[EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14372 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 15-03-2010, 17:58 [EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD
|
|
|
Było troszkę na forum. Do tej pory nie było firmy która by podjęła się podniesieniem mocy tego diesla, ale znalazłem przypadkiem ofertę.
http://vtech.pl/katalog
http://vtech.pl/powerbox
Kolega ma robić u nich Avensis. Cena za Avensisa coś koło 1300. W cenie hamownia przed i po. Masz czas testowy, jeśli urządzenie nie spełni oczekiwań, można je zwrócić, a firma oddaje kasę za power BOX. Jedynie za hamownie nie zwracają 300zł.
Ciekawa oferta, ale jak widać jeszcze nie robili tego silnika bo byłyby wykresy... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-03-2010, 18:13
|
|
|
Owczar, Planujesz podrasować swojego Diesla Czy tylko tak szukasz opinii Znam gościa co ma podrasowaną Toyote Avansis D-4D (wersja bazowa 110KM 2002r) ma tam coś koło 130KM, jakbym mógł ocenić prace silnika, hmmm..... wg mnie stała się bardziej jakas taka sztywniejsza/toporna, mam porównanie z bazową wersją 110KM jak dla mnie taka moc wystarczająca, ale nie o tym mowa, nie wiem przy jakim przebiegu była podrasowywana, obecnie ma przebieg około 360 000km, licze ze tak spokojnie koło 200 000km jezdzi na podwyzszonych parametrach, problemow z tym wiekszych nie ma, jednakze ostatnio odczuwalne sa objawy konczacego sie sprzegla, ale wiadomo auto ma smigniete ładny przebieg wiec ma prawo. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14372 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 15-03-2010, 18:14
|
|
|
robertdg, ja nie planuję. tylko wrzuciłem bo temat był już poruszany.
A co do Avensis to kolega chce identyczną rasować do 130.. Ale się zastanawia. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-03-2010, 18:18
|
|
|
Owczar szkoda, byłby jakiś wgląd w mozliwości Dieselka
Kolega ma silnik D-4D, czy TD Bo TD (wersja bazowa 90KM) zeby wykrecic do 130KM to silnik albo elementy napedu mogłyby strasznie ucierpiec. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14372 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 15-03-2010, 18:23
|
|
|
Wiem, że ma 110KM. A co do możliwości diesla w Galu. To oferta kusząca, ale obawiam się o jego trwałość po zabiegu... |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 15-03-2010, 18:33
|
|
|
Owczar napisał/a: | A co do możliwości diesla w Galu. To oferta kusząca, ale obawiam się o jego trwałość po zabiegu... | ciekawe ile by taka przyjemność kosztowała. Piszą, że można o 20 KM zwiększyć. Ale pewnie zaraz by uszczelka padła, albo co innego |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
seki
Forumowicz

Auto: Dziadkowóz i Szczeniakowóz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 86 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-03-2010, 18:39
|
|
|
Dieselek w Galu jest dość delikatny więc sam osobiście raczej bym nie zaryzykował. |
_________________ Życie zaczyna się od 8000 RPM |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-03-2010, 18:41
|
|
|
To przypomnijcie sobie jaką moca legitymuje sie Diesel usera padaczka |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 15-03-2010, 18:41
|
|
|
seki napisał/a: | Dieselek w Galu jest dość delikatny więc sam osobiście raczej bym nie zaryzykował. | ja raczej też. Starczy mi to co mam |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
seki
Forumowicz

Auto: Dziadkowóz i Szczeniakowóz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 86 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-03-2010, 18:52
|
|
|
robertdg napisał/a: | To przypomnijcie sobie jaką moca legitymuje sie Diesel usera padaczka |
To tak i wie niewiele na temat swojego motoru. Nie wiadomo czy graty są z tego samego materiału i tych samych parametrów no ale do odważnych świat należy. Ja tam osobiście jestem za tym aby ktoś się pokusił i zobaczył jak motor od Gala reaguje na Box-a. |
_________________ Życie zaczyna się od 8000 RPM |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 15-03-2010, 19:20
|
|
|
Cytat: | To przypomnijcie sobie jaką moca legitymuje sie Diesel usera padaczka | ja pamiętam. seki napisał/a: | Ja tam osobiście jestem za tym aby ktoś się pokusił i zobaczył jak motor od Gala reaguje na Box-a. | też jestem za tym |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-03-2010, 21:29
|
|
|
Panowie silnik w Galancie jest mega prymitywny. Tam nawet nie bedzie sie mial z czym ten box skomunikowac. W 4D68 zdaje sie komputer przesterowuje kat w trysku to wszystko. Swiec zarowych nie licze bo to nie daje mocy. Owszem mozna ten silnik podkrecic zwiekszaja cisnienie na turbinie, zwiekszajac wydajnosc intercoolera a przy tym zwiekszajac dawke wtrysku. Ale pytanie jak bedzie sie spisywal tak podkrecony silnik skoro bez podkrecania sa one mocno awaryjne. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 30-07-2011, 17:57
|
|
|
Jest ciężko ale się da tak przepuszczam trzeba oszukać kilka czujników ,jak miałem galanta 1989 r 1.8 td nie było problemu z podniesieniem mocy |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14372 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-07-2011, 22:06
|
|
|
Podnieść moc można, tylko najpierw lepiej kupić gliwice na zapas |
|
|
|
 |
|