To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Czasem przerywa na niskich obrotach, 1.6 16v

koli - 06-03-2010, 08:32
Temat postu: Czasem przerywa na niskich obrotach, 1.6 16v
Witam. Zakupilem wczoraj lancerka i chcialbym wyjasnic co jest nie tak. na niskich obrotach lubi sie czasem przydusic.

Czy to kable i swiece?

Dodam, ze lancerek kreci sie wysoko bez zadnych problemow (przy wys. obrotach nie przerywa)

Wydaje mi sie ze sporo pali, przy srednio agresywnej jezdzie. Czy swiece i kable WN maja duzy wplyw na spalanie?

idas - 06-03-2010, 09:29

koli napisał/a:
Wydaje mi sie ze sporo pali, przy srednio agresywnej jezdzie

Jak masz go od wczoraj to raczej nie wyjeździłeś pełnego baku. Nie sugeruj się wskazaniami "paliwomierza":)
koli napisał/a:
Czy swiece i kable WN maja duzy wplyw na spalanie?

Oczywiście, jak są w złym stanie to auto będzie gubiło zapłony (czego objawem może być przygasanie) i silnik nie będzie pracował z pełną mocą.
Skoro Ci przygasa na niskich obrotach to winna może być brudna przepustnica. Zdejmij ten gruby wąż gumowy (idący od filtra) z korpusu przepustnicy i zobacz czy nie ma tam za dużo nagaru-jak jest oczyść szmatką i benzyną ekstrakcyjną np.

koli - 07-03-2010, 22:50

A tak wracajac do tego szarpania... to pamietam jak sie raz przejechalem coltem na gaz (chcialem kupic ale padaczka niestety) i jak przygasal czasem po wdepnieciu.

ALE! To bylo zupelnie co innego. Wtedy po prostu na chwilke tracil moc. A ja mam takie objawy ze dosc mocno szarpie. Troche poczytalem o spalaniu stukowym. Jest to mozliwe?

Moze zalac do pelna 98 (w koncu ma wieksza odpornosc na SS i by sie wyjasnilo). Jest jeszcze jakis inny sposob?

j-rules - 07-03-2010, 22:54

koli, na 99% bedzie to cos z : świecie, kable, kopulka, palec
Zaczac od obejrzenia swiec (jakiej sa firmy i w akim stanie) Potem oberjzec kopulke i palec i jesli trzeba to wyczyscic i sprawdzic czy pomoglo, na koncu najdrozszy interes czyli nowe kable.

mikimiki111 - 20-03-2010, 17:20

mi tak szarpał i co sie okazało na końcu to pierścienie popękały i nie miał cisnienia na tłoku :(

[ Dodano: 20-03-2010, 17:24 ]
Czy ktoś wie w jaki sposób wymienia sie pierścienie w lancerku czy muszę ściągnąc głowice czy tylko od dołu wystarczy podejsc :idea:

robertdg - 20-03-2010, 18:46

mikimiki111, musisz sciagac głowice
koli - 23-03-2010, 16:12

kopulka prawie czysta, palec tez, ich wyczyszczenie nic nie dalo. Kupilem jednak nowe przewody seiwa i swiece ngk i na trasie 300km ani razu nie zdarzylo sie zeby szarpnal, a wczesniej to tak co 200 metrow (na trasie troche rzadziej). DZIEEEKII :)
Adeczek - 04-05-2010, 20:43

witam nei chce robic drugiego tematu ale ja mam cos podobnego moj lancer na wolnych obrotach np. jak stoje na swiatlach traci albo skacza mi obroty wskazowka od obrotomierza spadam dosyc czesto na sam dol i szarpie mi samochodem nie wiem co z tym zrobic
problem wystepuje na benzynie jak i na gazie oczywisice na gazei czesciej to sie pojawiam
prosze o pomoc

Hugo - 05-05-2010, 16:52

Adeczek czy ostatnio był odłączany akumulator?
arturocki - 06-05-2010, 13:28

Witam... mam podobne objawy od jakiegoś pół roku jak Adeczek i na benzynie i na gazie. W międzyczasie wymieniłem już przewody i świece... a zimą nawet akumulator, ponieważ stary już się wysłużył... nadal niestety nie mam pomysłu co to moze być, nie jest toajkoś mocno przeszkadzajace ale falowanie jest zauważalne, parę razy nawet zdażyło się że silnik zgasł jak stanąłem na swiatłach. Jak znajdę chwilę czasu na weekend to spróbuję przeczyścić przepustnicę i zobaczymy czy coś to zmieni ;)
tadek-l - 06-05-2010, 19:46

Jak będziesz czyścił to wymień filtr powietrza i zresetuj kompa.

[ Dodano: 06-05-2010, 19:46 ]
tzn. naucz go obrotów od nowa.

Adeczek - 06-05-2010, 22:34

akumulatora nie odlanczalem ale w ta zime zmienilem na nowy ale przed zmiana akumulatora bylo tak samo i tez zdazylo mi sie ze zgasl na swiatlach albo przy hamowaniu z duzej predkosci
arturocki - 07-05-2010, 08:59

tadek-l napisał/a:
Jak będziesz czyścił to wymień filtr powietrza i zresetuj kompa.

[ Dodano: 06-05-2010, 19:46 ]
tzn. naucz go obrotów od nowa.


....może głupie pytanie :) ....ale zresetować kompa poprzez odłączenie prądu od akumulatora... czy w jakiś inny sposób?

tadek-l - 07-05-2010, 10:36

Dokładnie tak masz opis na forum, ale dopiero po wymianie filtra.
areksz121 - 12-05-2010, 10:45

Adeczek, jeśli nie uporałeś się z problemem, nie masz błędów i dalej szarpie to trzeba sprawdzić moduł zapłonowy...nie wiem czy masz tak samo jak ja, że przy aparacie zapłonowym masz dwie wtyki jedna 6pin a druga 2pin. U mnie sygnał dla obrotomierza jest pobierany z wyjścia modułu a z tego samego wyjścia jest sterowana cewka zapłonowa. Mi jak wskazówka skacze na obrotomierzu to mam murowane że moduł do kontroli :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group