To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] 2,5V6 - Szczecin '99, 2,5V6 Radom '98 - sedan

Tomii - 05-04-2010, 19:59
Temat postu: [EAx 97-04] 2,5V6 - Szczecin '99, 2,5V6 Radom '98 - sedan
witam wszystkich
jestem tu nowy, zachorowałem na punkcie Galanta VIII :o do tej pory jeżdzę Mondeo MK1 1993r. Proszę Was o opinie na temat tego samochodu ze Szczecina:
http://allegro.pl/show_item.php?item=974790907 jakby ktoś z Was miał możliwość go obejrzeć na żywo byłbym wdzięczny.





Kod:
Samochód w bardzo dobrym stanie , w pełni sprawny i zadbany, pochodzi z Niemiec od pierwszego właściciela. Do końca serwisowany, z bardzo małym przebiegiem, w komplecie oczywiście wszystkie dokumenty łącznie z książką serwisową.

Przyjedź obejrzeć a na pewno się nie zawiedziesz !!!

Cena KUP TERAZ 16.500 zł - zadzwoń po wszelkie inne informacje !!!

Preferowany kontakt telefoniczny pod numer: 796-080-401 begin_of_the_skype_highlighting              796-080-401      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              796-080-401      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              796-080-401      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              796-080-401      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              796-080-401      end_of_the_skype_highlighting

marexi - 05-04-2010, 20:57

PRZEDliftingowy model, niezarejestrowany - 3tysiace zlo sobie dolicz bo akcyza 18%, popros o VIN bo najprawdopodobniej to rok 98 a za takie pieniadze mozna kupic juz poliftowego galanta:)
robertdg - 05-04-2010, 21:46

Za ta cene to auto to nie jest jakis mega rarytas, wersja podstawowa, nawet lakier nie jest metaliczny, poza tym ze w dodatkowym wyposazeniu ma Webasto, ale jest to wersja przedliftowa, do tego auto jeszcze do oplat, jakby to był sport Edition, albo Avance to moznaby sie zastanawiac, według mnie nic specjalnego
Tomii - 05-04-2010, 22:12

dzięki za kubeł zimnej wody na głowę :biggrin: to mi było chyba potrzebne
Rafal_Szczecin - 05-04-2010, 23:02

powiem tak, widzialem to auto przed polerka ,i lakier wygladal fatalnie, z wygladu , ogladany na bardzo szybko auto nie wyglada jakos drastycznie,zeby bylo spawane z dwoch, natomiast widze,ze chlopaki z myjni odwalili kawal dobrej roboty :D
pawliku - 05-04-2010, 23:05

Rafal_Szczecin napisał/a:
natomiast widze,ze chlopaki z myjni odwalili kawal dobrej roboty
dokładnie :D gratuluje temu kto go tak wypicował bo chyba nawet aż takie czyste pod maską z fabryki nie wychodziły :lol:
Rafal_Szczecin - 05-04-2010, 23:08

pawliku napisał/a:
dokładnie :D gratuluje temu kto go tak wypicował bo chyba nawet aż takie czyste pod maską z fabryki nie wychodziły :lol:

sam myje u nich auta :D

Tomii - 05-04-2010, 23:14

pawliku napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:
natomiast widze,ze chlopaki z myjni odwalili kawal dobrej roboty
dokładnie :D gratuluje temu kto go tak wypicował bo chyba nawet aż takie czyste pod maską z fabryki nie wychodziły :lol:


no fakt, tym bardziej że gościu wszystkie auta które sprzedaje ma tak odpicowane że szok, przynajmniej na zdjęciach, dzięki bardzo będę szukał dalej, może trafię na jakąś "szyszunie" z Waszą pomocą, a może ten:
http://allegro.pl/show_item.php?item=984437011
kurcze tylko szkoda że srebrny :?





Kod:
MITSUBISHI GALANT 2.5 V6
po liftingu
Sport Edition

100% BEZWYPADKOWY !!!
PRZEBIEG: 106 tyś. km oryginalny i udokumentowany
POJEMNOŚĆ: 2498cm3
MOC: 163km
ROK: 2000

Dziś do zaoferowania mam bardzo ładnie utrzymanego  Mitsubishi Galanta w wersji Sport Edition po face-liftingu, ostatni wypust SE, z najlepszym dostępnym w tym aucie silnikiem 2.5 V6 i skrzynią TIPTRONIC.

Auto odkupione prywatnie od Niemca, Pan z roku 1953, a wcześniej 1-y właściciel z 1948 r., czyli w sumie dwóch właścicieli.

Stan Galanta określam na perfekcyjny, zarówno technicznie jak i wizualnie.

Auto nie jeździło wszystkich zim, dzięki czemu lakier jest niemalże jak nowy,  i przebieg jest znikomy jak na motor 2.5.

Jedynym mankamentem, jest kilka rysek a dolnej części przedniego zderzaka o raz ryska na masce, co zarazem świadczy o oryginalnym stanie auta i bez wypadkowości.

Poza tym gwarantuję, że nie ma się do czego przyczepić.


Warstwy lakieru sam mierzyłem dod. miernikiem dla pewności i wszędzie jest jednakowo.

W aucie nie były palone papierosy.

 Zawieszenie nie wytłuczone po naszych drogach, silnik pracuje bardzo cicho, na postoju praktycznie go nie słychać, pracuje tak jak na japońskie V przystało, biegi wchodzą bardzo płynnie i bezproblemowo,  bez szarpnięć, zmieniają się przy tych samych obrotach, karoseria bez skaz, rdzy itp.

Auto garażowane, dzięki czemu lakier jest dobrze zachowany.

Do dnia dzisiejszego Galant jeździ na pełnym syntetyku 5W-40.

- ost. wym. przy 100.000 km.

Rozrząd wym. został przy 80k km na co mam oczywiście rachunek!!

robertdg - 05-04-2010, 23:25

Tomii, zadardy zderzak napewno widziałeś z lewej strony, antena na tylnym błotniku nie oryginalna, przypuszczam ze nadkola tylne były robione, komora silnika wygląda na oryginal, wg mnie auto godne uwagi i warte swojej ceny, bynajmniej z tego co zdjecia pokazuja, do tego musisz doliczyc jeszcze koszty opłat i rejestracji.
Tomii - 05-04-2010, 23:35

robertdg napisał/a:
Tomii, zadardy zderzak napewno widziałeś z lewej strony, antena na tylnym błotniku nie oryginalna, przypuszczam ze nadkola tylne były robione, komora silnika wygląda na oryginal, wg mnie auto godne uwagi i warte swojej ceny, bynajmniej z tego co zdjecia pokazuja, do tego musisz doliczyc jeszcze koszty opłat i rejestracji.


to tak z 5-tysi trzeba by było dorzucić myślę na początek na szybko licząc, boje się trochę tego tiptronica (może niepotrzebnie) i czy przebieg jest rzeczywiście prawdziwy :?:

robertdg - 05-04-2010, 23:47

Tomii napisał/a:
czy przebieg jest rzeczywiście prawdziwy :?:
tego ci nikt nie powie na 100%, mozesz jedynie zadzwonic do osatniego serwisu widniejacegoi w ksiazce serwisowej i zapytac przy jakim przebiegu osttannio byl wykonywany przeglad.

Polecam ten watek http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40247

Automatu raczej sie nie obawaj, sa malo awaryjnie, czasami potrafi sie zepsuc konwerter, ale to jak w kazdym aucie z automatem, trzeba dbac i zakładac dobrej jakosci czesci eksploatacyjne, a bedziesz zadowolony.

5tys musisz liczyc na oplaty rejestracje i wymiane rozrzadu i podstawowych oliw oraz filtrów.

fj_mike - 06-04-2010, 08:32

Tomii napisał/a:
kurcze tylko szkoda że srebrny :?

Srebrny idealnie pasuje z SE :twisted:

Jest to 1999r. Przebieg raczej mało prawdopodobny (chyba, że ma mocne dowody :mrgreen: ). Same koszty przerejestrowania to około 3 tys zł. Reszta czyli pasek i inne będzie ok 2 tys zł. Robi nam się niezła kwota.

robertdg - 06-04-2010, 10:26

fj_mike, ale przyznałbyś ze jeżeli auto faktycznie okaże sie taka 90% igła (bo 100% igła to tylko w salonie) to warto byłoby zainwestowac wiecej grosza i miec się z czego cieszyc :?:
fj_mike - 06-04-2010, 12:14

Jeśli auto faktycznie taka igiełka to warty tych pieniędzy. Nie problem kupić szrota i w niego inwestować :roll:
Tomii - 06-04-2010, 15:04

fj_mike napisał/a:
Jeśli auto faktycznie taka igiełka to warty tych pieniędzy. Nie problem kupić szrota i w niego inwestować :roll:


no tak napaliłem się ale niestety mnie nie stać (akcyza+rejestracja+opłaty+ubezpieczenie!), szukałem tak do 18tyś zł na gotowo ale z tego co piszecie ciężko będzie znaleźć coś dobrego do tej kwoty,



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group