To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] problem z hamulcami

Crosby - 01-03-2010, 17:44
Temat postu: [E33A 2.0] problem z hamulcami
Witam. Czy jest mi ktoś w stanie udzielić informacji czy w galancie E33A tarcze z tyłu powinny być przykręcone czy mają tak latać luźno bo ostatnio zauważyłem opor w moim aucie tak jakby coś go hamowało ja mu daje gaz a on mi spada z mocy wciskam sprzęgło silnik pracuje ok prosił bym o jakieś porady co to może byc i czy te tarcze maja tak byc luźno założone tylko na szpilki śrub czy trzeba je czymś przykrecić. Pozdrawiam
robertdg - 01-03-2010, 17:47

mogą być luźno założone na szpilki, gdyż są centrowane przez osadzenie piasty, a dokręcane są razem z kołem
Zajc3w - 01-03-2010, 21:58
Temat postu: Re: problem z hamulcami
Cashpir napisał/a:
Witam. Czy jest mi ktoś w stanie udzielić informacji czy w galancie E33A tarcze z tyłu powinny być przykręcone czy mają tak latać luźno bo ostatnio zauważyłem opor w moim aucie tak jakby coś go hamowało ja mu daje gaz a on mi spada z mocy wciskam sprzęgło silnik pracuje ok prosił bym o jakieś porady co to może byc i czy te tarcze maja tak byc luźno założone tylko na szpilki śrub czy trzeba je czymś przykrecić. Pozdrawiam


Złą reakcję na gaz hamulcami tłumaczysz -nonsens, chyba ze równocześnie z gazem hamulec depczesz.

Na początek błędy, zczytać i usunąć przyczynę ewentualnych
potem poszukać nieszczelności w dolocie
potem wymienić filtry paliwa i powietrza(paliwa nawet jak nowy nie zaszkodzi sprawdzić)

potem pomyślimy dalej. :wink:

Crosby - 01-03-2010, 23:01

filtry wszystkie wymienione w serwisie paliwa niedawno nawet nowe uszczelki pod wtryski nowy komp dużo mam części nowych odkąd zamieniłem koła na zimowe stalówki 14 z alumow 16 zaczęły się dziać problemy stalówki oryginalne z galanta wiec nie wiem co jest z tymi hamulcami chyba będę zmuszony znowu go scholowac na serwis mitsubishi

A polskie znaki to co ? Grzyb ?
MoRderator

Serek - 03-03-2010, 11:07

1. tarcze można przykręcić jeżeli na piaście i w tarczy są otwory
2. nie rozumiem - dając gazu auto zwalnia ? na pewno nie od hamulców

Zajc3w - 06-03-2010, 18:04

Chodziło mi raczej o nieszczelne połączenie filtra powietrza z silnikiem, sprawdź czy przypadkiem nie spadł wężyk od regulatora ciśnienia paliwa, idzie od grzybka na końcu listwy paliowej do dolotu za przepustnicą(patrząc z kierunkiem lotu powietrza).
SylwesterW - 14-05-2010, 14:45

Ja na twoim miejscu zaczął bym od sprawdzenia czy nie masz na przykład zapieczonych docisków lub linki od ręcznego. A le to bardzo prosto sprawdzić podnieś samochód i pokręcić kołem jak nie stawia dużego oporu to jest OK. A po drugie sprawdź przepływomierz powietrza i filtr. Ja miałem podobny problem okazało się za podczas wymiany filtru powietrza słabo była wciśnięta wtyczka do przepływomierza i gdy dodawałem gazu to nawet potrafił zgasnąć.
Crosby - 14-05-2010, 16:42

błędy zczytane nie mam żadnych nawet sprawdzałem przepływomierz odłączając kostke i auto zgasło wiec napewno jest sprawny nowy filtr paliwa mam i jestem po naprawie w serwisie wtrysków bo przez zime nim nie jeździłem i gdzieś tam zamarzło i rozsadziło uszczelki problem występuje sporadycznie kiedy wsiadam i chce odrazu ruszyć to tak się dławi ze potrafi zgasnąć bo tak na wolnych obrotach moge go gazować ile chce i nie ma nic ale kiedy dam 1 i ruszam to sie dusi i nie da sie nim ruszyć


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group