[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD
Owczar - 15-03-2010, 17:58 Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD Było troszkę na forum. Do tej pory nie było firmy która by podjęła się podniesieniem mocy tego diesla, ale znalazłem przypadkiem ofertę.
http://vtech.pl/katalog
http://vtech.pl/powerbox
Kolega ma robić u nich Avensis. Cena za Avensisa coś koło 1300. W cenie hamownia przed i po. Masz czas testowy, jeśli urządzenie nie spełni oczekiwań, można je zwrócić, a firma oddaje kasę za power BOX. Jedynie za hamownie nie zwracają 300zł.
Ciekawa oferta, ale jak widać jeszcze nie robili tego silnika bo byłyby wykresy...
robertdg - 15-03-2010, 18:13
Owczar, Planujesz podrasować swojego Diesla Czy tylko tak szukasz opinii Znam gościa co ma podrasowaną Toyote Avansis D-4D (wersja bazowa 110KM 2002r) ma tam coś koło 130KM, jakbym mógł ocenić prace silnika, hmmm..... wg mnie stała się bardziej jakas taka sztywniejsza/toporna, mam porównanie z bazową wersją 110KM jak dla mnie taka moc wystarczająca, ale nie o tym mowa, nie wiem przy jakim przebiegu była podrasowywana, obecnie ma przebieg około 360 000km, licze ze tak spokojnie koło 200 000km jezdzi na podwyzszonych parametrach, problemow z tym wiekszych nie ma, jednakze ostatnio odczuwalne sa objawy konczacego sie sprzegla, ale wiadomo auto ma smigniete ładny przebieg wiec ma prawo.
Owczar - 15-03-2010, 18:14
robertdg, ja nie planuję. tylko wrzuciłem bo temat był już poruszany.
A co do Avensis to kolega chce identyczną rasować do 130.. Ale się zastanawia.
robertdg - 15-03-2010, 18:18
Owczar szkoda, byłby jakiś wgląd w mozliwości Dieselka
Kolega ma silnik D-4D, czy TD Bo TD (wersja bazowa 90KM) zeby wykrecic do 130KM to silnik albo elementy napedu mogłyby strasznie ucierpiec.
Owczar - 15-03-2010, 18:23
Wiem, że ma 110KM. A co do możliwości diesla w Galu. To oferta kusząca, ale obawiam się o jego trwałość po zabiegu...
Andrew - 15-03-2010, 18:33
Owczar napisał/a: | A co do możliwości diesla w Galu. To oferta kusząca, ale obawiam się o jego trwałość po zabiegu... | ciekawe ile by taka przyjemność kosztowała. Piszą, że można o 20 KM zwiększyć. Ale pewnie zaraz by uszczelka padła, albo co innego
seki - 15-03-2010, 18:39
Dieselek w Galu jest dość delikatny więc sam osobiście raczej bym nie zaryzykował.
robertdg - 15-03-2010, 18:41
To przypomnijcie sobie jaką moca legitymuje sie Diesel usera padaczka
Andrew - 15-03-2010, 18:41
seki napisał/a: | Dieselek w Galu jest dość delikatny więc sam osobiście raczej bym nie zaryzykował. | ja raczej też. Starczy mi to co mam
seki - 15-03-2010, 18:52
robertdg napisał/a: | To przypomnijcie sobie jaką moca legitymuje sie Diesel usera padaczka |
To tak i wie niewiele na temat swojego motoru. Nie wiadomo czy graty są z tego samego materiału i tych samych parametrów no ale do odważnych świat należy. Ja tam osobiście jestem za tym aby ktoś się pokusił i zobaczył jak motor od Gala reaguje na Box-a.
Andrew - 15-03-2010, 19:20
Cytat: | To przypomnijcie sobie jaką moca legitymuje sie Diesel usera padaczka | ja pamiętam. seki napisał/a: | Ja tam osobiście jestem za tym aby ktoś się pokusił i zobaczył jak motor od Gala reaguje na Box-a. | też jestem za tym
sampler - 15-03-2010, 21:29
Panowie silnik w Galancie jest mega prymitywny. Tam nawet nie bedzie sie mial z czym ten box skomunikowac. W 4D68 zdaje sie komputer przesterowuje kat w trysku to wszystko. Swiec zarowych nie licze bo to nie daje mocy. Owszem mozna ten silnik podkrecic zwiekszaja cisnienie na turbinie, zwiekszajac wydajnosc intercoolera a przy tym zwiekszajac dawke wtrysku. Ale pytanie jak bedzie sie spisywal tak podkrecony silnik skoro bez podkrecania sa one mocno awaryjne.
Dread87 - 30-07-2011, 07:09
A ja odswieze temat... Ktos juz czegos sie dowiedzial o podnoszeniu mocy w 4D68?
milo - 30-07-2011, 17:57
Jest ciężko ale się da tak przepuszczam trzeba oszukać kilka czujników ,jak miałem galanta 1989 r 1.8 td nie było problemu z podniesieniem mocy
Owczar - 30-07-2011, 22:06
Podnieść moc można, tylko najpierw lepiej kupić gliwice na zapas
|
|
|