To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Runner Techniczne - zmiana silnika w runnerze

Anonymous - 25-09-2006, 16:49
Temat postu: zmiana silnika w runnerze
witam!
OD JAKIEGOS CZASU JESTEM POSIADACZEM M S RUNNER1995 18 B-G
Z KAROSERII JESTEM BARDZO ZADOWOLONY O
BOL GLOWY PRZYPRAWIA MNIE SILNIK 18 BENZ-GAZ
PONIEWAż JESTEM ZWOLENNIKIEM DIESLA, A O DIESLU MITSHUBISHI SłYSZAłEM RACZEJ NIEPOCHLEBNE OPINIE, WPADłEM NA GENIALNY POMYSł?
ZMIENIć SILNIK NA DIESLA INNEJ FIRMY, NP RENAULT 1,9TD , RENAULT 2,2TD LUB INNY.
PROBLEM POLEGA NA TYM, żE NIE WIEM CZY JEST TO TECHNICZNIE MOżLIWE.
ROZMAWIAłEM Z RZECZOZNAWCą PZM-OTU, POD WZGLęDEM FORMALNYM I PRAWNYM, NIE MA PROBLEMU. NIE MOGę NARUSZYć JEDYNIE PODłUżNIC I TWARDYCH ELEMENTóW KONSTRUKCYJNYCH.
MOZE KTOś PRóBOWAł TEGO PRZEDE MNA I MA JAKIEś DOśWIADCZENIE, BARDZO PROSZę O KONTAKT.

SORRY MITSHUMANIAKI ZA PROFANACJę MARKI ;) ALE JESZCZE RAZ POWTARZAM BUDA ZOSTAJE, ALE SERCE NIESTETY TRANSPLANTACJA

Anonymous - 25-09-2006, 17:29

Bez problemu możesz zamontować inny silnik - po prostu zrobisz zwyklego swapa.
A co takiego slyszałeś o dieslach Mitsu?? Ciekawy jestem bo jestem w trakcie finalizowania zakupu MSR `96 2.0 turbodiesel.

tomusn - 25-09-2006, 17:49

wszystko da się zrobić, tylko hełmu na drugą stronę wywrócić się nie da... :mrgreen:

nasz 1.8 B-G pracuje bardzo ładnie, a 122 koniki brykają aż miło

Anonymous - 25-09-2006, 18:54

Nie chcę Cię zrażać, ja jestem laikiem w tych sprawach, ale słyszałem od mechanika w Gdyni, gdy jeżdziłem ze swoim, powiedział " powyżej 6 lat płacz i płać", następnie na stacji benzynowej przypadkowo spotkany posiadacz diesla, mówił o problemach z dostaniem części i o żywotności silnika. Słyszałem, że wręcz expertem w tym temacie jest bartek, udzielający się na tym forum.
Pozdrowienia

Anonymous - 28-09-2006, 15:38

maki69 napisał/a:
Nie chcę Cię zrażać, ja jestem laikiem w tych sprawach, ale słyszałem od mechanika w Gdyni, gdy jeżdziłem ze swoim, powiedział " powyżej 6 lat płacz i płać", następnie na stacji benzynowej przypadkowo spotkany posiadacz diesla, mówił o problemach z dostaniem części i o żywotności silnika.


Niestety musze potwierdzić te zasłyszane opinie.
Silniki diesla 4D65 i 4D68 po dłuższej eksploatacji wymagają generalnego remontu. Pozatym tak jak piszesz, jest ich stosunkowo mało (teraz już wiem, że to z posowdu ich kiepskiej jakości) i co z tego wynika części są trudne do dostania i drogie.
Jeżeli już wsadzać diesla to, tak jak piszesz, nowe TDi :twisted:

Anonymous - 03-10-2006, 12:01

Witam wszytskich klubowiczow,pozwole sobie sie podlaczyc do tematu,bo ja mialem wlasnie Space Runnera-lecz benzynke z gazem,ale juz jest sprzedany,jestem zwolennikiem diesla i chcialem sie zapytac jak to wlasnie jest z tymi dieslami w RUNNERACH?naprawde czesci do silnika sa az tak drogie?a wytrzymalosc az taka kiepska?bo w sumie teraz nie wiem co robic-czy warto szukac diesla?
Anonymous - 03-10-2006, 14:28

saint napisał/a:
naprawde czesci do silnika sa az tak drogie?a wytrzymalosc az taka kiepska?bo w sumie teraz nie wiem co robic-czy warto szukac diesla?


Tak, naprawdę silniki diesla Mitsu (te starsze w MSR i MSW) są do du*y.
Nie warto szukać diesla.

Anonymous - 03-10-2006, 15:41

ok. wiec sobie odpuszcze widze tego diesla,dzieki za info


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group