Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Pali na dwa garki:( Dlaczego?
rafii88 - 14-04-2010, 21:29 Temat postu: [1G 90-94] Pali na dwa garki:( Dlaczego? Na poczatku tego roku kupiłem moją piekną Eclipse i jak do niedawna wszystko było wporządku ale w pewnym momencie w czasie jazdy zgasł mi przyczyną tego było to że zaczął chodzić tylko na dwa garki więc wymieniłem świece i kable ale dalej to samo, iskra jest, ale nie ma mocy i strasznie trzęsie całą budą najgorsze jest to że nie chodzą dwa środkowe Ma ktoś jakieś pomysły co z tym zrobić?
kafar_1989 - 14-04-2010, 23:05
zobaczys sprezanie moze kompresji nie ma sprawdzic rozrzad moze cos sie okazac. np rozrzad przeskoczyl czy cos albo sie pierscienie skonczyly no ale tak gwaltownie to raczej za tym pierwszym bym obsatwial
Adaho_krak - 15-04-2010, 14:41
rafii88, padła jedna cewka WN.
kicek86 - 15-04-2010, 21:00
tak jak kafar napisał, sprawdź ciśnienie na cylindrach, może uszczelka się przepaliła pomiędzy cylindrami i ciśnienie ucieka z cylindra na cylinder. Efekt będzie mniej więcej taki jak napisałeś. Też może być cewka wysokiego napięcia jak Adaho wspomniał
kafar_1989 - 16-04-2010, 20:01
skoro daje iskre tak jak pisze rafii88, to cewki bym nie obstawial predzej uszczelka niech zrobi to co mu napisalem bedziemy miec wyniki to cos dalej pomozemy
Adaho_krak - 16-04-2010, 21:37
kafar_1989 napisał/a: | skoro daje iskre tak jak pisze rafii88 |
Przepraszam nie doczytałem Sprawdź kompresje tak jak pisze Kafar i będziemy dumać dalej.
Maretzky85 - 17-04-2010, 09:31
Należy zapytać czy jest na tych cylindrach a nie w ogóle, bo to, że sprawdzi na 1 albo 4 cyl nie znaczy że na 2 i 3 będzie
rafii88 - 21-04-2010, 19:15
Już wiem wiem dlaczego chodzi na dwa garki niestety nie ma cisnienia na dwóch środkowych a jaka moze byc tego przyczyna?
Jeżeli mialby ktos do sprzedania cały silnik kompletny za nieduże pieniadze to chetnie odkupię
Adaho_krak - 21-04-2010, 19:22
rafii88 napisał/a: | Już wiem wiem dlaczego chodzi na dwa garki |
Ja się domyślam
rafii88 napisał/a: | niestety nie ma cisnienia na dwóch środkowych a jaka moze byc tego przyczyna? |
Uszczelka pod głowicą na 99%. rafii88 napisał/a: | Jeżeli mialby ktos do sprzedania cały silnik kompletny za nieduże pieniadze to chetnie odkupię |
Nic nie zaszkodzi jak ściągniesz głowice, zobaczysz wtedy czy jest przepalona między cylindrami. Jeśli jest to planowanie nowa uszczelka i śmiga. Jeśli nie, to wtedy dopiero szukaj silnika.
kicek86 - 21-04-2010, 19:34
rafii88 napisał/a: | Już wiem wiem dlaczego chodzi na dwa garki niestety nie ma cisnienia na dwóch środkowych a jaka moze byc tego przyczyna?
Jeżeli mialby ktos do sprzedania cały silnik kompletny za nieduże pieniadze to chetnie odkupię |
jak Ci się w kompie zepsuje zasilacz, to nie kupujesz całego komputera nowego
Już pisałem Ci wcześniej, że masz przelot pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Jest przepalona uszczelka pod głowicą. Pamiętaj, że jak kupisz używany silnik, to to sam może wystąpić po miesiącu jeżdżenia i tak wtedy uszczelkę wymienisz. Doinwestuj ten, który już masz.
rafii88 - 21-04-2010, 19:37
Adaho_krak napisał/a: | Jeśli jest to planowanie nowa uszczelka i śmiga. Jeśli nie, to wtedy dopiero szukaj silnika. |
Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika
Wole kupić cały silnik i wiem że jest to oryginał
Adaho_krak - 21-04-2010, 19:42
rafii88 napisał/a: | Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika |
Mi padła uszczelka zrobiłem głowice, usczelkę i prezleciałem już 40tkm bez problemu.
rafii88 - 21-04-2010, 19:46
No dobra zdejme głowice i zobacze jak wygląda uszczelka
Wiem że przed kupnem ecli była zmieniana w niej głowica bo tez była pęknieta ale nie wiem co za koles to robił ale wiem że złożył wszystko w pół dnia Jest to mozliwe? Ocztwiście zeby to dobrze zrobic
[ Dodano: 21-04-2010, 19:51 ]
Adaho_krak orientujesz sie może ile może mnie wynieść naprawa jeśli to uszczelka?
Adaho_krak - 21-04-2010, 19:59
rafii88 napisał/a: | ale nie wiem co za koles to robił ale wiem że złożył wszystko w pół dnia Jest to mozliwe? Ocztwiście zeby to dobrze zrobic |
I dlatego padła, bo pewnie nie planował głowicy. Trzeba z 2-3 dni. Koszt max 1000zł, robocizna wraz z częściami. Na uszczelce nie oszczędzaj, kup coś dobrego w sensie znanej sprawdzonej firmy.
[ Dodano: 21-04-2010, 20:01 ]
Zrób też przy okazji uszczelniacze zaworowe i przy planowaniu niech sprawdzą szczelność i dotrą zawory.
barteski - 22-04-2010, 09:15
dokładnie jak pisze Adaho_krak, max kosztów to 1000 zł uszczelka erling uszczelniacze dotarcie zaworów simeringi na wałkach mus PLANOWANIE i jak robisz sam to blok oczyscic na lustro < tak w przenosni > musi smigac
[ Dodano: 22-04-2010, 09:22 ]
kurcze dopiero teraz kuknołem ze ty 15 km odemnie mieszkasz czemu niedałes znac bysmy kukneli razem , a i nie kupuj czesci u Pałaszeskich dostaniesz kiche w kolosalnej kasie a planowanie wrocław ul pińska PIĘTKA nigdy niemiałem problema jak cos to pisz na priw albo gg
|
|
|