Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14372
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-03-2010, 17:58   [EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD

Było troszkę na forum. Do tej pory nie było firmy która by podjęła się podniesieniem mocy tego diesla, ale znalazłem przypadkiem ofertę.

http://vtech.pl/katalog
http://vtech.pl/powerbox

Kolega ma robić u nich Avensis. Cena za Avensisa coś koło 1300. W cenie hamownia przed i po. Masz czas testowy, jeśli urządzenie nie spełni oczekiwań, można je zwrócić, a firma oddaje kasę za power BOX. Jedynie za hamownie nie zwracają 300zł.

Ciekawa oferta, ale jak widać jeszcze nie robili tego silnika bo byłyby wykresy...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-03-2010, 18:13   

Owczar, Planujesz podrasować swojego Diesla :?: Czy tylko tak szukasz opinii :?: Znam gościa co ma podrasowaną Toyote Avansis D-4D (wersja bazowa 110KM 2002r) ma tam coś koło 130KM, jakbym mógł ocenić prace silnika, hmmm..... wg mnie stała się bardziej jakas taka sztywniejsza/toporna, mam porównanie z bazową wersją 110KM jak dla mnie taka moc wystarczająca, ale nie o tym mowa, nie wiem przy jakim przebiegu była podrasowywana, obecnie ma przebieg około 360 000km, licze ze tak spokojnie koło 200 000km jezdzi na podwyzszonych parametrach, problemow z tym wiekszych nie ma, jednakze ostatnio odczuwalne sa objawy konczacego sie sprzegla, ale wiadomo auto ma smigniete ładny przebieg wiec ma prawo.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14372
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-03-2010, 18:14   

robertdg, ja nie planuję. tylko wrzuciłem bo temat był już poruszany.

A co do Avensis to kolega chce identyczną rasować do 130.. Ale się zastanawia.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-03-2010, 18:18   

Owczar szkoda, byłby jakiś wgląd w mozliwości Dieselka :-)

Kolega ma silnik D-4D, czy TD :?: Bo TD (wersja bazowa 90KM) zeby wykrecic do 130KM to silnik albo elementy napedu mogłyby strasznie ucierpiec.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14372
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-03-2010, 18:23   

Wiem, że ma 110KM. A co do możliwości diesla w Galu. To oferta kusząca, ale obawiam się o jego trwałość po zabiegu...
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 15-03-2010, 18:33   

Owczar napisał/a:
A co do możliwości diesla w Galu. To oferta kusząca, ale obawiam się o jego trwałość po zabiegu...
ciekawe ile by taka przyjemność kosztowała. Piszą, że można o 20 KM zwiększyć. Ale pewnie zaraz by uszczelka padła, albo co innego :D
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
seki 
Forumowicz


Auto: Dziadkowóz i Szczeniakowóz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 86
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-03-2010, 18:39   

Dieselek w Galu jest dość delikatny więc sam osobiście raczej bym nie zaryzykował.
_________________
Życie zaczyna się od 8000 RPM
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-03-2010, 18:41   

To przypomnijcie sobie jaką moca legitymuje sie Diesel usera padaczka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 15-03-2010, 18:41   

seki napisał/a:
Dieselek w Galu jest dość delikatny więc sam osobiście raczej bym nie zaryzykował.
ja raczej też. Starczy mi to co mam :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
seki 
Forumowicz


Auto: Dziadkowóz i Szczeniakowóz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 86
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-03-2010, 18:52   

robertdg napisał/a:
To przypomnijcie sobie jaką moca legitymuje sie Diesel usera padaczka


To tak i wie niewiele na temat swojego motoru. Nie wiadomo czy graty są z tego samego materiału i tych samych parametrów no ale do odważnych świat należy. Ja tam osobiście jestem za tym aby ktoś się pokusił i zobaczył jak motor od Gala reaguje na Box-a.
_________________
Życie zaczyna się od 8000 RPM
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 15-03-2010, 19:20   

Cytat:
To przypomnijcie sobie jaką moca legitymuje sie Diesel usera padaczka
ja pamiętam.
seki napisał/a:
Ja tam osobiście jestem za tym aby ktoś się pokusił i zobaczył jak motor od Gala reaguje na Box-a.
też jestem za tym :D
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-03-2010, 21:29   

Panowie silnik w Galancie jest mega prymitywny. Tam nawet nie bedzie sie mial z czym ten box skomunikowac. W 4D68 zdaje sie komputer przesterowuje kat w trysku to wszystko. Swiec zarowych nie licze bo to nie daje mocy. Owszem mozna ten silnik podkrecic zwiekszaja cisnienie na turbinie, zwiekszajac wydajnosc intercoolera a przy tym zwiekszajac dawke wtrysku. Ale pytanie jak bedzie sie spisywal tak podkrecony silnik skoro bez podkrecania sa one mocno awaryjne.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-07-2011, 07:09   

A ja odswieze temat... Ktos juz czegos sie dowiedzial o podnoszeniu mocy w 4D68?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-07-2011, 17:57   

Jest ciężko ale się da tak przepuszczam trzeba oszukać kilka czujników ,jak miałem galanta 1989 r 1.8 td nie było problemu z podniesieniem mocy
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14372
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-07-2011, 22:06   

Podnieść moc można, tylko najpierw lepiej kupić gliwice na zapas :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.