakby coś buczało przez chwilę.


stawiam zespół sprzęgła.

Hugo - 21-09-2006, 11:49

J@rek napisał/a:
stawiam zespół sprzęgła.


Tak najlepiej wymieniać, ale rzadko wszystko naraz jest przyczyną.

wojmi1 - 25-09-2006, 14:48

mysle ze lozysko docisku spadlo ci z lapy
inna ewentualnosc lozysko walka atakujacego/walek sprzeglowy/ jezeli to lozysko jest juz wy--zluzyte to na malych obrotach szarpie i popiskuje--jeczy

Anonymous - 25-09-2006, 15:25

A teraz dodam jeszcze ciekawostkę, bo właśnie robię silnik, kable idą na prawą stronę i co widzę po zdjęciu pokrywy 12 zaworów, dodam tylko że to auto nie było składane w Europie tylko japan. Padła moja teoria o rozróżnianiu 8v od 12v po kablach. Szkoda że zdjęć nie mogę zrobić bo mi aparat padł.
Hugo - 25-09-2006, 16:09

kostuch napisał/a:
kable idą na prawą stronę i co widzę po zdjęciu pokrywy 12 zaworów


Patrzysz stojąc przed samochodem :?: :mrgreen:

Anonymous - 25-09-2006, 17:29

tak, no przecież zawsze patrzysz od czoła samochodu a nie od kabiny.
tomusn - 25-09-2006, 18:03

kostuch napisał/a:
dodam tylko że to auto nie było składane w Europie tylko japan.

a który C5x był składany w Europie?
kostuch napisał/a:
po zdjęciu pokrywy 12 zaworów
12 zaworowe miały na pokrywie 12VALVE. Szczerze to szkoda że Ci ten aparat nie działa, załatw i zrób zdjęcie
Hugo - 25-09-2006, 18:16

kostuch napisał/a:
tak, no przecież zawsze patrzysz od czoła samochodu a nie od kabiny.

Przecież żartowałem.
tomusn napisał/a:
12 zaworowe miały na pokrywie 12VALVE

Zgadza się, lecz jest to naklejka, która pod wpływem temperatury lubi się odklejać i często jej już po prostu nie ma.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group