[E33A 2.0] problem z hamulcami |
Autor |
Wiadomość |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 01-03-2010, 17:44 [E33A 2.0] problem z hamulcami
|
|
|
Witam. Czy jest mi ktoś w stanie udzielić informacji czy w galancie E33A tarcze z tyłu powinny być przykręcone czy mają tak latać luźno bo ostatnio zauważyłem opor w moim aucie tak jakby coś go hamowało ja mu daje gaz a on mi spada z mocy wciskam sprzęgło silnik pracuje ok prosił bym o jakieś porady co to może byc i czy te tarcze maja tak byc luźno założone tylko na szpilki śrub czy trzeba je czymś przykrecić. Pozdrawiam |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-03-2010, 17:47
|
|
|
mogą być luźno założone na szpilki, gdyż są centrowane przez osadzenie piasty, a dokręcane są razem z kołem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 02-03-2010, 09:35, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 01-03-2010, 21:58 Re: problem z hamulcami
|
|
|
Cashpir napisał/a: | Witam. Czy jest mi ktoś w stanie udzielić informacji czy w galancie E33A tarcze z tyłu powinny być przykręcone czy mają tak latać luźno bo ostatnio zauważyłem opor w moim aucie tak jakby coś go hamowało ja mu daje gaz a on mi spada z mocy wciskam sprzęgło silnik pracuje ok prosił bym o jakieś porady co to może byc i czy te tarcze maja tak byc luźno założone tylko na szpilki śrub czy trzeba je czymś przykrecić. Pozdrawiam |
Złą reakcję na gaz hamulcami tłumaczysz -nonsens, chyba ze równocześnie z gazem hamulec depczesz.
Na początek błędy, zczytać i usunąć przyczynę ewentualnych
potem poszukać nieszczelności w dolocie
potem wymienić filtry paliwa i powietrza(paliwa nawet jak nowy nie zaszkodzi sprawdzić)
potem pomyślimy dalej. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 01-03-2010, 23:01
|
|
|
filtry wszystkie wymienione w serwisie paliwa niedawno nawet nowe uszczelki pod wtryski nowy komp dużo mam części nowych odkąd zamieniłem koła na zimowe stalówki 14 z alumow 16 zaczęły się dziać problemy stalówki oryginalne z galanta wiec nie wiem co jest z tymi hamulcami chyba będę zmuszony znowu go scholowac na serwis mitsubishi
A polskie znaki to co ? Grzyb ?
MoRderator |
_________________ 三菱ギャラン |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 02-03-2010, 09:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-03-2010, 11:07
|
|
|
1. tarcze można przykręcić jeżeli na piaście i w tarczy są otwory
2. nie rozumiem - dając gazu auto zwalnia ? na pewno nie od hamulców |
_________________
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 06-03-2010, 18:04
|
|
|
Chodziło mi raczej o nieszczelne połączenie filtra powietrza z silnikiem, sprawdź czy przypadkiem nie spadł wężyk od regulatora ciśnienia paliwa, idzie od grzybka na końcu listwy paliowej do dolotu za przepustnicą(patrząc z kierunkiem lotu powietrza). |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
SylwesterW
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 9 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 14-05-2010, 14:45
|
|
|
Ja na twoim miejscu zaczął bym od sprawdzenia czy nie masz na przykład zapieczonych docisków lub linki od ręcznego. A le to bardzo prosto sprawdzić podnieś samochód i pokręcić kołem jak nie stawia dużego oporu to jest OK. A po drugie sprawdź przepływomierz powietrza i filtr. Ja miałem podobny problem okazało się za podczas wymiany filtru powietrza słabo była wciśnięta wtyczka do przepływomierza i gdy dodawałem gazu to nawet potrafił zgasnąć. |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 14-05-2010, 16:42
|
|
|
błędy zczytane nie mam żadnych nawet sprawdzałem przepływomierz odłączając kostke i auto zgasło wiec napewno jest sprawny nowy filtr paliwa mam i jestem po naprawie w serwisie wtrysków bo przez zime nim nie jeździłem i gdzieś tam zamarzło i rozsadziło uszczelki problem występuje sporadycznie kiedy wsiadam i chce odrazu ruszyć to tak się dławi ze potrafi zgasnąć bo tak na wolnych obrotach moge go gazować ile chce i nie ma nic ale kiedy dam 1 i ruszam to sie dusi i nie da sie nim ruszyć |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
|